Hakutulokset

  1. Hilbert

    Teneriffalle joulukuussa

    Varasin ja maksoinkin juuri varausmaksun Teneriffan matkalle, jeeee!! Mennään Los Cristianosiin. Esikoinen on silloin 3,5 ja pikkukakkosella la 5.9. eli jos tuo pitää paikkaansa, on reissussa 3 kk. Onkos muita lähdössä samoihin aikoihin?
  2. Hilbert

    Hartaneihin seisomalauta?

    Onkos kenelläkaan Hartaneissa seisomalautaa? Mistä löytyi ja minkä hintainen oli..?
  3. Hilbert

    Joko puette talvihaalaria?

    Ihmettelin tuossa eilen kun hain pojan tarhasta, että todella monella lapsella oli jo talvikengät ja -haalarit pihalla päällä! Meillä on pojalla vielä Reimatecin välikausihaalari, kylmenpinä päivinä on alla Reiman fleece-haalari. Kenkinä meillä on ollut gore-lenkkarit. Tänään kyllä vein...
  4. Hilbert

    Kuukautiset Terolutien aikana

    Aloitin viikko sitten terot (nyt siis 8. pilleri) ja äsken kun tulin vessasta, alkoi menkat. Onko muilla kokemusta? En saa gyneä kiinni, joten olen vähän ymmälläni, että jatkanko normaalisti kuuria...
  5. Hilbert

    Kuinka pitkä kierto ennen kuin kehtaa mennä lääkäriin?

    Elikkä itellä nyt kp 57 ja ajattelin kysäistä, oletteko kuinka pitkään odotelleet, ennen kuin olette lääkärillä käyneet? Siis raskaana en ole, neljä negaa takana.
  6. Hilbert

    Raskaustestit netistä?

    Kuinkas moni on netistä tilaillut noita raskaustestejä (Mammaksi tms)? Kuinka on toiminut eli onko tuotteet tulleet nopsaan ja onko oikeasti halvempia kun ottaa mukaan nuo postituskulutkin? Ajattelin vain, kun tuntuu uppoavan omaisuus noihin r-testeihin, kun apteekista ostelee...
  7. Hilbert

    Parkkitalo tms. lelu???

    Olen kolunnut kohta kaikki kaupat, enkä ole vielä löytänyt mistään pojalle parkkitaloa tms. autoille... Onko kukaan tietoinen, onko enää sellaisia..?
  8. Hilbert

    Viime viikolla (vko 29) ehkäisyn jättäneitä?

    Onko muita kuin minä, jotka ovat viime viikolla jättäneet pillerit (tai muun hormonaalisen ehkäisyn)? Mielenkiinnolla kyselen, odotteletteko luomuja vai hetikö lähdette yrittelemään?
  9. Hilbert

    Toukotouhot vm 2005!?

    Huhuilin tuolla isompienkin puolella, katsotaan löytyykö täältä meitä toukotouhojen mammoja vielä, olisi kiva kuulla kuulumisia!
  10. Hilbert

    TOUKOTOUHOT vm. 2005!!??

    Löytyykö täältä enää Toukotouhojen vm. 2005 mammoja?? Olisi kiva kuulla teidänkin kuulumisia!!

Yhteistyössä