Hakutulokset

  1. N

    vastauksia muutamiin kysymyksiin karppauksesta?

    niin, mistä saa hyvät tiedot karppauksen tai ees vähähiilihydraattiseen ruokavalioon? entäs sellasia ruoka-ohjeita, että kolmen pienen äiti ehtii ne tehdä. mun painoindeksi on nytten 39.4,joten terveyteni takia ois tärkeää saaha laihutettua.oon kyllä tosi kiitollinen kaikista neuvoista asian...
  2. N

    sinun n.10kk vauva,monesti yö-syö?

    Jep.. eli tällästä, kun meitin vaavi syö ens kerran yöllä n. klo 24 maitoa pullosta, seuraavaks n. klo 03 ja viel n.klo 06.30.... Eikö tuo oo jo hiukan tiheää syöntiä tän ikäseltä? Mut turhaa yrittää mitää kikkailua öisin ettei tarvis antaa maitoo, laps huutaa niin kiukulla, ja sitten...
  3. N

    vauva 8kk ja imetyksen lopettaminen?

    onko kokemuksia, miten on sujunut, mistä olette alkanut antamaan maidon? nautitaan vauvani kans molemmat imetyksestä, kun se sujuu niin hyvin,ongelmana on yöt, kun vauva haluaa vain olla tississä kiinni ja mun nukkumisesta ei tuu juuri mitään.. jos kokemuksia, autelkaahan, auttaako koko...
  4. N

    Laihduttajat!!

    Tulkaa tuonne laihduttajien puolelle,meidänkin ryhmä on ihan hyytymässä, kun muutama aktiivinen siellä naputtelee(itseni mukaan lukien ;) ) Ryhmämme on nimeltään "Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg" Vaikka nimi on tuo ja määräkin ilmoitettu niin mukaan olette jokainen laihduttaja 0-1000...
  5. N

    munasarja-kipu kierukasta?

    Eli minulle laitettiin eilen jälkitarkastuksen yhteydessä kuparikierukka, munasarjojen kohdalta olin toki jo maanantaina hiukan kipeä, ja tiistaina kun kysyin laiton yhteydessä, näkyykö merkkiä tulehduksesta tms, niin ei kuulema näyttänyt siltä.. kipu on ikään kuin koventunut kierukan jälkeen ja...
  6. N

    laihduttava herkkulakko imettäjille?!

    Heips, oliskos innokkaita mukaan lähtijöitä, ei suoranaiseen laihdutukseen rakkaiden vauvojemme vuoksi, vaan liiallisten herkkujen välttämiseen ja mahdolliseen kevyeen liikuntaan, ja tultais sit jonakin tiettynä päivänä ilmoittamaan painomme tänne, ihan vaan kannustimeksi(herkuista eroon...
  7. N

    1v3kk ja omaan huoneeseen?

    Kertokaapa te joilla on useampi lapsi, kun meidän tilanne on tämä, että alkuvuodesta on pikkukakkosen LA ja esikoinen on nyt tuon 1v3kk. Askarruttaa, voisiko hänet laittaa jo nyt hyvissä ajoin omaan huoneeseen,ettei heräilisi vauvan joka itkuun kun se aika koittaa ja olisiko eri huoneet...

Yhteistyössä