Hakutulokset

  1. skunkki

    Mä rakastan teitä kaikkia. Ihan oikeasti.

    Nyt iski sellainen humalatila tämän kolmannen viinilasillisen jälkeen, että tietenkin tuo oli ihan pakko sanoa :D
  2. skunkki

    peppi-lotta04!

    Pakko kertoa, että mä oon aina sanonut kaikille, että jos saan tytön, hänen nimekseen tulee Peppilotta - ihan vaan siksi, että kun hän tekee typeryyksiä, tuo nimi on mahtava kihistä etuhampaiden ja kireiden huulien välistä: se on yhtä helpottava kuin kirosanan sanoisi. Kokeilepa vaikka! :D...
  3. skunkki

    On valkkari hyvää, kun yksin arki-iltana juo.

    :p :xmas: (yks lasi vaan)
  4. skunkki

    HYVÄÄ YÖTÄ JA KAUNIITA UNIA -PINO

    Saataisko me aloitettua tällainen Hyvää yötä ja kauniita unia -pino? Täällä voisi aina nukkumatin maille lähtiessään huikata heipat. Vältyttäisiin miljoonalta muulta avaukselta ja voitais aina tsekkailla, että joko "kaverit" on lähteneet tai että keitäs ne palstan yökyöpelit taas onkaan. No...
  5. skunkki

    Mä haluan rahaa ja sairaanhoitajat haluaa rahaa ja säkin varmaan haluat rahaa.

    Voi kun valtio vaan laittais kopiokoneet laulamaan ja tekis sitä meille lisää :xmas: :xmas:
  6. skunkki

    Kun nyt tuosta tyylitajusta puhutaan... Mitä periaatteita noudatat vaateostoksilla käydessäsi?

    Mä oon tosi laiska ostamaan vaatteita. Tai siis ihan huvin vuoksi shoppaileminen on kivaa, mutta jos tosiaan jotain lähden etsimään, niin käämit palavat heti enkä takuulla löydä mitään. Mä pyrin ostamaan kohtuullisen kestävää ja tietyllä tavalla ajatonta. Ja mun vaatekaapissa on vain muutamaa...
  7. skunkki

    Ovatko kaikki palstalaiset vähän pahalla tuulella, vai luulenko vaan niin?

    Vaikka minkä ketjun avaan, niin onnetonta urputusta on luettavana. Menkää nukkumaan, pahanilmanlinnut! :wave:
  8. skunkki

    Heipat kaikkien heiluville!

    Ja muillekin! Kauniita unia zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
  9. skunkki

    Löysin juuri keittiöstä tämän :)

    http://www.aijaa.com/v.php?i=1088720.jpg Kyse lienee 6-vuotiaani viimeisestä ilta-askareesta :heart:
  10. skunkki

    Tämä huono äiti odottaa kauhulla syyslomaviikkoa!

    On sellainen olo, että kuinka ihmeessä jaksan viikon tuon Rymy-Veikon kanssa? Oon tottunut liian hyvään, kun se on ollut koko syksyn joka arkipäivä eskarissa. Että oon nauttinut, kun oon saanut olla muutaman tunnin kaksin pienemmän (ja rauhallisemman) kanssa.
  11. skunkki

    Jee, mies oli saanut yli 10 %:n palkankorotuksen ihan pyytämättä :)

    Mies on koko syksyn puhunut, että työpaikalla olisi juuri nyt hyvä tilaisuus pyytää lisää palkkaa, mutta hän päätti, että ei nyt pyydä (on saanut noita korotuksia melkeinpä vuosittain). Tänään oli sitten pomonsa käynyt kiittämässä hyvästä työpanoksesta ja ilmoittamassa, että jatkossa tulee...
  12. skunkki

    Palstalle henkilökohtainen aikalukko

    Tänne palstalle pitäisi saada henkilökohtainen aikalukko eli toiminto, johon voisi laittaa kellonajan, jonka jälkeen ei ennen aamua pääse takaisin palstalle. Viime yönä meni puoli kolmeen... Minäkö palsta-addikti? :whistle: |O
  13. skunkki

    Onhan kello oikeasti vasta yksitoista?

    Onhan? :xmas:
  14. skunkki

    Aamulla pitää varmaan vääntäytyä kauppaan

    ...kun tuhosin just 6-vuotiaani Lauantaipussin :xmas:
  15. skunkki

    Täällä parveilee noita Täydellisiä Äitejä toisia arvostelemassa

    Olenko ainoa, joka uskaltaa tunnustaa olevansa säälittävän huono äiti?
  16. skunkki

    Minkä ikäisenä tuo BB-Kadi on muuttanut Suomeen?

    Mun mielestä on jännää, että hän haluaa nimensä lausuttavan "Kadi", kun virossahan nimi lausutaan "Kati". No, onpa nimi varmaan Suomessa aika harvinainen eikä tule epäselvyyksiä nimen kirjoitusasun kanssa.
  17. skunkki

    Maitoallergisten äidit?

    Millaisia oireita maito on lapsellesi aiheuttanut? Meidän tyttö ei ole saanut lehmänmaitoa missään muodossa ennen 10 kk:n ikää. Nyt tyttö on muutamana päivänä saanut voita ja valmisruokia, joissa on maitoa. Tänä aamuna oli koko alakroppa täynnä pientä näppyä. Voisikohan johtua maidosta?
  18. skunkki

    Omaan koppaan maate

    Öitä kaikille! Nähdään taas huomenna - tai siis tänään. :wave:

Yhteistyössä