Hakutulokset

  1. H

    Tietääkö joku munasarjakystasta?

    Hei. Eli mulla näytti eileen testi haamua ja tänään haamuvahvistunut.. ja eilen olis ollu dbo 9 siis ei mitenkään mahdollista, että testi plussaa. Munasarjakystahan voi antaa vääriä plussia. Kun mut ultrattiin kp 15 niin siellä näkyi 23mm johtofolli, jota kuitenkin gyne epäili kystaksi, mutta...
  2. H

    Ultraääni geelistä!!

    Hei! Kysympä nyt yhden asian joka jäänyt askarruttamaan. Kun gynegologisessa ultrassa katsotaan sisältä päiv, esim folliikkelin kokoa. niin jos ovulaatio on tapahtumassa, niin tappaako se ultraääni geeli niitä siittiöit? Tiedän , että on ihan hölmö kysymys, mutta mua on askarruttanut toi...
  3. H

    Hei te jotka olette teroluteja syöneet??

    (laitampa tämän saman viestin tänne) Koska teillä on alkaneet menkat viimeisestä terolutista? Itse söin tässä kierrossa clomi+tero yhdistelmää. Lauantaina otin viimeisen teron ja vieläkään ei menkkoja ja clearbluella tänä aamuna aamupissasta tyylipuhdas nega.(kp28) Sais nyt ne menkat...
  4. H

    Hei te jotka olette teroluteja syöneet??

    Koska teillä on alkaneet menkat viimeisestä terolutista? Itse söin tässä kierrossa clomi+tero yhdistelmää. Lauantaina otin viimeisen teron ja vieläkään ei menkkoja ja clearbluella tänä aamuna aamupissasta tyylipuhdas nega.(kp28) Sais nyt ne menkat alkaa, et pääsis uudelle kierrokselle...
  5. H

    tietokone nerot.. auttakaa...

    kadotin ''a ''a kkoset. taa nappis on ihan jumissa... en saa kysymysmerkkiakaan.. help...
  6. H

    PCO:sta kärsivät!!

    Tuleeko teille oikean tai vasemman puoleista kipua ja turvottelua vatsalle, joka kuitenkaan ei muistuta menkkakipua. ko 30 ja ehkä viikonsisään menkat pitäis alkaa. Käveleminenkin tuntuu pahalta.. sellaista tärinä kipua. Ja en ole raskaana. edellispäivänä ultrattu ja verikokeilla testattu...
  7. H

    Polykystiset munasarjat

    Hei! Tulin tunti sitten lääkäristä. e-pillerit jätin pois lauantaina, kun olisi pitänyt aloittaa syömään uutta laattaa. Ja kävin tänään ihan kontrollissa. Parivuotta sitten lääkäri teki gynekologisen ultran, niin hän vain ilmoitti, että paikat eivät ole enään kuin 16-vuotiaalla. Silloin en...
  8. H

    URA VAI VAUVA

    Heippa kaikki! Olen kuumeillut vauvasta jo pidemmän aikaa. Ensiksi ollut opiskelu esteenä, sitten työ ja nyt olen hakenut tutkimusavustajan paikkaa, joka tarkoittaa 2 vuoden sitoutumista työhön. Olen menossa ensi loppukesänä naimisiin ja vauvan yrittämistä ollaan alunperin ajateltu häiden...

Yhteistyössä