Hakutulokset

  1. Y

    Mereeeee!!!!

    Hyvä, kun bongasin sut täällä. Me lähdetään lauantaina aamupalan jälkeen ajelemaan. Syötetään lapset varmaan matkalla. Paitsi, jos M nukkuu autossa, niin ajetaan suoraan =)
  2. Y

    Täydellinen äiti

    Olisikohan mahdollista keskustella ilman riitelyä ja syyllistämistä. Olen ihmetellyt tällä palstalla keskusteluja lukiessani, tätä "täydellinen äiti" -huutelua. Jos joku kertoo, ettei ymmärrä raskausaikana tupakoivia. Jos toinen sanoo, ettei voi käsittää, miksi joku kuljettaa lapsiaan autossa...
  3. Y

    Anteeksi, saanko huutaa vähän?

    |O |O |O |O |O Kiitos, helpotti.
  4. Y

    Vuosipäiviä...

    Tapahtui tänään: 12 vuotta sitten (onko siitä tosiaan niin kauan :o ) kihlauduimme miehen kanssa 5 vuotta sitten olin rv 41+4 ja synnytys käynnistettiin, tyttö syntyi rv 41+5 eli esikoinen viettää huomenna viidettä syntymäpäiväänsä Vuosi sitten olin synnytyssalissa käynnistyksessä rv...
  5. Y

    Auuts!!!! Mikä auttaa?

    Pääsi nokkonen polttamaan hanskan läpi!!! Mikä tähän auttaisi? Tietääkö kukaan? Siitä tiedosta olisin HYVIN kiitollinen.
  6. Y

    Luvatkaa mulle, että mä tästä vielä rauhoitun!

    Tytöllä todettiin toissapäivänä keuhkovaltimoläpän ahtauma ja mä en nyt osaa olla tuon kanssa niin kuin ennen. Vahtaan koko ajan, että ei kai se vaan nyt ole hengästynyt, sinertääkö suunympärys. Jos se tähän asti on ollut ihan oireeton, niin ei kai sille nyt niitä oireita ilmesty vaan sen takia...
  7. Y

    Käytiin tytön kanssa polilla

    Eilen tähän aikaan valmistauduin polikäynnille tuon meidän pikkuisen kanssa. Tytöllä kuului neuvoläkäynnillä sivuääni sydämestä, joten mentiin sitä tarkistuttamaan. Ultran aikana yritin pitää vajaa 11 kuukautisen paikallaan ja rauhallisena, mutta neiti olisi vain halunnut leikkiä sillä...
  8. Y

    Koska mä jumitan tuossa bloons -pelissä...

    Mä siis kyllästyin (varmaankin toistaiseksi) tuohon bloonsiin, niin aloin pelaamaan tätä: http://www.miniclip.com/games/scribble/en/

Yhteistyössä