Hakutulokset

  1. T

    ketään porilaista paikalla? ystävä hakusessa..

    kauheasti kaipaisin itselleni ja lapsilleni seuraa:) olisko ketään ketä jaksais joskus lähteä lenkille/juttelemaan yms..
  2. T

    hyvät ohjeet voileipäkakulle ja täytekakulle, mistä?

    laittakaas linkkejä tai jos joku jaksais ohjeen kirjottaa.. vauvan ristiäisiin, tai jos joku osais tehdä joka asuu porin lähistöllä niin maksaisin kyllä:)
  3. T

    mä vihaan mun miestä..

    piste ja aamen.
  4. T

    kehtaanko lähteä vauvan kanssa ulos vielä?

    vauva 2kk itkee mahaansa, viime yönäkin puol viiteen.. mies lähtee 5 töihin ja ei saa nukuttua. vaunuissa nukkuu.. kehtaanko lähteä ulos ja toivoa et nukahtais niihiin vai soittaako joku poliisit ku luulee höyrähtäneeksi.. asutaan rivitalossa..
  5. T

    porista ketään?

    kavereita etsin.. itse 21 ja 3 lasta:) ruosniemessä asutaan.. yht yv jos kaipaat seuraa..
  6. T

    veisitkö lääkäriin?

    vauvalle 9,5kk nousi yhtäkkiä nukkuessa 40asteen kuume. soitin päivystykseen ja kehottivat antamaan kuumelääkettä.. annoin noin tunti sitten.. kuume edelleen sama.. välillä jaksaa hetken leikkiä ja sit taas uikuttaa ja on ku puoli kuollut..säpsähtelee unissaan.. en nyt tiedä viittisinkö...
  7. T

    mitä sf mittä viikoilla 27-28?

    oli neuvolassa 30cm ja sano et laittaa papereihin 29cm ku tuokin menee kuulemma jo yli.. mitä tarkottaa? onks jossain noita käyriä miten pitäis mennä?
  8. T

    kannattaako laittaa enää huutikseen välikausihaalareita?

    siis nyt vai vasta syksyksi?
  9. T

    auttakaa!! 3 lastenistuinta taakse, mitkä sopii?

    kyseessä ford focus farmari.. lapset 2,1 ja vauva.. miten saan kaikki taakse.. joila kokemusta edes jossakin autossa niin mitkä istuimet sopineet? olis tosi tärkeä saada tietää:)
  10. T

    halusin ottaameille esim.. kesäksi jonkun hoitoon.. niin miten toimia?

    mulla ois tilanne et pienelle lisärahalla olis käyttöä ja oon lasten kanssa kotona koko kesän.. ni samaan syssyyn vois mennä joku hoitolapsikin.. missä vois ilmotella ja mitä toimia vaatii? voinko vaan sopia jonkun kanssa, ilman et täytyy mitään verojuttuja sotkea kuvioihin?
  11. T

    mitä tehdä ku 8kk ikänen ei viihdy ku sylissä?

    armoton itku alkaa jos meen vessaan ja jätän sen johonkin esim. syöttötuoliin, leikkikehään. lattialla ku leikitään kiipeää heti syliin. jos en jatkuvasti kanna tai istu vauva sylissä, se itkee. eikä lopu millään. en saa enää tehtyä kotona mitään ja isommat lapset jäävät vähemm'lle.. onko...
  12. T

    mistä dvdjutuista n.2v pojat tykkää?

    =)
  13. T

    onks anttila tänään auki??

    :D
  14. T

    pääkaupunkiseudulla lastenkirppareita?

    viimeinen toivo.. lähteä kattelemaan noilta niitä rattaita/vaunuja..nyt kaikki lastebkirppis osotteet/paikat/nimet olis tervetulleita.
  15. T

    lauttasaaressa lähistöllä lastenkirppareita?

    onko jossain tuolla päin.. jos niin nimi/osoite olis kiva:)
  16. T

    onko kukaan nähnyt ilmotuksia käytetyistä phil and ted rattaista..

    todellinen pulma. ollaan ilman rattaita. kaks lasta, pientä ja ei päästä mihinkään. edellisét hajos käsiin.. vieräkkäin istuttavat ei ole toimineet koska isompi huitoo pienempää koko ajan. nyt täytys löytää tollaset phillit ja tedit. mut saksasta toimitus kestää monta viikkoa ja suomessa hintaa...
  17. T

    millä viikoilla näkyy sukupuoli ultrassa.. norm.. entä 4d?

    :flower: mietin et koska varaisin ultran, ku haluisin tietää kumpi pikkunen tulossa:)
  18. T

    reima tehtaanmyymälä kankaanpäässä?

    millanen paikka on? kannattaisko mennä? minkähintasia tuotteita verrattuna norm. kauppaan?
  19. T

    kuinka paljon teen 7kk ikäset nukkuu vuorokaudessa?

    oon vähän huolissani ku toi poika ei jaksa olla 2 tuntia kauempaa hereillä. nää on jo 4net unet tänään ja silti nukkuu yössä 12h
  20. T

    mitä maksaisitte tälläisistä tuplista, jos tarttisitte?

    http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/8981/1124381.jpg vuosimalli 2004 ja ihansiistit:)

Yhteistyössä