Hakutulokset

  1. S

    Tuplarattaat, kasvot eri suuntiin

    Heippatirallaa! Kuka osaa kertoa/muistaa millä merkillä oli sellaiset rinnakkain istuttavat tuplat, joissa istuimet pystyi kääntämään eri suuntiin. Eli siis niin, että vauvalla on kasvot työntäjään ja taaperolla menosuuntaan päin. Olen näitä Saksalaisia/hollantilaisia nettisivuja selaillut...
  2. S

    Mitä mieltä

    Laitetaanpas tännekkin! Eli tässä mun tän hetken toiset suosikkituplarattaat. Kertokaahan te, joilla on jo kokemusta tuplista ja tietysti muutkin, mitä olette mieltä? Vaikuttaako toimivilta? http://www.buggy.de/video/twinnertw.wmv<br><br>
  3. S

    Mitäs tykkäätte

    Tässä mun tän hetken toiset suosikkituplat. Kertokaahan tuplien omistajat miltä vaikuttaa kun teillä sitä kokemusta jo on! http://www.buggy.de/video/twinnertw.wmv
  4. S

    Brion Racet

    Heip! Kulkeeko teidän jalkatuki täysin äänettämästi ylös ja alas? Meidän viikon vanhoihin vaihdettiin just uusi runko kun oli RUOSTEESSA ja nyt musta tuntuu, että näitten uusien jalkatuki hankaa liikuteltaessa ja edelliset kulki ihan äänettömästi. Mä tiedän, että olen supertarkka pilkunviilaaja...
  5. S

    Brion Tridem

    Heip! Onko kenelläkään tai oletteko kuulleet mitään Brion Tridemeistä? Tällä mammalla alkaa olla mitta täynnä noita Teutonian yhdistelmiä ja ajattelin ostaa meille Briot. Käydään ainakin kaksi kertaa päivässä lenkillä koirien kanssa, joten sujuvasti saisivat kulkea!
  6. S

    Neuvolasta tulossa

    Terveisiä 1.5 -vuotisneuvolasta! Pituus 90cm ja paino 14,850kg. Pitkä poika meillä! Kovin höpötti ja selitti siellä lääkäritädille. Rokotusta ei saatu kun olen vähän seuraillut, että alkaako tuo lämpöillä, mutta haetaan se myöhemmin. Onko monilla tullut reaktiota tuosta rokotteesta? Korkean...
  7. S

    Konttauskypärä

    Laitanpa tämän tännekkin kun taitaa tämän palstan asukeilla olla asiasta enemmän kokemusta. Haluaisin kuulla kokemuksia niiltä, joilla on ollut käytössä konttauskypärä. Itse kuulun niihin, jotka ovat aina olleet sitä mieltä, että konttauskypärä on aivan turha kapine ja että lapsi ei opi itse...

Yhteistyössä