Hakutulokset

  1. K

    Musapino sunnuntain ratoksi

    Aloitan... http://www.youtube.com/watch?v=CoUOrLe4vlY Seether & Amy Lee: Broken
  2. K

    Maddy McCann

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709076560937_uu.shtml Pahoittelen, jos tämä on jo puitu täällä tänään. Mutta siis. Huh... |O
  3. K

    Kuka ei ole ikinä laittanut kuvaansa näkyviin tälle palstalle?

    Huomasin tuosta toisesta ketjusta, että nythän mä pääsen kerrankin loistamaan... En ole ikinä laittanut kuvaani tänne. :saint: :saint:
  4. K

    Leikitään mielikuvitusleikkiä...

    ...jos vielä joskus eroaisit nykyisestä suhteestasi, niin haluaisitko tilalle uuden miehen vai eläisitkö ennemmin yksin? Jos olet yh, niin kaipaatko uutta suhdetta vai onko nykyinen tilanne hyvä? -> itse vastaan, että en kuuna päivänä ottaisi uutta miestä huusholliini. *kääryle vihaa...
  5. K

    Ketkä kaikki vielä tähän aikaan hereillä ja täällä?

    Minä ainakin :wave:
  6. K

    Keksin ratkaisun paljasjalkaisten vierailijoiden emännille

    Tässä vinkkin jokaiselle, joka ei halua kotiinsa avojalkaisia vieraita. Laittakaa kotinne eteiseen heti ulko-oven läheisyyteen pussukka, jossa on sukkia tai sellaisia muovipussia muistuttavia "sairaalatöppösiä". =)
  7. K

    Onko kaikki jo unten mailla, vai kuinka...

    Aika hiljaista pitelee. Keksittäiskö vielä jotain puheenaihetta, vai pitääkö tästä lähtee nukkumaan?
  8. K

    Bratz-nuket

    Onko teidän tytöillä paljon Bratz-nukkeja? Mitä tykkäätte niistä? Mä en voi sille mitään, mutta musta ne on vaan niin :kieh: :x :headwall: |O . Jotenkin vaan kerrassaan inhottavan näköisiä pissisvaatteineen ja -meikkeineen. Pelkään jo nyt, että tyttöni joskus innostuu niistä... En...
  9. K

    "Vanhoja" nimiä, jotka saisivat taas yleistyä?

    Mietin, mitä kaikkia "vanhoja" kivoja nimiä on, jotka eivät ole tällä hetkellä yleisiä, mutta jotka saisivat yleistyä? Esim. meidän isovanhempien ikäluokassa. Osa tuon ikäluokan suosituista nimistä onkin jo tullut uudelleen suosioon (esim. Helmi, Siiri, Onni...) Itse pidän ainakin näistä...
  10. K

    Jos suomenkielinen perhe antaa pojalleen nimeksi...

    ...James, niin miten he ääntävät sen? Tuli vaan mieleen, kun eikös ainakin se Tauski Peltosen ja Virpi Kätkän poika ole James? Niin, että onko hän siis 'Tseims Peltonen' vai 'James Peltonen'? Mietin vaan päiväni ratoksi, että äännetäänkö tällasissa tapauksissa nimet suomalaisittain...
  11. K

    Onko miehesi sinusta parempi isä kuin oma isäsi on/oli?

    Tällainen kysely vastavetona tuolle äiti-aiheiselle... =) Itse vastaan, että ovat aika erilaisia, mutta molemmilla omat vahvat puolensa.

Yhteistyössä