Hakutulokset

  1. S

    Muistatteko vielä mut?

    =) Erohakemuksen olen jättäny, kämppää odottelen, joudun asuun miehen kanssa samassa huushollissa pakosta vielä ehkä kuukausiakin, voi olla, että kesään asti menee jopa. :o :headwall: En ole nettiin päässy kuin joskus, kun mies tosiaan lopetti meiltä sen nettiyhteyden. Mutta hyvä...
  2. S

    Meidän uusin episoodi.

    Mies vei mun kengät mennessään, osti ne mulle torstaina. Kaikki alko siitä, kun kysyin, voinko mennä tänä uutenävuotena, kun hän meni viime uutena vuotena (ei kyselly sillon mitään, lähti kun vitutti ja sillä siisti :/ ). Alko kysyyn, että kuka se on, kuka se mies on. Meinas, että mulla...
  3. S

    Sopiiko snautseri lapsiperheeseen?

    Kävin kattoon Koirat.com:issa ja siellä ainakin sanottiin, että vahtii lapsia ja tulee toimeen lasten kanssa jne. ja ei vieraista piittaa. Ja ihanan näkönenkin. :heart: =)
  4. S

    Kun katsoin noita kuvia komeista miehistä...

    mies tuli just sillon kotiin ja en välittäny laittaa linkkiä kiinni, vaan tylsästi rullasin sivun alareunaan hitaasti mutta varmasti. En kattonu kun kerran aiemmin tota alotusta ja en muutenkaan kuolaa ketään sillä silmällä tms. Mies suuttu ja sano, että noni, siitä se alkaa. Kattelen...
  5. S

    Tuli mieleen, vuoto runsasta ja papa-koetta ei...

    oo otettu taas pitkään aikaan ja tossa yhdessä ketjussa oli linkkiä naisista, joilla oli ollu kohdunkaulan syövän oireita runsas vuoto ja kivut. Ja mulla on niitä kumpiakin nykyään!! :o No, äsken varasinkin gynelle ajan, sain vasta 10. päivä ajan. Otetaan se papa-koekkin sitten samalla...
  6. S

    Onko.?

    ......
  7. S

    Tämä palsta on itse perkele.

    Sano mies. :o Roikun täällä kuulemma aivan liikaa ja pakenen maailmaa, en saa mitään aikaseks. Niimpä herra päätti lopettaa meidän nettiliittymän, että vaimokin keksii järkevää tekemistä!! :o |O :headwall: Se on loukannu mua paljon ja tää on oikeen piste iin päälle. :/ Sillä on...
  8. S

    Ei saatu apua pikkuselle terkkarista.

    Kun keuhkot rohisee ja välillä ei saa henkeä! :o Eilen käytiin yksityisellä ja saatiin lääkkeet ja nyt oltais vaan käyty terkkarissa äkkiä hengittämässä avaavaa tms., mutta oliskin pitäny mennä omalääkärin kautta!! Kysyin, eikö kävis, että soitan tälle eiliselle lääkärille ja hän puhelimen...
  9. S

    Voi huokaus taas.

    Mies kun tuli töistä klo 18 (oli menny töihin alk.6.30 aamulla) oli kaljoissaan jo. Katoin, että ei oo viä ainakaan niin sekasin, etteikö vois jäädä lasten kanssa, kun käyn lenkillä. No, sain pelätä, että alkaa sulattaan sokeria, että liimais likkojen kanssa piparkakkutalon osat. Mies lupas...
  10. S

    On ihailtavaa, että jaksan 3:n lapsen kanssa.

    Hyvä minä! *aploodejaaa* :D :D Pakko hurrata ittelleen, kun musta se on aika saavutus. Kolmen kanssa aamusta iltamyöhään keskenään. Korvatulehduskierteet, allergiat, yölliset kauhukohtaukset, uhmat jne. jne. Niin ja mies paljon siis töissä tai muualla tärkeissä (kröhöm) menoissa, mutta ei...
  11. S

    Auttaako sosiaalitoimisto oikeasti mua saamaan kämppää?

    Niin, että pitääkö sinne sosiaalitoimistoon soittaa/siellä käydä, että juu, olis peppu ihan auki, mutta pakko olis muuttaa, miehen kanssa erotaan ja mulla ja lapsilla ei oo paikkaa mihin mennä eli asuntoa..? Auttaaks ne oikeesti ja pitääks sitä hävetä, kun sinne menee? :whistle: :/
  12. S

    Käytiin sitten lääkärissä.

    Ja nuorimmalla taas korvatulehdus vasemmassa korvassa, aika pahakin sellanen. Keskimmäisellä oli toisessa korvassa alkava. :/ Just käytiin 16.11 eli kuukausi sitten nuorimman kanssa ja sai sillon yllätys, yllätys, kuurin korvatulehdukseen. :headwall: Eli ensin oli kuukauden kipeä...
  13. S

    Tissimaidosta mietintää...

    Että miten toisilla tulee niin rasvasta maitoo, että vauvoista tulee ihan pullukoita ja toisten vauvat taas on ihan siroja ja ehkä pieniäkin. Ihan vaan ihmettelen.( Ite en oo imettäny, kun tissit ei tuottanu maitoo alkunousun jälkeen.) Siis enkä millään pahalla. Ihmettelen vaan ja...
  14. S

    Sain taas pahan mielen.

    Sori nyt, kun kokoajan selostan meidän avioliiton viime hetkiä, mutta... Eilen just mies sano, että rauhassa voidaan erota ja munkin mielestä ok. No tänään sitten alko uhkailla, että aikoo saada lasten huoltajuuden. Olen pilannut hänen elämänsä ja "pitänyt silmukassa viime vuodet uhkaamalla...
  15. S

    Maitoallergisten taaperoiden äidit!

    Paljonko pitää maitoa saada päivässä? Tyttö on 1v5kk ja painaa reilu 9kg. Ei huoli mukista ruualla maitoa, juo vettä ruuan kanssa. Yleensä jää maito 4dl päivässä, ottaa sen pullosta päiväunille ja yöunille mennessään (Almiron Pepti). Välillä ottaa lisää desin illalla. Eli yht. 4-5 desiä...
  16. S

    Ei enää ikinä miestä!

    Saman katon alle siis! |O Sen sanoin miehellenikin, että kun tää on selvä, en ota enää ketään saman katon alle. Mies sano, että kai niitä kankimiehiä kuitenkin. Minä siihen, että kankia nyt voi aina, mutta ei ketään asumaan mun luo. Helvetti. Kiitos ja nam. =)
  17. S

    Pitääkö mun ostaa miehelle lahja lasten takia?

    Kun ero olis edessä meillä, mutta joulu meinataan vielä olla lasten takia normaalisti ja tietysti siihen asti, kun saan työ- tai opiskelupaikan ja on aika puhua lapsille muuttamisesta. En ajatellu ostaa, ei sekään varmastikkaan mulle ja en mitään siltä odotakkaan taikka halua. :x...
  18. S

    Paljonko ootte saanu erossa?

    Ja mitä ootte rahoilla tehny? :D :D No en saa kauheita summia, mutta on ihanaa mässäillä ajatuksella, että voi itse käyttää ne rahat miten ITSE haluaa. Mies sano jo eilen, että sun kannattaa laitta se ja se summa sille ja sille säästötilille, koska jne... Sanoin, että EN LAITA. Laitan...
  19. S

    Se onkin Teuvalla! Aaargh!

    ja kokopäivästä, siis opiskelupaikka ja opiskelumuoto! Voi kilin kellit sentään!!! |O |O Luulin siis, että on monimuotona ja ettei tartte täältä 3-4:n tunnin päästä lähtee sinne kuin pari kertaa kuussa, mutta tartteekin on paikan päällä viikot normaalina lähiopetuksena. Mol:in sivuilla...
  20. S

    Mistä löydän mun avaimet?!

    |O |O Eilisestä asti ollu kateissa! |O :headwall: :/ Oon kolunnu kaikki paikat. Ettiny eilen ja tänään. En tiedä, onko pudonnut laukusta, onko nuorin piilottanu johonkin... Auto on vielä ettimättä ja yläkerran vessa ja esikoisen huone. Kaikki muut on myllätty ja käännetty kenkiä ja...

Yhteistyössä