Hakutulokset

  1. weräjä

    Savolaisäidin kirje pojalle

    Äeti kirjottaa pojalleen: Rakas poekanj Kirjotan tämän kirjeen hyvin hittaasti, kun tiiän, ettet ossoo lukkee kovin noppeesti. Myö ee asuta ennee siinä samassa paekassa ku silloin ku lähit kottoo. Isäs nimittäen luk lehestä jotta usseimmat onnettomuuvet sattuu 30 km:n sätteellä...
  2. weräjä

    Kyl elämä on helppoa nykyään...

    Vanhemmillani on tapana ikävystyttää minut kuoliaaksi typerillä kommenteillaan siitä, miten vaikeaa elämä mukamas oli, kun he olivat nuoria. Tiedättehän.... ;-) Kouluun piti kävellä aina 30km ylämäkeen molempiin suuntiin joka ikinen aamu ympärivuoden kestävissä lumimyrskyissä kantaen...
  3. weräjä

    Miten saan vaihdettua patterin korvakuumemittariin???

    thermoscan braun korvakuumemittari siis kyseessä ja en saa millään patterikotelon luukkua auki. Onko siinä joku jippo ? Siinä on nuoli ja oon vetäny ja työntäny ja repiny ja tehny vaikka mitä mutta kiinni on ja pysyy :headwall:
  4. weräjä

    Mites ois huonepeli??

    Löytyiskö joltain jotain kivaa ;)
  5. weräjä

    Te joiden miehet tienaa tuon yli 3400!!! Utelias kun olen niin...

    mikä miehenne ammatti on?
  6. weräjä

    Mistä sai niitä laatikoita tähän hyllyyn??

    Eikös niitä saa ikealta? Muovisia? Rottinkisia? En löydä ikean sivuilta. Löytäiskö joku mulle :whistle:
  7. weräjä

    Voi hyvä luoja! Lähetä suojelusenkeleitä nyt ja pian!!!

    Kaverini mies kadonnut eilen baari-illan päätteeksi. Kotiin oli sanonut kavereilleen lähtevän ja siihen loppuu tiedot. Puhelin kiinni, ei saa soitettua. Täällä huolesta harmaana istun ja en tiedä mitä tekisin :(
  8. weräjä

    Pojan kirje

    Pojan kirje > > > Miksi vanhemmilla on harmaat hiukset? > > > > Isä poikkesi poikansa huoneessa ja totesi sängyn olevan nätisti > > pedattu ja kaikkialla oli siistiä. > > > > Sitten hän huomasi kirjekuoren pojan tyynyllä. Siinä luki > > päällä "isälle". > > Pahalla ennakkoaavistuksella...
  9. weräjä

    Jouluinen tarina ;)

    Nainen > > istuu perjantaina > > töiden jälkeen baarissa > > lasillisella > > työkavereiden > > kanssa. > > > > Ovesta sisään astuu pitkä, > > raamikas, mmm... > > seksikäs, > > hyvännäköinen > > keski-ikäinen mies. > > Näky on > > niin silmiä > > hivelevä että > >...
  10. weräjä

    testi

    kun ei pysty vastaamaan viesteihin niin kokeilen voinko kirjoittaa tänne ollenkaan vai olenko jostain syystä bannissa.
  11. weräjä

    no nyt vituttaa jo tuo elloskin

    toissapäivänä meinasin tehdä sinne tilauksen. näpyttelinkin jo jotain ostoskoriin ja yks kaks sit se ilmoittikin että "päivitämme online tavarataloa! :/ sit kun seuraavan kerran illemmalla kerkesin koneelle niin ois pitäny aloittaa alusta koko touhu. en jaksanu. no nyt sit teki saman homman...
  12. weräjä

    No jo on menny vaikeeksi!!!!!!!!

    Miten ja mistä pääsee tsekkaamaan s-tilin tilanteen? On niin nuo sivut muuttunu etten minä tajua noista enää yhtään mitään prkl :/
  13. weräjä

    Joululahja ideoita 5v pojalle???

    Pussilakana sekä luistelukypärä ja jääkiekkomaila on jo. Mut jokin lelu? bioniclejä ja pikkulegoja on ihan riittävästäi ja siitäkin hyvästä vielä isovanhemmat on niitä ostaneet pukinkonttiin eli ei niitä. Joku lautapeli ostetaan mutta tosiaan joku lelu pitäis vielä keksiä. APUA |O
  14. weräjä

    Paljonkohan maksais neljän maton pesu pesulassa???

    en oo ikinä käyttäny joten ei hajuakaan hinnoista. ois kaks n.160x120cm ja kaks 90x200cm.
  15. weräjä

    Musta Joulu :(

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200712106960899_uu.shtml voi shit :kieh: :(
  16. weräjä

    Ihan oikein

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/t/maddy/ Joku rangaistus tuosta heitteille jätöstä pitäiski antaa :kieh:
  17. weräjä

    ? HALVAT JOULULAHJAT? PINO

    Tähän pinoon edulliset joululahjat joita ostatte tai teette itse :xmas: Itse olen neulonut villasukkia ja -lapasia. Hernepusseja olen ommellut. Ostokamaa on tavalliset pelikortit, taskulamput, lankakerä + puikot tai virkkuukoukku, askartelutarvike pussukat...
  18. weräjä

    K-18 Rattilukko kuva (kuva näkyy heti!!!!)

    :D :whistle: moderaattori muokkasi: olkoonkin varotus niin säännöissä on selkeä että nämä kuuluvat seksi osioon
  19. weräjä

    Jaahas, ois päiväuni aika

    :wave:

Yhteistyössä