Hakutulokset

  1. A

    2,5 vuotiaan mitat

    Heips! Kertokaahan minkä pituisia ja painoisia teidän 2,5vuotiaat ovat. Meillä poika 90 cm ja 13 kg.
  2. A

    Miten saada kohta 2v nukkumaan päikkärit sisällä??

    Hei kaikille! Otsikossa jo kysymykseni. Eli miten saada kohta 2v poika nukkumaan päikkärit sisällä. Päivähoidossa nukkuu noin tunnin sisällä mutta kotona ei millään!Pakko viedä ulos kun ei sitä huutoa jaksa kuunnella. Onko kellään hyviä vinkkejä? :flower: kiitos!
  3. A

    1v 8kk ja järkyttävä uhma!!!

    Hei kaikille! Onko muita joiden 1v8kkilla on uhma? Luulin tämän alkavan myöhemmin. Eli poika huutaa ja riehuu ja lyö! Kaiken muun vielä kestän mutta kun äitiä tullaan lyömään kasvoille niin hermo menee. Tänään taisin huutaa aika kovaa... :ashamed: tiedän että tämä ei auta asiaa, päinvastoin...
  4. A

    1,5 v poika pissaa tosi paljon yöllä

    Hei kaikille! Otsikossa jo ongelmani. Eli mitä avuksi kun 1,5 v poika on joka aamu läpimärkä ja pyjaman saa heti laittaa pesuun. Eri vaippoja on kokeiltu mutta mikään ei tunnu auttavan ja pitävän kuivana. Onko kellään kikka kakkosta? KIITOS!!!! :flower:
  5. A

    Jogurteista, taas:)

    Hei! Ihan nopea kysymys noista jogurteista: onko parempi antaa A-jogurtteja jotka ovat makeutettu fruktoosilla kuin ns. tavallisia? Meillä poika 1v 4kk joka rakastaa jogurtteja!!! Kiitos :flower:
  6. A

    Mitä jogurttia 1 vuotiaalle?

    Hei kaikki viisaat:) Haluaisin vähän vinkkiä jogurtin suhteen. Meidän pikku ukkeli, 1v 2kk, pitää kovasti jogurtista ja syö mielellään Kidius jogurtteja. Olen kuitenkin nyt miettinyt tuota sokerimäärää ja en haluaisi turhaan "tuputtaa" sokeria. Eli mitä jogurtteja teidän taaperot syövät ja...
  7. A

    APUA!! Ruokalakko ja yleinen huuto...

    Hei! Haluaisin vähän apua/tietoa miten pitäisi toimia kun meidän yleensä niin iloinen 11kk poika on ollut ruokalakossa nyt 5 päivää. Mikään ei enää maistu, paitsi maito. Hän on myös kovin itkuinen ja pahalla päällä. Syy voi tietysti olla hampaat mutta en muista tällaista rumbaa edellisten...
  8. A

    10 kk vauva ja tavaroiden heittäminen!

    Hei! Ihmettelen jos muiden vauvat tekevät samoin: Heittävät raivolla kaikki tavarat ja myös tuttipullon/nokkamukin lattialle. Olen yrittänyt antaa pojan itse juoda pullosta ja mukista mutta ei! Hän ei halua edes niihin koskea, eli jos ei äiti tai isä ole pitämässä pullosta kiinni niin lattialle...
  9. A

    Milloin olisi hyvä aloittaa siirtyminen pullosta nokkamukiin?

    Hei! Täällä ihmettelee 9kk pojan äiti nokkamuki asiaa. Meillä ollut pullo käytössä jo monta kuukautta ja tässä kuukausi sitten ostin Ainun nokkamukin. Sitä ollaan yritetty käyttää aina välillä mutta poika vaan heittääntyy hankalaksi heti kun mukin tuodaan esiin. Hän ei millään halua edes...
  10. A

    aamumaito=hyvä tai huono?

    Hei kaikille! Täällä 9 kk pojan äippä. Rytmit aika hyvät, nukahtaa n.20.30, sitten heräillään pari kertaa yön aikana. Silittäminen ja peiton laitto auttaa ja poika nukahtaa uudestaan. Klo.05.30 alkaa huuto/rumba johon eivät silittelyt/tassuttelut auta. Olen silloin vaihtanut TOSI märän vaipan...

Yhteistyössä