Hakutulokset

  1. S

    mitä opeille

    eli siinnähän se kysymys tulikin ,kun ei huvittais sitä ainaista kukkaa viedä eli jotain edullista kun on noi avustajatkin (mulla erityislapsia kolme)
  2. S

    saimme ihanat kisuneloset

    siinnähän se tulikin saimme ihanat kisuneloset viime yönä :heart:
  3. S

    taidetaan saada kisuvauoja

    on tainnu pojan kissa saada mun siamilaiselta to..aa kun on alkanu pyöristyy ja nisät kasvaan eli vauvoja tiedossa jossain vaiheessa :D
  4. S

    huomenta

    nyt on pullataikina kohoomassa ,saavat muksut tänään tuoreita laskiaispullia
  5. S

    retropotkareita hinnotteluapuja

    ajattelin laittaa niitä myyntiin mut en oikein tiedä mitä uskaltaisi pyytää eli apuja kaivataan
  6. S

    osaako joku kertoo silmien punaheijasteesta ?

    mun 4v tytön toisen silmän punaheijaste on erilainen kun toisen eikä näe tällä silmällä kunnolla testissä ja saatiin jatkotutkimuksiin lähete mut mua vaivaa toosi pahasti ku toi neuvolanlääkäri pelotteli kaikenmailman kasvaimilla :( mitkä kyllä kuulemma harvinaisia mut slt
  7. S

    apua kengän kokoon (oman)

    mulla on kengän koko 36 eli vastaako 3,5 noin samaa kokoo? el taitaa vastata kiitos vastanneelle =)
  8. S

    lerpukka meillä kaivattaisiin postia

    Mulla muksut odottelevat M.Kunnaksen hullunkurista lintukirjaa ja kahta tohtori sykerö dvd:tä ,maksettu 27.1 ja sama pankki joten suoritus oli heti tililläsi yv:tä lähettänyt mutta et vastaa
  9. S

    urakka tehty

    nyt lähti kirpparille tytön pienet vaatteet ja sainkin ne hinnoiteltua paikka alkais huomenna (naapuri sai pojan pienet vaatteet)
  10. S

    tuoretta pullaa nam

    nyt ois tarjolla kahvia ja juuri paistettuja voisilmäpullia ja korvapuusteja :p
  11. S

    mistä varamummo

    siinnähän se tulikin ,ollaan muutettu tänne Joensuuhun pari vuotta sitten ja mummot jäivät etelä-suomeen ,käymme toki heitä siellä tapaamassa mutta olisi kiva kun täälläkin olisi joku mummo (lastenhoitajaa en hae sillä muksuni olen aina hoitanut itse tai sitten isommat pojat vahtivat...
  12. S

    KIITOS

    Kiitos Viivin kirjasta ja nukeista kirjaa alettu jo lukea ja nuket ovat leikeissä ja kiitos myös Bambi puuhasetin lähettäjälle (nimimerkki hukassa) tyttöni tykästyi ja tehtäviä siitä jo tehtykkin Hyvää alkavaa Uutta Vuotta kaikille palstalaisille
  13. S

    lahjaksi mitä?

    Mitä ostaa 11v ja 8v.pojille lahjaksi ja 7v typylle pää hakkaa :headwall: tyhjää ja Joulu lähenee ??!!
  14. S

    Lahjavinkkiä kiitos

    Mitä 5v pojalle voisi ostaa Joulupuu keräykseen ? (Joensuun alueella toimiva lahjakeräys) :wave:
  15. S

    kuopiolaiset

    ollaan tulossa Kuopiossa käymään ja haluaisin käydä kirppareilla eli mistä sieltä sellaisia löytyisi kiitos jo etukäteen =)
  16. S

    riittiköhän psykologin koulutus ????

    meillä teki psykologi neuropsykologin testit tytölle onkohan pätevyys ihan riittävä vai voisko vaatia oikeeta henkilö tekemään ko testit? arveluuttaa meinaan tosi paljon :o

Yhteistyössä