Hakutulokset

  1. T

    Keittiössä tuoksuu..

    fisu, vaikka meillä ei oo edes kalaa. Apua, mitä tämä on? :whistle:
  2. T

    Sanokaas Tarmolle iltaa..

    lähikauppias täällä, enpä tiiä oonko niin lähellä, mutta niin kaukana. :wave: :xmas:
  3. T

    Mikä biisi soi päässäsi nyt?

    Minä kuulin aamulla työmatkalla Anna Abreun Ivory Tower, ja siitä lähtien se on soinut päässä .... :headwall:
  4. T

    Milloin viimeksi olet saanut y-viestin?

    itse en edes muista, kun siitä on jo aikaa..... :xmas:
  5. T

    Kuinka sinä vietät vapaa-aikasi?

    Mitä se vapaa-aika on? Minulla ei ole vapaa-ajan vietto ongelmaa....kun sellaista ei oo.... :whistle:
  6. T

    Riitelyn alkeet miehelle....

    Nainen: Kuinka monta kertaa mä olen sanonut sulle... Sinä: Sano se jollekin, joka kuuntelee sua. Nainen: Sä luulet taas olevas niin fiksu. Sinä: Sun rinnallas jokainen tuntee itsensä fiksuksi. Nainen: Etsä osaa tehdä mitään oikein? Sinä: En. Jos mä osaisin, mä olisin jonkun muun kanssa...
  7. T

    Paljonko on saunassasi....

    lämpötila nyt? ;) minä otan huilun käteen ja lähden tarkistamaan.... B)
  8. T

    Jatka tarinaa kahdella sanalla...

    Olin kerran
  9. T

    Mikäs on teidän menu...

    tänä iltana? Meillä herkutellaan tortilloilla :p :p ja juomaxi sit pari sidukkaa.... B)
  10. T

    G. Kenellä on tänään sairastettu krapulaa...?

    Täällä on, mut se sairastaja oli toi toinen osapuoli... ;)
  11. T

    Oletko jo tullut aikuiseksi?

    Oletko jo tullut aikuiseksi? 1. Huonekasvisi ovat elossa. Et myöskään polttele niiden lehtiä. 2. Seksi 60 cm leveässä sängyssä ei tule kysymykseenkään. 3. Jääkaapissasi on enemmän ruokaa kuin olutta. 4. 06.00 on heräämisaikasi, ei nukkumaanmenoaikasi. 5. Kuulet lempikappaleesi hississä...
  12. T

    mykkäkoulu.....on kiwaa.

    Harrastatteko mykkäkoulua? Minä parhaillaan. :xmas: :D
  13. T

    Seuraavan kerran kun palsta kaatuu....

    niin minusta hyvä korvike kaksplussalle olisi Anna lehden aihe vapaa keskustelupalsta.. ;) Se on aika samanlainen kuin tämä palsta. Minua kun ei toi vauvan palsta nappaa yhtään.... B) Tässä olisi linkki sinne:http://keskustelu.anna.fi/c11
  14. T

    Kuka teillä...

    täyttää ja tyhjentää tiskikoneen? Meillä molemmat osallistuu aika tasapuolisesti...
  15. T

    Miesten pitkät kalsarit ....

    onko ne sinusta sexyt? Minusta ne eivät todellakaan ole :/
  16. T

    Seksi ja suklaa pitävät fiksuna...

    Syö tummaa suklaata, harrasta paljon seksiä, niin aivosi saavat lisäpotkua...:whistle: Uskotko tähän tutkimukseen??? ;)
  17. T

    Uusi kuva profiilissa

    Minä ja puolisoni :heart: :heart:
  18. T

    Sudenpentunimigeneraattori...

    Olen arvonimeltäni: Harvinaisen Aneeminen ja Alati Muhkurainen Uutisankkuri B) B) Mikäs sinä olet?http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/
  19. T

    Lahjatoiveesi?

    Mitä toivot joululahjaksi? Itse toivon rauhaa ja rakkautta... ;)
  20. T

    Totuuspeli...

    Vastaa edelliseen kysymykseen ehdottoman totuudenmukaisesti ja esitä uusi kysymys seuraavalle. Minä eka kysymyksen tekijänä pääsen ensin vähän helpommalla. Ei mitään harjoituksia, vaan heti asiaan... Oletko ajatellut jotain muuta kuin senhetkistä kumppaniasi sen aikana?;)

Yhteistyössä