Hakutulokset

  1. L

    Tuttimania!

    Heissan, Kysyn mielipidettänne. Lueskelin kyllä noita aiempia tutistavieroitusketjuja, mutta varsinaisesti kysymykseni ei ole, MITEN tai MILLOIN vieroittaa. Lähinnä haluaisin kuulla, miten muut ehkä vastaavassa tilanteessa olleet olette tehneet. Meillä esikoispoika 1v 2kk on kehittänyt...
  2. L

    Kokemuksia Baby Biosta taaperon kanssa?

    Oletteko käyneet Baby Biossa taaperon kanssa ja miten on sujunut? Tarkoitan lähinnä, että onko siellä yleensä pelkästään vauvoja ja onko muita häirinnyt, jos joutuu kulkemaan ympäriinsä kävelevän ja kupsahtelevan taapertajan perässä? En ole ikinä noissa käynyt, mutta käsittääkseni yläikäraja on...
  3. L

    Miten saada isompi vauva itse pitämään pulloa/mukia?

    Etsiskelin täältä ja taaperopuolelta, mutta silmiini ei osunut vinkkejä muusta kuin pullosta kokonaan luopumisesta (mikä sekin kyllä alkaa olla meillä toivottavaa ;) . Poika 10 kk ei kerta kaikkiaan osaa/halua/viitsi ? pitää itse pulloa tai minkäänlaista mukia, tai osaa kyllä, muttei osaa sitten...
  4. L

    1-vuotiskuvaus Helsingissä/pk-seudulla?

    Juniorin 1-vuotispäivä ja eka visiitti kuvausstudioon lähestyy - kuulisin mielelläni suosituksianne hyvistä valokuvaamoista Hesassa. Eka synttärikuva saisi mielellään olla persoonallinen, hauska, räväkkäkin - eli ei välttämättä ihan perinteinen perusposeerauskuva. Tai jos muistatte aiemman...
  5. L

    Miten toimia rajojaan kokeilevan/vahvatahtoisen vauvan kanssa?

    Meidän poika 8 kk on aina ollut todella voimakastemperamenttinen ja ns. vaativa vauva, ja nyt viime viikkoina tuntuu että olisi suunnilleen jo eka uhmaikä menossa! :o Poitsu ei ole koskaan juuri viihtynyt itsekseen eli on ollut alusta asti sellainen "viihdytettävä" ja helposti kyllästyvä ja...
  6. L

    Rock/metallihenkisiä ystäviä mulle, kiitos!:)

    Olen 35-v. 7-kuukautisen pojan äiti Helsingistä ja olisi mukavaa tutustua edes hieman samanhenkisiin ihmisiin kun aika usein tuntuu, etten hirveän hyvin sovi sellaiseen perinteiseen äidin ja naisen muottiin enkä oikein helposti osaa olla tuolla vauvaharrastuksissa tapaamieni muiden äitien kanssa...

Yhteistyössä