Hakutulokset

  1. L

    Muistaako kukaan tällaista kirjaa??

    Ja vinkit on sitten aika hatarat.. Muistan lukeneeni Kodin Kuvalehdestä tms. paljon kehuja tästä humoristisestakin kirjasta. Kirja kertoo Ruotsissa asuvan maahanmuuttajaperheen elämästä. Kirjailija(tar) on itse maahanmuuttaja ja kirjan nimestä on jäänyt mieleen jotain tällaista "ei mistään...
  2. L

    Ja sit mun toinen aloitus: Cache / Kätketty -elokuva?

    Niin katsoimme sen eilen.. Onko kukaan muu katsonut? Emme älynneet lopputekstienkään jälkeen kuka ne videot oli lähettänyt.. Tajusiko joku muu, valaiskaa meitä :flower: :)
  3. L

    Tiukkis äiti?

    Tänään sai kouluun ottaa rahaa buffetttiin - eli joku luokka myy leirikouluaan varten herkkuja.. Aina ennen on ollut raja otettavalle rahalle 2 tai 3e. Nyt ope oli sanonut (kuulemma) että kevään kunniaksi saa ottaa vaikka 10e!!! Siis limsaan, karkkiin, mokkapaloihin, poppareihin, yms. Eikä...
  4. L

    Lauantai-illan menopaikkoja Helsingissä?

    Moi, Ollaan menossa kaverin kans juhlimaan valmistumisiamme... Mä olen tykännyt enemmän käydä (silloin harvoin kun käyn) baareissa tai bändien keikoilla (vaikka 35 vee jo olenkin kai), mutta muualta tuleva ystäväni haluaisi päästä pääkaupungin yöhön diskoilemaan.. Eli mikäs sopis menopaikaksi...
  5. L

    Lauantai-illan menopaikkoja Helsingissä?

    Moi, Ollaan menossa kaverin kans juhlimaan valmistumisiamme... Mä olen tykännyt enemmän käydä (silloin harvoin kun käyn) baareissa tai bändien keikoilla (vaikka 35 vee jo olenkin kai), mutta muualta tuleva ystäväni haluaisi päästä pääkaupungin yöhön diskoilemaan.. Eli mikäs sopis menopaikaksi...
  6. L

    H-P Björkmanin haastattelu Punaisessa langassa

    Kuka katsoi? Mitä mieltä? Minusta harvinaisen kypsää ajattelua ja älykästä keskustelua. Tietty nyt yleensäkin tuossa ohjelmassa. Mutta oli kiinnostava nähdä H-P:n puhuvan perheestään ja uskostaan..
  7. L

    Kehukaas isejänne eli lasten vaareja :). Miten tasa-arvo

    ..isia he jo olivat? Ainakin oma isäni oli jo silloin 1970-luvulla: - He hoitivat äitini kanssa meidät puoliksi: molemmat tekivät puolta päivää töissä. Isä lähti aamuuun ja teki työnsä joustavalla työnantajalla puoleen päivään mennessä ja otti meidät vastuulleen kun äiti lähti kauppikseen...
  8. L

    Läiskiä kyynärpäissä

    Meidän 2.luokkalaiselle on alkanut tulla hieman kohollaan olevia pieniä läiskiä kyynärpäihin, sinne ulkopuolelle. Ovat sellaisia vaaleanpunaisia 3-5mm pitkiä/leveitä. Ja välillä on polvissakin. On sanottu että on atooppinen iho. Mutta tuleeko kenenkään lapselle jostain ruoka-aineesta vastaavaa...
  9. L

    Sinkkuelämää

    Katsooko kukaan muu enää Sinkkuelämää-sarjaa? Se oli mun suosikki tuossa viisi vuotta sitten ja nyt taas tänä kesänä jäin koukkuun. On ne vaan niin kiva porukka :). Ihanan kepeää sanailua ja loistavat "tyypit". Samanthakin on ihan mahtava!! Ja Mirandassa on ytyä! Plus Carrie on aina ollut...
  10. L

    Laivaan laivaan.. laulusta

    Muistaako kukaan sellaista kivaa laulua joka menee ainakin näin: laivaan, laivaan, laivaan ... (jotain) kauas merten taa.. ..on aaltoja nähnyt, eikä vuoda tippaaakaan.. Ja kaikkea muuta.. Ihanan haikeat sanat koko laulussa ja sävel myös. Haluaisin laulun löytää itselleni.

Yhteistyössä