Hakutulokset

  1. V

    Kokemuksia esim. World Vision-kummiudesta?

    Ajattelin, että voisin ottaa kummilapsen World Visionin kautta, nyt kun on vara laittaa rahaa siihen. Monta vuotta siis ollut aikeissa, mutta opiskelijana ei ole ollut varaa. Onko se varmasti luotettavaa? Mitä muita vastaavia järjestöjä on? Tuo Visionin kristilliset arvot on ainut asia,mikä näin...
  2. V

    Voiko kirkosta eronnut olla kummina?

    Siinäpä se asia on otsikossa...
  3. V

    Apuja lastenhuoneen säilytysratkaisuun!

    Mihin teillä on tungettu lasten lelut, pelit, kirjat ja askartelujutut eli kaikki mahollinen? Muutettiin just uuteen asuntoon ja kaikki kamat on vielä pahvilaatikossa. Joku näpsäkkä systeemi pitäis löytää kahen lapsen rojuille, sellanen johon saa kaikki samaan tai mahd. paljon. Pitäis olla...
  4. V

    Mitä eroa on työhakemuksella ja ansioluettelolla?

    Varsinkin kun työkokemusta ei ole lähes laisinkaan... Kyse on siis avoimesta hakemuksesta. Pitääkö olla molemmat vai riittääkö toinen?
  5. V

    Savon matkailukohteita?

    Mitä muita lapsiperheen matkailukohteita siellä päin on kuin kylpylät? Tekis mieli lähtee viikoloppureissuun johonkin tähän lähelle, pitempää lomaa kun ei nyt ole.
  6. V

    itkuisuus

    Mistä helv tämä itkuisuus voi johtua? Lasten syntymän jälkeen olen ollut tosi herkkä itkemään. Tai en varsinaisesti itke, mutta olen sellainen itkuinen. Telkkarista ei tarvii tulla kovin kummenen juttu, tai joku herkempi laulu. niin jo on tippa linssissä. Joskus on tosi vaikea puhua ihmisten...
  7. V

    Millä ihmeellä lapset saa nukkumaan??????

    Siellä nuo 3- ja 4-v kukkuu sängyissä, ei ookaan kulunut vasta ku tunti kun sinne laitettiin.Pissittää, janottaa, peitto on huonosti...ja jos ei niin sitten pitäis hakea joku lelu tai muuten vaan touhuta jotain. Alkaa pinna olla aika kireellä, kun joka ilta saa kieltää ja viedä sänkyyn kymmenen...
  8. V

    Mistä löytyy netistä talvitakkeja?

    Minä viisaana ajattelin, että ostan talvitakin joulun jälkeen alennuksesta. No eihän sieltä enää kokoja löytynyt.. Ainakaan hyvän mallisista takeista. Onkohan netissä jotain sivuja mistä löytäisi kunnon takin. Ellos, Anttila, Halens, H&M ja Hobby Hall on jo katsottu
  9. V

    Mikä tämän elämän tarkoitus on?

    Sitä on taas joku syvällisten asioitten pohdintakausi menossa... Mut ihan oikeesti mikä järki tässä elämässä on? Kasvetaan aikuisiks, lisäännytään, tehdään töitä niska limassa ja kuollaan pois. Miettiikö kukaan muu tällasia asioita....?
  10. V

    4-vuotias autossa

    Siis istuimesta kyse. Millaisia turvaistuimia teillä on tuon ikäisillä vai pelkästään koroke? Meidän pitäisi pienemmälle saada isompi istuin, niin mietin jos ostaiskin 4-veelle ja laittaisi kuopukselle tuon two-wayn.
  11. V

    Ärsyttää tuo äijä

    Kun valittaa mulle, ettei jaksa olla koko ajan kotona. Mutta kun ehdottaa jotain yhteistä tekemistä, kun ollaan pitkästä aikaa molemmat vapaalla, niin mikään ei käy. Siis koko perheen kanssa jotain vähän erikoisempaa. Vaikka niinhän se on aina ollut,että jos jotain yhdessä tehdään, sen pitää...
  12. V

    hiusten värjäämisestä

    Ostin hiusvärin, joka käytetään kuiviin, ei pestyihin hiuksiin. Uskaltaako sen värin laittaa hiuksiin, jotka on pesty toissapäivänä ja niissä on hiuslakkaa? Vai pesenkö nyt ja värjään illalla? Väri tarttuu muutenkin tosi huonosti minun hiuksiin...Tietääkö joku mitä vaikutusta hiusten pesemisellä...
  13. V

    ruoka-apua!

    Kertokaas mulle, miten tehdään hyvä ja helppo kalagratiini (tms) ? Siis meinasin tehdä pakastekalasta ja juustoraastetta päälle, mutta mitä muuta?

Yhteistyössä