Hakutulokset

  1. S

    Huom, muumi-asiantuntijat!

    Kaksivuotias esitti tänää kysymyksen johon en osannut vastata... Tietääkö kukaan kuka on Vilijonkan lasten isä? En muista että olisin koskaan kuullutkaan...
  2. S

    Kuinka pitkään sinua on imetetty?

    Eli kuinka pitkään sun äiti imetti sua ja minkä ikäisenä aloit saada kiinteitä? Ja onko ollut ruoka-aine allergioita tai sairauksia? Mua täysimetettiin 3 kk ja sitten ajan ohjeiden mukaan aloin saada kiinteitä, osittaisimetystä äiti muisteli jatkaneensa kunnes olin 9 kk. Lapsena pari...
  3. S

    saa kaveri vähän miettiä...

    et miks meistä ei vähään aikaan kuulu mitään. Oli viimeviikolla lapsen synttärit. Edellisenä päivänä ilmoittivat etteivät tule ku lapset oksentaa ja ripuloi... Seuraavana päivänä sitten tulivatkin mitään ilmoittamatta juhliin! ja pokkana selittivät et vietiin nuorimmainen mummolaan hoitoon...
  4. S

    Mistä kivoja, kirkasvärisiä vaatteita aikuisille?

    eli lapsille kyllä löytyy paljon ihania retro-vaatteita, mutta mistä niitä löytyisi aikuisille? vai löytyykö niitä ollenkaan?
  5. S

    Piheilettekö?

    eli säästättekö asioissa joissa säästöä ei oikeasti tarkemmin ajateltua edes synny? Mä olen huomannut ettei halvempaa vessapaprua ostaessa synny säästöä, käytännössä kun joutuu käyttämään sit puolirullaa kerralla...

Yhteistyössä