Hakutulokset

  1. L

    TÄYDELLISET NAISET!

    Siis MITÄH?!? Loppuiko Täydelliset Naiset eilen? Vai miksi ensi viikolla tulee Dirty Sexy Money???!!!
  2. L

    Koska eroon tuttipullosta?

    Minkä ikäisenä olette alkaneet vieroittaa tuttipullosta? Mihin sen jälkeen siirryitte? Kuinka paljon lapsi vielä joi maitoa/vrk, annoitteko vielä aterioiden välissä maitoa, vaiko vain ruokailujen/unien yhteydessä vai miten?? Kiitos vastauksista!
  3. L

    Uusien taitojen oppimisen vaikutus yöuniin?

    Meillä poju oppinut juuri konttaamaan ja tänään yöunille käyminen oli yhtä taistelua. Oli hereillä 6 tuntia, eikä millään meinannut käydä nukkumaan. Tehtiin normaalit iltahommat ja joi maidon sylissäni. Oli ihan nukahtamispisteessä ja kun nousin sängyltä viedäkseni hänet omaan sänkyyn, niin...
  4. L

    NALLE riisipuurosta ja istumaan noususta :)

    Kysymys nro 1: Voiko Nalle riisipuuroa tehdä korvikkeeseen (mikrossa), vai pitääkö tehdä veteen ja sitten lisätä valmiiseen puuroon korvike? Kysymys nro 2: Neuvolakortissa on kohta "nousee istumaan", tarkoittaako se sitä, että on vatsallaan ja sieltä nousee istumaan, vai mitenkä? Kiitos...
  5. L

    Mitä sormiruuaksi?

    Mitä voisi antaa sormiruuaksi ja minkä kokoisia paloja 9kk ikäiselle? En ole vielä antanut muuta kuin maissinaksuja... Pelkään että tukehtuu! :/ Kaksi hammasta on alhaalla. Mitä leipää voisi antaa?
  6. L

    Akta Graco Cosmic!!

    Kertokaahan mielipiteitänne ja kokemuksianne ko. turvaistuimesta!! Kiitos :flower:
  7. L

    Minkä ikäisenä lapsesi ekat sanat?

    Mielenkiinnosta kyselen, minkä ikäisenä lapsesi sanoi ekan merkittävän sanan ja mikä se oli? :)
  8. L

    Korvikkeen säilyvyys lämmityksen jälkeen?

    Kuinka kauan siis kerran lämmitetty korvike säilyy? Joskus kun käy niin, että lämmitän jäbälle runsaasti maitoa kun oletan, että on kova nälkä. Mutta syökin siitä vain vähän ja saattaa hetken päästä kitistä maidon perään. Kuinka kauan siitä samasta pullosta uskaltaa antaa...?
  9. L

    Itsetehdyistä soseista kysymys!

    Kuinka kauan säilyy pakastimessa itsetehdyt kasvis- ja lihasoseet?
  10. L

    Millainen turvaistuin 8kk pojalle?

    Turvakaukalo alkaa kohta olla pieni, että alkuvuodesta varmaan on turvaistuimen osto lähellä. Millainen olisi hyvä tämän ikäiselle? Kertokaa omia kokemuksianne, suositelkaa!! :) -Kiitos-
  11. L

    Apuja imetyksen lopettamiseen!

    Noniin, NYT haluan että imetys loppuu!! Olen sitä tässä jo pitkän aikaa suunnitellut, mutta aina se vaan jatkuu ja jatkuu... Kohta imetän poikaa vielä täysi-ikäisenäkin :laugh: . Ja siis koska poika jo 7,5kk, eikä imetys ole missään vaiheessa ollut oikein mun juttu, niin nyt on aika lopettaa...
  12. L

    Unikouluako?

    Tilanne on nyt siis tämä. Poika ensi viikolla 7kk ja yöt ovat alkaneet menemään levottomammiksi. Täytettyään 6kk poika nukkui 3 viikkoa yöt heräämättä, söi vasta joskus aamulla 07-08 aikaan. Mutta nyt viikon verran on heräillyt useampaankin kertaan, eikä nukahda takaisin millään! Ensin...
  13. L

    Selän "venyttäminen" taaksepäin kaarelle?!

    Siis poikani kohta 7kk usein sylissä ollessaan vetää itseään taaksepäin, niin että pää menee vähän alaspäin ja selkä siis kaarelle. Samalla pitää sellaisen "äääää" äänen (tyyliin sellainen kun aikuisilta pääsee joskus venytellessä... :laugh: ). Onkohan siis vain venyttelyä, vai mistähän moinen...
  14. L

    Hampaiden pesusta!

    Meidän 6,5kk pojulla on kaksi hammasta alhaalla ja niitä olen harjannut aina silloin tällöin, muistaessani :ashamed: . Miten te harjailette pikkuistenne hampaita? istuuko sylissä vai sitterissä? Harjataanko myös ikenet vai vaan ne jo puhjenneet hampaat? Kuinka usein kuuluu vauvan hammasharja...
  15. L

    Muita joille ei kelpaa kaurapuuro?

    Huomasin tuossa et poikani herkkään masuun ei taida kaurapuuro sopia alkuunkaan... Jonkin aikaa syöty Muksu moniviljapuuroa ja se on saanut pojan nukkumaan yöt heräämättä =) Eilen illalla sitten ajattelin antaa kaurapuuroa vaihteeksi, niin sehän pisti pojan heräilemään n. puolen tunnin...
  16. L

    Millaiset ruokailuvälit?

    Kuinka monta tuntia teille yleensä tulee ruokailujen väliin? Meillä esim. lounaan ja välipalan väli on yleensä n. 1,5-2h. Onko liian pieni?
  17. L

    Vesi ja tissimaito asiaa!

    Täysimetin poikaani reilun 4kk ja sitten aloitettiin kiinteät. Vettä en ole koskaan antanut, ennen kuin kiinteiden aloituksen yhteydessä olen YRITTÄNYT. Ei onnistu, ei millään. Poika vaan sylkee vedet suustaan ja näyttää nyrpeää naamaa :) . Olen yrittänyt tuttipullosta, nokkamukista, mukin...
  18. L

    5-6kk päivärytmi?

    Millaisia päivänne ovat 5-6kk ikäisten kanssa? Päikkärit, ruokailut, imetykset jne.
  19. L

    Ruoka-asiaa...

    Kiinteitä on 5,5kk poikani kanssa syöty nyt reilun kuukauden ja tällä viikolla ajattelin ottaa lihan kuvioihin ja aloittaa broilerilla. Iltaisin olen maistatellut puuroa, jota poju syö aika huonolla menestyksellä. Uskaltaako antaa esim. tänään lounasaikaan broileria ja illalla vielä...
  20. L

    Cerazette minipillerit!

    Olen aloittamassa ko. pillerit ja haluaisin kuulla teiltä mielipiteitänne niistä! Tuliko sivuvaikutuksia? Menkat ei vielä ole imetyksen johdosta alkaneet, mutta ilmeisesti voin ne siis aloittaa esim. huomenna? (Lääkäri höpötti kuin Runeberg ja taisi se kohta mennä ohi... :laugh: ) Kokemuksia...

Yhteistyössä