Hakutulokset

  1. E

    Juuri alkoi Barbie-elokuva

    kolmoselta.
  2. E

    Jos voittaisit lotossa ja olisit kotona.Veisitkö lapsiasi hoitoon?

    Itse varmaan veisin pari kertaa viikossa.Saisi kuitenkin välillä sitä "omaa aikaa" ja lapset muutakin seuraa.
  3. E

    Maksaako säästöpossun tyhjennys jotain?

    En ole aikoihin vienyt pankkiin ja kohta voisi.Pankit kun ottaa melkeinpä kaikesta maksun.
  4. E

    4D: Kasvain keskellä kasvoja

    ti 8.1. klo 22:00 5-vuotias Novemthree on indonesialainen poika, joka kärsii suuresta kasvaimesta kasvoissaan. Dokumentissa seurataan Novemthreen elämän käännekohtaa, leikkausta, joka pelasti hänen elämänsä. Dokumentti. Katseliko kukaan?Itse sivu silmällä vilkuilin.Pojalla oli kasvot ihan...
  5. E

    Hyvää yötä!

    Taidan lähteä nukkumaan
  6. E

    Sataakos jossain lunta?

    Koko Suomessa päästään pian pulkkamäkeen Pakkasukkoa ei kuitenkaan tarvitse pelätä 6.1.2008 18:36 Vihdoinkin lunta! Sukset ja luistimet voi pian kaivaa kaappien kätköistä esille koko maassa. Pääkaupunki sai lumipeitteen tänään ja maanantaina tupruttaa lähes koko Suomessa. - Lunta...
  7. E

    Lähdenpä nukkumaan

    Öitä kaikille :wave:
  8. E

    Hymiöiden laitto-ohjeet

    Kuvan linkitys (Jaanuskan ohje) menet kuvan päälle mihkä haluat ottaa hiiren oikea, ominaisuudet (propeties) maalaat url-osoitteen kokonaan kopioit --> mutta jos linkissä on suluissa numerot niin ei onnistu välttämättä avaat uuden viestin liität viestikenttään sen kopioimasi jutun...
  9. E

    Moikka! Olen uusi!

Yhteistyössä