Hakutulokset

  1. V

    Paljonko teillä ollut sf-mitta rv18?

    Ihan mielenkiinnolla kyselen paljonko sinulla ollut sf-mitta rv18/19 Itselläni oli viime neuvola käynnillä viikoja 18+4 ja sf-mitta 16cm.Aiemmissa raskauksissa mulla ollut aina todella pieni tuo sf-mitta ja kulkenut keskikäyrän alapuolella ja nyt mentiin suoraan ylimmälle käyrälle. Olisi...
  2. V

    Kotitesti.fi,raskaustestistä,liuska

    Ystäväni pyysi kyselemään että onko kellään toinen viiva tullut ei keskelle vaan sinne ns.alkupäähän,mistä pissa lähtee imeytymään testiä pitkin.että onko +viivanpaikalla väliä.kehotin kyllä tekemään vaikka apteekin oman testin jotta varmistuisi,mutta jäi myös itteni vaivaamaan tuo viivan...
  3. V

    Ruskeasta viivasta masussa.

    Ihan uteliaisuutani kyselen ettää jääkö jo synnyttäneille tuo rusehtava viiva masuun vai häviääkö se vauvan syntymän jälkeen?
  4. V

    Acon10 kasettitestistä

    Jääkö acon10 kasettitestiin nk.viivanpaikka ja jos on jäänyt niin onko se ollut teillä harmahtava vai onko siihen jäänyt aavistus vaal.punaista? Itse tein ton testin (en aamupisusta) ja siihen t kohtaan jäi haalea just silmin erottuva vaal.pun viiva.mutta sen näki myös ystäväni joten silmäni...
  5. V

    En tiedä onko oikealla aihepiirillä,mutta onko täällä sterilisaation purkuleikkauksessa olleita/haaveilevia

    Itselläni tehty sterilisaatio-02 ja nyt olisi pikku 6 haaveissa.onko kokemuksia operaation purun onnistumisesta ja kauanko kesti ennen kun tärppäsi?Mulla ollut muutama km vaikka pitäisi olla aika" pommin" varma tuon sterilisaation,klipsit siis laitettu.viimeisin km oli nyt syksyllä.Lähetettä...

Yhteistyössä