Hakutulokset

  1. B

    kenelle on tehty lapsivesipunktio???

    mimmonen toimenpire on?onko kivulias? :|
  2. B

    missä festareilla/konsertissa ootte ollu tänä kesänä??

    tai minne meinaatte mennä? mä en oo ollu missää...en raskaana viitti lähtee jammaileen ;)
  3. B

    kertokaahan minulle, minkälaisia

    käsitietokonepelejä on olemassa? onko joku gameboy? saako siihen vaihdettua pelejä...tyai ostettua erillaisia pelejä?onko jtn kehittäviä/opettavaisia pelejä? paljonko suurinpiirtein maksaa? jooh, eiköhän siinä ollukkin jo kysymyksiä....ja kiitoksia... :)
  4. B

    minkä ikäsenä pleikka-tietsikka pelit yms..?

    niin eli minkä ikäsenä ootta antanu lastenna pelata pleikalla ja muilla peleillä(en tarkota lautapelajä ;) mulla on 4,5v ja 6,5v...enkä oo viä antanu ees tietsikkan koskee. pleikkari on(mies osti sen itelleen :D ) ja lapsille osti joskus nalle puh pelin mutta eivät oo pelannu sitä kun varmaan...
  5. B

    MOIKKULI!! kertokaas mitä laitatta tonnikalasalaattiin??

    mun tarvis tehä synttärijuhliin tonnikalasalaatti ja en oikein tiä mitä hergguja siihen tuikkaisin...joten teitin puoleen taas käännyn..... ladies...lava on vapaa!!! :)
  6. B

    iltapala G

    elikkäs mitäs meinaatta pukata perheelle ehtooruuaksi? :p mä ajattelin noita pinaattilettuja laittaa :)
  7. B

    TÄRKEETÄ!!!pronaksen annostus???

    tietäskö kukaan mikä on 24kg lapsen annostus kyseisestä lääkkeestä?? ku mulla on viimesin tieto 22kg ja 4ml...mutta oisko 24kg enemmän jo? meillä ei oo enää päivystystä mihin soittaa ja keskussairaalan nro mulla nyt just ei oo, eikä oo puh.luetteloakaan. että teitä hyvät mammat ja muutkin...
  8. B

    terveisiä rakenneultrasta! :)

    tänään tosiaan oli ja kaikki oli hyvin ja vastas viikkoja eli la pysy samana 5.8 :) kyllä mä oon niiiin orottanu tätä ja oli se niin mahtavaa nähä mytykkä siä hilluvan, voih!! :heart: joka kerta se pysäyttää ja herkistää :) ja sain sitten tietää kumpiko siellä masussa asustelee ;)
  9. B

    miten 1 tunnin "häviäminen"voi kadottaa koko päivän??

    se on kyllä joka kerta sama havainto, mutta en voi oikeesti käsittää mihin tämä päivä on kadonnu!!?? :o *huhuilee*
  10. B

    Sä oot äiti ihana...

    ainakin mun makuuni :laugh: ....ja sulla on muutes ihanat pikkuhousut! sanoi 6wuotias tyttäreni kun istuin pissalla ja moiskautti suukon poskelle :heart: se ei kato aikaa ei paikkaa ja pakko myöntää että likalla on hyvä maku :saint: :D
  11. B

    WOIH, tätä painon nousua!!!! :/

    olen raskaana, joo mutta vois tuo paino nyt vähä pysyä kuoseis :/ mulla on nyt rv22 ja painoa on tullu melki 10kg!!!! mulle tulee kyllä helposti raskaana painoa...ekan aikana +22kg ja tokan+18 ja aina on ollu rask.ajan diabetes, että oisko tolla jtn aihetta painon nousuun?? mutta nyt olen...
  12. B

    no ny sitä lunta tupruttaa....

    eilen kirjoittelin kun täällä(etelä-pohojammaalla)ei tienny juuri mtn myrskyistä...vähä tuuli vain mutta se siinä. nyt tulee sitten lunta oikein urakalla...tolleen kyllä hienosti leijjailen mutta sankasti ja aaretti paistaaa B) joo-o, kevättä pukkaa... :whistle:
  13. B

    vihreästä teestä???

    eikös sitä voi juoda raskaanakin? siinä ois vaan niin kaikkia hyviä vaikutuksia ja muutenkin :)
  14. B

    ny mulkuttaapi....

    että kertokaas mulle joku hyvä munakkaan ohje? jeesp....kiitoksia!!! :)
  15. B

    kertokaa kokemuksianne sectiosta?

    aluksi...heippa kaikille olen uusi tulokas :wave: mulla on kaksi lasta 01 ja 03 syntyneet tyttö ja poika.kolmatta odottelen ja la ois 5.8 :)etelä-pohojanmaaalla asustelen. mutta tosiaan oisin enemmän kun kiitollinen jos kertoisitta kokemuksianne sectiosta!! miten palauduitta?olitteko kovin...

Yhteistyössä