Hakutulokset

  1. Ä

    Kiinteiden aloitus ja vihertävä kakka

    Hei, Taas pari kokemattoman äidin mieltä painavaa kysymystä olisi esitettävänä.. Olen reilun kahden viikon ajan antanut 5-kuiselle pojallemme bataattia ja maistattanut paria hed/marjaa. Nyt olen kahtena edellisenä päivänä sekoittanut bataatin joukkoon perunaa siten, että tänään pitäisi...
  2. Ä

    Kiinteiden aloitus ja vatsavaivat

    Hei, 4,5 kuukauden ikäisellä pojallamme on takana suolioireinen maitoallergiaepäily ja maitoaltistus, joka ollut nyt päällä melkein kolme viikkoa. Yöt on menneet rauhallisesti, joten maitoallergian mahdollisuus enää hyvin pieni. Lääkäri suositteli kiinteiden aloitusta, kun vetää niin suuria...
  3. Ä

    Refluksi ja kiinteiden aloitus

    Olen täällä kirjoitellut nyt 4,5 kk:n ikäisen poikamme allergiaepäilyistä. Ongelmanamme olivat jatkuvat yöheräilyt ja ärtyneisyys päivisin. Nyt on kaksi viikkoa maitoaltistusta takana, eikä suolisto ole ollut millänsäkään Tuttelista. Yöt on menneet viimeisen viikon ajan rauhallisesti (alkuun...
  4. Ä

    Millaista kakkaa kun vauva pelkällä Tuttelilla?

    Hei, Meillä on 4kk:n ikäsellä pojalla menossa maitoaltistus, sillä hänellä epäillään olevan suolioireinen maitoallergia. Olemme nyt kaksi päivää antaneet pelkkää Tutteli Plus 1:stä, ja kakan koostumus on selkeästi muuttunut (altistusta ennen käytössä oli Neocate) sekä kakkaaminen useutunut...
  5. Ä

    Rotavirusrokote ja suolioireisen maitoallergian paheneminen

    Hei, Olen aikoinaan aloittanut ketjun "Levottomat yöt ja unissa vaikerointi/itkeminen". Keskustelun ja ajan kuluessa olemme päätyneet epäilemään nyt 4 kk:n ikäisellä pojallamme suolioireista maitoallergiaa. Lisäksi hänellä on refluksia, pääosin silent-versiota eli ei aina pulauta, mutta...
  6. Ä

    Levottomat yöt ja unissa vaikerointi/itkeminen

    Hei. Olen 3 kuukautta vanhan poikalapsen äiti, ja yömme ovat alusta saakka olleet melko levottomia.. Tällä hetkellä saan parhaimmassa tapauksessa nukuttua alkuyöstä kaksi tuntia putkeen, mutta tämän jälkeen alkaa melkoinen härdelli.. Poika ääntelee ja vääntelee, jopa itkeskelee unissaan...

Yhteistyössä