Hakutulokset

  1. R

    Mahtaisko tää olla 80-luvun alun vaate?! Bileet tulossa,vaatteet hakusessa.

    Viikonloppuna 80-luvun teeman mukaiset bileet. Tämän löysin vanhemien ullakolta,mutta äiti ei muistanut oliko 80-luvun alusta. https://picasaweb.google.com/lh/photo/l4QTl9RqcHfME4o3mvzfNA?feat=directlink Entäpä tämä. Onko 80-luvun tyylinen...
  2. R

    tietääkö joku mikä Emmaljungan väri kyseessä...

    rattaat mustat ja läppä ja muut sellaiset valko/musta raidalliset,malli 2008 tai 2007.. kiinnostaisi tietää..
  3. R

    paljonko kannattaa tarjota vm 2007 (ostettu 08)Teutonia Timmyistä?

    hyvä kuntoiset ovat eli mitä tarjoan? Ja asiallisia vastauksia kiitos.
  4. R

    saksaa taitavat,onko tämä todellista...

    http://cgi.ebay.de/Teutonia-Mistral-P-Rad-60-Fashion-Des-4000-2010-NEU-/160446995065?cmd=ViewItem&pt=DE_AllesUmsKind_Baby_Kinderwagen_Buggies&hash=item255b62da79 Saksan ebay: n sivuilta osui tällainen huuttisilmoitus silmiini... Tällä hetkellä hinta todella alhaalla...kolmipyöräisiä ei...
  5. R

    4-vuotiaan pääkipu

    Jo toisen kerran poika alkanut illalla valittaa pääkipua parin viikon sisällä.Aiemmin ei ole ollut. Nuhaa on ollut,joetn voi johtua poskionteloista... Ekalla kerralla aamulla kipu oli ohi.Onko kellään kokemuksia ton ikäsen päänsärystä?
  6. R

    Onko jollain käytössä kaukalossa neljänvuodenajan jääkarhupussi?

    Vai onko vauvalle liian iso? Onko talvella liian ohut?
  7. R

    Beco butterfly kantorepun käytöstä kysymys

    mulla on ton repun uusin versio, ostettu käytettynä ja vain kuvalliset käyttöohjeet. siinä ilmeisesti pitäisi olla jonkinlainen korotusosa mukana,jolla pienen vauvan saa korkeammalle ? miltäköhän se näyttää ja mihin se tulee...
  8. R

    Te joiden eka synnytys käynnistetty,kuinka toisen kanssa käynyt?

    Itsellä eka käynnistettiin ja toinen menossa 39+3. Supistelee sun múuta,kuten viimeksikin... mutta mitään ei tapahdu.
  9. R

    Liinailijat! Onko kokemuksia Amazonas carry baby liinasta?

    Eli se missä kaksi erillistä liinaa.Onko helppo vastasyntyneellä käyttää?
  10. R

    Onko Turun seudulla liikkeellä ripulia?

    Mulla on neljäs pv. menossa,onneksi eilistä parempi. Sunnuntaina jo oireili ja ma ja ti sai ravata vessassa tavan takaa. Onneksi olen pystynyt juomaan ja syömään jonkin verran,sillä olen viikolla 35 raskaana. Kuumetta ei ole ja muut perheessä toistaiseksi terveinä.
  11. R

    Onko joku joutunut lunastamaan takaisin lähettämänsä postipaketin?

    Ostaja maksanut tuotteen ja postin,mutta ei sitten noutanutkaan postista. Nyt palautui mulle ja tarttis maksaa postimaksut takas hakiessa.Entä jos en hae?
  12. R

    Ainun ensipupu v.liila hakusessa

    löytyisikö keltään? Ainulla ei ole. Pojan pupu alkaa tulla tiensä päähän ja vain tämä väri kelpaa.
  13. R

    Voinko viedä lapsen hoitoon??

    Eli tarttis poika viedä parin tunnin päästä hoitoon,mutta hän oksensi tossa aamulla kerran ihan varoittamatta. Aamupala maistui ihan normaalisti,eikä masuun kuulemma satu. Voiko kovasta yskimisestä johtua toi oksennus?? Ikää 3 v.
  14. R

    Miten toi uusi kirpputoripalsta oikein toimii????

    Eli olen laittanut ilmoituksen ja siihen vastaa joku.Pitäisikö minun saada jonkinlainen ilmoitus siitä? Joillakin palstoilla näin on. Entä kun minulle on jätetty yksityisviesti.Eikö siitä pitäis tulla myös ilmoitus sähköpostiin ? Pystynkö jostain selaamaan omia ilmoituksiani??
  15. R

    Löytyykö keltään Ainun liilaa ensipupua?!

    Meillä on liila ensipupu kohta puhki halittu ja toivoisin löytävän samanvärisen tilalle. Kyseinen pupu oli 2005 keräilytuotteena Ainulla,joten sitä ei ole koskaan ollut kaupoissa myynnissä. Jos jollain olisi vielä pullukka liila pupu - olisin kiinnostunut. Myös muitakin värejä saa tarjota...

Yhteistyössä