Hakutulokset

  1. P

    Täällä taas ja iloisin uutisin!

    Tänään aamupäivällä sain varmuuden raskaudestani :heart: En olisi uskonut, että minäkin joskus pääsen tänne ilmoittamaan jotain näin ihanaa uutista. Tätä olen odottanut! Tuntuu aivan siltä kuin tämä olisi unta. Jos tämä on unta niin en koskaan halua herätä :)
  2. P

    Nimiasiaa

    Minäkin tässä jo nimeä valmiiksi mietiskelen ;) Mitä mieltä olette nimestä Salme Sohvi Matilda?
  3. P

    MATKAKOHDEVINKKEJÄ KAIVATAAN...

    Eli minne voisin suunnata kesälomallani? Ajankohdasta minulla ei vielä varmuutta ole. Unelmieni lomaan kuuluisi rantaelämää, juhlintaa ja shoppailua, mutta ehdottomasti myös kulttuuria ja nähtävyyksiä. Olisi myös hienoa jos kohdemaan luonto ja ympäristö olisivat erikoisia ja tutustumisen...
  4. P

    MILLAISIA SUUNNITELMIA LEIDEILLÄ ON HUOMISELLE?

    Siinähän se kysymykseni tulikin eli miten olette ajatelleet viettää vapunaattonne? Minun ihana herrasmieheni vie minut huomenna syömään ja sitten ehkä lasilliselle ja tanssimaan :heart: Mitenkäs muilla?
  5. P

    KERTOKAAS RAKKAAT LEIDIT JOTAIN HAUSKAA

    Tylsää on.... kertokaa jotain kivaa yön ratoksi
  6. P

    ONKO TÄÄLLÄ MUITA JOTKA OVAT HIEMAN HUPPELISSA?

    Siinä se kysymys sitten tulikin :) Onko muita vai olenko aivan yksin asian kanssa?
  7. P

    APUJA TEILTÄ LEIDIT KAIVATAAN!!!

    Hei taas :) minä muori täällä taas tyhmiä kyselen. Kuinka pian miehen tavattuaan ja kuinka pitkän seurustelun jälkeen voi alkaa lapsien hankinnasta puhumaan? Itselläni ehkä nyt ajankohtaista.
  8. P

    MILLAINEN ON MUSIIKKIMAKUNNE?

    Eli siis, millaista musiikkia kuuntelette ja mikä on ikänne? Itse, vaikka minulla ikää jo onkin jo lähemmäs puoli vuosisataa, kuuntelen mieluiten Himiä, Children of bodomia ja Suomi-räppiä, JOU JOU!
  9. P

    ONKO KUKAAN KÄYNYT KOSKAAN SOKKOTREFFEILLÄ?

    Minulla nimittäin olisi illalla tiedossa sokkotreffit itseäni nuoremman miehen kanssa. Nuoresta iästään huolimatta kuulemma melkoinen herrasmies :heart:
  10. P

    UUSI PALSTALAINEN ILMOTTAUTUU JOUKKOON MUKAAN!

    Heipä hei kaikille! Käykääpäs kurkkaamassa oleellinen profiilista. Äiti en vielä ole, mutta toivottavasti lähitulevaisuudessa olisi sitten mies ja lapsikin :heart:

Yhteistyössä