Hakutulokset

  1. H

    Onko tietoo?

    Olisko kellään tiedossa nettiosoitetta, mis olis kerrottu ruoka-aineista ja ruoista mitä olisi hyvä välttää raskausaikana..?
  2. H

    PCO:laisia

    Onko ketään PCO:laista jolla olisi ensimmäinen raskaus mennyt hyvin loppuun asti..? Sain ekan plussan ja pelottaa, et miten käy..
  3. H

    Raskausoireita..

    Mietin, et liittyykö raskausoireisiin myös sellanen, et vatsaan kertyy ilmaa eikä meinaa tulla pois.. Siis eräänlaisia ilmavaivoja.. Tätä kestänyt muutaman päivän ja tänään tein sen positiivisen testin..
  4. H

    Apua kaivattais..

    Osaisko kukaan vastata, et kuin monta vuorokkautta menee ettei inseminaatiossa pregnyl piikki vaikuta positiiviseen raskaustestiin..? (noin suunnilleen vuorokausi määrä..) Kiitän jo etukäteen.. =)
  5. H

    IUI oireista..

    Heipä hei kaikki! Kyselin jo tossa Katjalta, mut muutki kommentit on tervetulleita. =) Eli se ekka iui oli tiistaina ja nyt mietin tällasia, et ku mul oli eilen illalla lievää tissikipua, oikealta puolen munasarjojen kohilta vähän nippaili ja alavatsa on turpea, nämä on lievinä jatkunu viel...
  6. H

    Onnistumisia..?

    Niin sitä piti viel kysymän, et onko kellekkään tullu plussaa jo ensimmäisestä inseminaatiosta? Jos on ekka kerrasta tärpänny ni mikä on ollu lapsettomuuden syy..? (jos saa kysyä..).Tiistaina oli ekka kerta kerta edessä, pelottaa ja jännittää jo niin vietävästi.. Itelläni on pco, mieheni simpat...
  7. H

    sorgen..

    Toi aikasempi juttuni tuli väärään osioon..
  8. H

    Onnistumisia..?

    Niin sitä piti viel kysymän, et onko kellekkään tullu plussaa jo ensimmäisestä inseminaatiosta? Jos on ekka kerrasta tärpänny ni mikä on ollu lapsettomuuden syy..? (jos saa kysyä..).Tiistaina oli ekka kerta kerta edessä, pelottaa ja jännittää jo niin vietävästi.. Itelläni on pco, mieheni simpat...
  9. H

    Mitä on lapsettomuus..?

    Minulle se on sydäntä raastavaa ikävää, kaipuuta ja rakkauden tunnetta, jotain pientä ja samalla niin suurta ja elämää mullistavaa kohtaan, jota en ole koskaan nähnyt, tuntenut ja koskettanut.. Silti rakastan sitä jo nyt, jopa itseäni enemmän. Olen monesti miettinyt, et miten jotain...
  10. H

    Menopurista..

    Pitäiskö menopurin käytön aikana olla jotain erityisiä "tuntemuksia" tuolla sisuskaluissa..? Olen pistänyt nyt kuutena pvänä 75IU ja huomenna olis viimeinen piikki. Alkuun ei tuntunut mitään, neljännen piikin jälkeen oli pientä nippailua munasarjojen kohilla ja eilen illalla tuntui...
  11. H

    Mietteitä..

    On se jännä toi ihmis mieli.. Ku on pitkään toivonut raskautta, ne raskausoireet on mielikuvituksellaan saanut kehitettyä.. Vaikka itse raskaus ei ole edes ollut mahdollista, olen jopa kerran potenut niin pahaa aamupahoinvointia, et jouduin tervehtiin pönttöä.. Vai liekkö pessyt vaan hampaat...
  12. H

    Kysymyksiä..:)

    Ei tullu mitää kysymyksiä mieleen sillon siel lääkärissä, mut nyt on kyl tullu.. =) Osaiskohan kukaa vastata.. Pistetäänköhän niit irrotuspiikkejä enemmän ku yks? Käytänköhän Teroja samanaikaisesti? (mul ei ilman niit tuu menkkoja ollenkaa..) Onkohan mahdollista plussata jo ekka inssistä...
  13. H

    Voisiko johtua..

    Tietääkö kukaan voisiko Clomifenistä johtua, että välillä tulee kamala hiki ja kohta taas palelee.. Alkoi oirehtia päivä sen jälkeen ku alotin clomi kuurin ja nyt ku se on joku pvä sitte loppunu, alkaa hellittään.. Aikasemmin oon syöny 1 tbl päivässä ja sillo ei ollu mitää. Ny toinen kierto 2...
  14. H

    Miettii miettii.....

    Miksköhän mul viel rinnat aristaa, menkat hiipi tuleen 4 pvä, 5 pvä vuoti kuin seula ja 6 pvä alko loppuileen ja tänää ei enää mitää.. :\| Olin tavallista kipeempi ja vuosinki ehkä enemmän kuin ennen, ja noi rinulit ny mietityttää.. Clomifenit aloitin tänää..
  15. H

    Kuten arvelin...

    Kuten arvelin, tänää alko menkat.. Eli taas pettymys... Ja viel mieheniki oli kolarissa, ei onneksi käyny sille mitää.. :'( En käyny tässä kierrossa seuranta ultrassa ollenkaan, taidan maanantaina soittaa ajan ja käydä kattoon onko sitä ovista sittenkään.. :'(
  16. H

    Taasen...

    Puuh.. Taas yks niistä päivistä kun tuntuu, et kaikki menee päin p:tä... Ja tärppiä ei varmaan tuu.. Pongasin oviksen viikko sitten ja usko on ties missä :'( . Mies yrittää kovasti tsempata, mut itte ei jaksa uskoa, liian monta pettymystä takana.. Nooh, toivottavastai huomenna on jo parempi...
  17. H

    Tuuletus

    Tänää bongasin itteltä oviksen!! Ikinä ennen en oo ovuloinu.. Oon nii onnellinen, et kädetki meinaa täristä.. B) :heart: :wave:
  18. H

    tyhmä kysymys..

    Tämä on kyl tyhmä kysymys, mut kysympä silti.. Minkä aikaa simpat elää tuol sisuskaluissa..? (noin aika..) Joskus olen lukenut jostain, et vaihtelee 2-4 vrk.. *nolostelee punaisena* :ashamed:
  19. H

    Täällä ollaan..

    Täällä ollaan, taaperoyritystä ollut -03 lähtien.. Viime keväänä Väestöliitolla käyty miehen kaa tutkimuksissa, hänellä oli kaikki ok.. Mulla ei jostain syystä ovuloi :'(.. Terot aloitettiin ja Clomia 1x pvä.. Pelkkää negaa, clomit nostettiin kahteen pvässä, mulla loppui silloin usko ja...

Yhteistyössä