Hakutulokset

  1. T

    ihmeen pitkään virustorjunta ohjelma tarkistaa konetta

    on mennyt jo pari tuntia ja edelleen pyörittää?
  2. T

    G: miehistä

    Kuinka monen mies on a) käynyt tällä palstalla lukemassa juttuja? b) käynyt kirjoittamassa palstalle jotain? c) palstailee edelleen?
  3. T

    Ystävä hukassa?

    Onko muilla? Minulla monta ystävää kadonnut kännykkä maailman aikana. Itse vaihtanut liittymiä niin että kavereiden numerot hukassa ja varmaan kamutkin vaihdelleet liittymiä niin että numerot vaihtuneet. Olisi monta hyvää tyyppiä kehen haluais ottaa taas yhteyttä vuosien jälkeen....ja olis...
  4. T

    muita joilta loppuu loma?

    maanantaina alkaa työt ja intoa täynnä olen töihin palaamassa, ihana päästä taas töihin. Ainut mikä "pelottaa" niin eka viikko yleensä rankkaa kun alkaa ne neljän herätykset (kuuteen menen töihin), miten sitä jaksaa?
  5. T

    ehdottakaa

    tuttavani sai kauan toivotun esikois lapsen toissa päivänä. ajattelin tehdä pikku paketin jossa jokaiselle jotain isille esim korvatulpat, äidille kenties suklaata, vauvalle jotain....ehdotelkaa mitä (isille ja äidillekin voi ehdotella) jotain pientä ja voi olla "huumoriakin"
  6. T

    NaM, tehtiin tänään ruuaksi

    tolukonmoskaa broilerista kera maustetun koskenlaskijan :p :p :p :p
  7. T

    Ette ikinä usko mitä mun tyttöni tuossa sovittelee

    terveyssiteitä ihmettelee. Haluaa välttämättä laittaa itselleen no annoin luvan.... ihmettelee miten päin laitetaan, pitääkö tämä (teippi) ottaa pois - pitää, miten tämä täällä pimpissä pysyy (yrittää laittaa teippi puoli pimppiin päin) sanoin että ei kun se teippi puoli laitetaan pikkareihin...
  8. T

    pikkuinen on jo näin iso

    ja vasta syntyi, vasta itkeskeli masuaan, korviaan, vasta oppi konttaamaan ja konttasikin joka paikkaan, vasta levitteli kaikki kukkamullat lattialle lattia ruukuista, vasta oppi kävelemään ja samantien juoksemaan, vasta oppi ajamaan pyörällä ilman apurenkaita...... Ja tänään lähtee...
  9. T

    Mitä tänään ruuaksi?

    savulohta kananmuna-sipuli kastike tillin kera perunat feta salaatti mutta mitäs huomiselle?
  10. T

    italialaiset lihapullat tomaattikastikkeessa

    Valmista ensin kastike. Laita paseerattu tomaattikastike, kanaliemi, aurinkokuivatut tomaatit, basilikan lehdet, balsamico ja fariinisokeri kattilaan. Anna kiehua miedolla lämmöllä noin tunti. Soseuta kastike sauvasekoittimella. Lisää tarvittaessa vähän kanalientä. Mausta suolalla. Tee...
  11. T

    italialaiset lihapullat tomaatti kastikkeessa

    Tomaattikastike: 400 g paseerattua tomaattikastiketta 4 dl kanalientä (tai kasvislientä) 100 g aurinkokuivattuja tomaatteja 1 ruukku tuoretta basilikaa 4 rkl tummaa balsamico viinietikkaa 1 rkl fariinisokeria suolaa maun mukaan...
  12. T

    kipeää tekee

    minulla niskat aivan jumissa ja kipeät, pää ei käänny kuin toiseen suuntaan pikkuisen. Lääkäri antoi minulle "kaulurin" joka tukee niskaa. toiseen käteen koskee, varsinkin olkapäähän. en kärsi kättä kunnolla nostaa ylös, en pysty kannattelemaan mitään sillä kädellä, hiusten pesukaan ei...
  13. T

    Haluan kokeilla, antakaa ohje (ruoka)

    jauhelihapullat tomaattikastikkeessa, italialaisittain. Haluan tietää onko hyvää....hyvä ohje kiitos :D
  14. T

    ihmishuusholli

    Näin unta ystävästäni josta en ole kuullut viiteen vuoteen mitään (muuttivat pois ja yhteydenpito loppui kuin seinään). Olin olevinaan heidän talon nurkalla (samassa pihassa missä ennen asuimme) ja kyttäsin jos hän tulisi ulos kello oli 8:30. Hän tulikin ja otimme yhteen, sanoi että heillä...
  15. T

    onko mykykeitto sama kuin

    tappaiskeitto?
  16. T

    ei liity ruokaan mutta juomaan (arvuuttelu)

    :D tänään oli kauppojen hyllylle ilmestynyt....arvatkaa mitä :D
  17. T

    toimiiko teillä soneran sähköposti

    ei ole koko päivänä toiminut :headwall: :headwall: :headwall:
  18. T

    tänään tv:ssä tehtiin kesäkeittoa

    inhosin sitä lapsena ja en ole koskaan lapsilleni tehnyt. Pitäisiköhän kokeilla uppoaako nykyään :D :x :/ :D
  19. T

    lapsityrannit

    kattooko kukaan? voiko noi jutut olla totta? vai onko ne näyteltyjä? Mulle tulee mieleen koirankoulutus noista jutuista :D
  20. T

    paljonko käytätte pussilliseen makaronia jauhelihaa?

    Tein tänään makaroonilaatikkoa johon käytin 3 pss makaroonia 700g jauhelihaa 1½ pkt koskenlaskijajuustoa pippuria currya suolaa yksi lapsista "valitti" että eikö tässä muuta kuin makaronia? :ashamed: aikaisemmin laitoin kaksi pussia, nyt ajattelin että jäisi huomisellekin...

Yhteistyössä