Hakutulokset

  1. Super Hot Female

    Tänään taas Zumbaileen

    Suosittelen kaikille lämpimästä. makkarat saa kyytiä ja hiki virtaa.. Ite en oo koskaan tykännyt aerobicistä tai muista vastaavista jumpista, koska en pysy mukana. Mut tää zumba vei mun sydämmen :D
  2. Super Hot Female

    Kumpi

    Häämarssiksi kirkkoon... Prinsessa ruusunen vai häämarsii näytelmä "kesäyön unelma" :heart:
  3. Super Hot Female

    Sisustustarroista kyssärii..

    Eli oon ostamassa olohuoneeseen isohkoa puu tarraa, mut onkohan se vaikea laittaa, onko jollain kokemusta.. Ajattelin vaan et ei viittis laitaa 130? turhaan :whistle:
  4. Super Hot Female

    Mistä ostaa tytölle morsiusneidon puku..Vinkkejä

    siis siinä kysymys jo tulikin :)
  5. Super Hot Female

    Vanhuus on tullut

    En voi syödä enää sipseja, kun aamulla silmät on niin turvonneet et hyvä kun auki saa... :ashamed: Tekis nyt vaan mieli syödä tuolta kaapista sipsejä :whistle:
  6. Super Hot Female

    Mistä helkatista

    tänne joka päivä aina keksitään juttua ja puhumista???????????? ja ian samat ihmiset
  7. Super Hot Female

    voi laiskuus..

    Lapset kylvyssä ja äiti istuu koneella :o
  8. Super Hot Female

    Salsai sulla on liian huokutteleva nikki..

    Nyt alko tekee mieli tortilloja... miten tuo nikki tuo aina mieleen yhden hyvän salsa kastikkeen :p
  9. Super Hot Female

    kuva profiilissa

    osasimpa laittaa :D
  10. Super Hot Female

    kyssäri

    Miten noita kuvia saa liitetty tohon viestiketjuun, kysyy tyhmä...
  11. Super Hot Female

    Millä noi Stanan...

    Sokerimadot saa huisin viduun??? onko kellään mitään ideoita?
  12. Super Hot Female

    Malttamaton......

    Mää haluaisin että mein remppa olis jo valmis ja päästäisiin muuttaan omakotitaloomme... Ja saisin miettii mitä mihinki laitetaan ja sisustaan lasten huoneita... No heinäkuussa sit... =)
  13. Super Hot Female

    profiili kuva pinoa =)

    Iltojemme iloksi!
  14. Super Hot Female

    Jahas saas kattoo kuinka käy...

    Laitoin lapset nukkuun omiin sänkyihin ja toivottelin hyvät yöt ja pusut poskelle. Sovittiin että enää ei nukuteta vaan jäädään sinne kiltisti kaksistaan nukkuun :D Nyt toistaisekis hiljaista...... :saint:
  15. Super Hot Female

    Voi nolo....

    Kävin lääkärissä kun selkä jumissa, siinä mä sit pikkuhousuisillani hypein mieslääkärin edessä.... no ei se tavallaan mitään, mut kun tuli aamulla pistettyä niin kamalat ja venähtäneet pikkarit jalkaan et meinas koko ajan tippua jalasta... :laugh: Noidannuolta tässä nyt sit parannellaan...
  16. Super Hot Female

    Kuinka paljon teillä on asuntolainaa...

    Ja minkä verran sitä lyhennätte kuussa? (joo on vrmasti kysytty sata kertaa, mut nyt ajnkohtainen)
  17. Super Hot Female

    Mun kuva profiilissa

    Osasimpas laittaa, no ei se kovin vaikea sit ollutkaan!! :ashamed:
  18. Super Hot Female

    Määpäs täällä...

    vetelen gröna kuloreita :p
  19. Super Hot Female

    kurkku kipeenä....

    Hyviä neuvoja, miten saa kivun helpottamaan!!
  20. Super Hot Female

    Nyt tarvitaan hyviä.....

    Ehdotuksia!! Laitan vanhempieni hääkuvan lehteen,Heillä on rubiinihääpäivä eli 40vuotta tulee täyteen! Mutta mulla ei tuo runosuoni kuki ja muutenkin verbaalisesti vähä-älyinen joten, te keillä se kukkii antakaa hyviä ehdotuksia onniteluvärssyyn! Haluisin tuoda siinä onnittelussa esille...

Yhteistyössä