Hakutulokset

  1. A

    Näkyykö kihomadot aina...

    ulosteessa?Siis jos on tartunta,niin näkyykö niitä aina ulosteessa? Ja jos näkyy,niin liikkuuko ne? Kun mulla välillä päivällä on sellanen outo aavistuksenomainen tunne..Ei kutise illalla/yöllä eikä muutenkaan.Joskus päivällä van tulee sellainen "tunne".Mutta kakassa ei näy sitten niin...
  2. A

    Äitiysrahasta

    Kuinka kauan pitää olla töissä, että saa sitä korotettua äitiysrahaa? Vai mikä sen nimi nyt olikaan.. En Kelan sivuilta löytänyt vastausta.
  3. A

    Äitiyspäivärahasta

    Kuinka kauan pitää olla töissä, että saa sitä korotettua äitiysrahaa? Vai mikä sen nimi nyt olikaan. En Kelan sivuilta löytänyt vastausta.. Kiitos jo etukäteen :)
  4. A

    synnytys

    elikkä onko teillä jotka olette jo synnyttäneet, niin vatsa ollut löysällä muutamaa päivää ennen ku on ruvettu tosi toimiin? mulla on alkanu nyt vattassa kiertään ja tänäänkin olen ollut kolme kertaa isolla hädällä. sitten alavatsaa kipristelee ja lapojen seutua juimii..?? torstaina alkaa RV37
  5. A

    valmennus

    onkos ketään menossa ensi viikolla Vammalaan valmennukseen? Onko tietoa mitä kaikkea siä käydään läpi?
  6. A

    SYNNYTYSVIDEIOTA

    onko niitä netissä jossain, että vois kattoo...tai sitten kirjastossa. olen varmaan hullu ku haluaisin katsoa... ;)
  7. A

    supistuksista

    tää varmasti on ihan normaalia, mutta pitäiskö soittaa huomen neuvolaa, ku nyt alkuillasta saakka on supistellu aika tiheesti. ne eivät ole kipeitä, eivätkä kestä kovin pitkään? VAI onko nämä edes suppareita?? voiko lapsen liikkuminen aiheuttaa mahan kovettumista ku se tuolla myllertää?
  8. A

    supistuksista

    tää varmasti on ihan normaalia, mutta pitäiskö soittaa huomen neuvolaa, ku nyt alkuillasta saakka on supistellu aika tiheesti. ne eivät ole kipeitä, eivätkä kestä kovin pitkään? VAI onko nämä edes suppareita?? voiko lapsen liikkuminen aiheuttaa mahan kovettumista ku se tuolla myllertää?
  9. A

    supistuksista

    tää varmasti on ihan normaalia, mutta pitäiskö soittaa huomen neuvolaa, ku nyt alkuillasta saakka on supistellu aika tiheesti. ne eivät ole kipeitä, eivätkä kestä kovin pitkään? VAI onko nämä edes suppareita?? voiko lapsen liikkuminen aiheuttaa mahan kovettumista ku se tuolla myllertää?
  10. A

    normaaleja suppareita...

    ...vai onko pian tosi kyseessä?? Kyselee ensikertalainen. Kävin tossa kävelyllä ja rauhallisesti kävelinkin. Lopussa sitten tuli 7min sisällä 3 menkkamaista kipua..tai sellasta, että vatsa on sekaisin. No pääsin sisälle= suoli tyhjäksi ja hetken olin niin taas vessaan. Vatsa siis löysällä...
  11. A

    odottavia äitejä nokialta?

    heippa! olen 22v esikoista odotteleva äiti (LA 1.3.06). muutettiin nokialle vähän yli vuosi sitten (mies täkäläisiä, minä lahesta). olen jäännyt jo reilu kaksi viikkoa sitten äitiyslomalle selkäkipujen takia. olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin...rupeaa toi aika käymään pitkäks..olisi kiva...
  12. A

    vammalan sairaala

    onkos täällä ketään, kuka olis nyt käynnyt synnyttään vammalassa?? itse menossa sinne, ja haluaisin kuulla tuoreita mielipiteitä. :)
  13. A

    monta kummia

    monta kummia lapsella saa olla?? onko viisi jo vähän liikaa??
  14. A

    vammalaan synnyttään

    onko täällä ketään kuka oli ollu tai menis synnyttään vammalaan? itse olen sinne menossa (nokialta kotoisin). LA on vasta tosin 1.3. mutta haluaisin kuulla omia kokemuksia/kommentteja paikasta. kiitti! =)
  15. A

    eskoistaan odottava

    heipä vaan kaikki! ensi viikolla alkaa rv6 ja olisi kiva kuulla myös teidän alkuraskauden kuulumisia! toki saa myös muutkin kirjoitella! :) itse asun Nokialla. osoite: assisteurs@hotmail.com..multa löytyy myös mese.

Yhteistyössä