Hakutulokset

  1. IhanÄitinä

    Mitä eskariin menevä tarvitsee?

    Poitsu aloittaa ensi viikolla eskarin ja minä tässä mietin mitä siellä tarvitaan. Tilanne on tämä..poitsu viedään aamulla ryhmikseen,josta hoitaja saattaa eskarit koululle ja taas iltapäivällä eskarit saatetaan takaisin ryhmikselle. Mutta mitähän muuta pakataan pojalle juuri sinne...
  2. IhanÄitinä

    Pienet on munkin ilot..

    ..tietsikka vihdosta viimein kunnossa :)
  3. IhanÄitinä

    Mistä mä löydän yksityisen erikoissilmälääkärin tampereelta??

    Sain lapselle Tayssista maksusitoumuksen joka oikeuttaa Erikoissilmälääkärillä käynteihin yksityisesti..ehtoina on että pitää olla juuri erikoissilmälääkäri ja se erikoissilmälääkäri ei saa olla Pirkanmaan sairaanhoitopiirin palveluksessa. Eli oliskos tietoa ja ehdotuksia mistä aloitan...
  4. IhanÄitinä

    Pakko kysyä..

    ..että miksi muuten hereillä? =) Mä olen koska muut nukkuu ja tullut otettua hieman vinkkua :xmas:
  5. IhanÄitinä

    Miksi mun Yv-boxi on punainen?

    Siis tuo kirjekuoren kuva? joka on yleensä joko harmaa/oranssi riippuen onko lukematonta viestiä vai ei? =)
  6. IhanÄitinä

    Mitäköhän sitä noille lapsille keksisi??

    Kun vettä sataa taas niin kuin esterin per****tä |O ja kun ei enää keksitä oikein mitään kivaa,kun pihalle vaan tekis mieli,kun ei oo moneen päivään kunnolla päästy ulos!! :) ehdotuksia? =) aivot on jo niin hapenpuutteessa ettei keksi mittään..
  7. IhanÄitinä

    Ilmoittautuu joukkoon tummaan..

    ja olen siis muuttunut mustaksi jälleen nimimerkillä tällä :wave: :D

Yhteistyössä