Hakutulokset

  1. E

    Kuinka monen mies ottaa osaa jouluvalmisteluihin?

    Siis siivoamiseen, kaupassakäymiseen, ruokien valmistamiseen tai edes siihen että tekee edes jotain (pesee vaik pyykit) kun itse siivoaa, käy kaupassa ja kokkaa?
  2. E

    Hei! kuka kävi vaihtamassa mun lapsen tilalle jonkun toisen???

    Nääs kun aikaisemmin uinahti päikyille oitis klo 12:00 mutta nyt on parina päivänä täytynyt NUKUTTAA ja on nukahtanut vasta yhden-puol kahden maissa! Siis en oo sängyssä tieteskään väkisin pitänyt yli tuntia vaan laittanut sitten uudelleen....kuka kertoo, kuka tietää, mitä oikein on...
  3. E

    Pph:t, neuvoja tarviin!

    Oma lapsi on sairas ja olen ollut pois duunista jo sen kolme päivää. Huomanna vois lapset jo tulla hoitoon mutta oma on kyllä täys tartuttaja vielä. Toinen perhe sanoi että eivät tuo lastaan, mikä on ihan ymmärrettävää. Toinen perhe miettii vielä. Miten helkkarissa mä merkkaan kuukausilistaan...
  4. E

    No eipä tääl oo meno muuttunut...

    Reilun viikon olin poissa j akun nyt tulin tänne niin sama meno jatkuu...Savannasavannasavanna, kateus ja katkeruus.....äsh mitä ämmiä....
  5. E

    Kaikki on nyt valmiina!

    Lahjat ostettu ja paketoitu, kortit kirjoitettu ja punaisessa kuoressa odottamassa että viskaan ne postiin, koti joulukunossa...enää safkat ja siivous ja se on siinä!
  6. E

    Joisinko toisen vai en?

    Saideri on just loppumassa, jääkaapissa huomista varten kaks iiisoa (85cl) saideripulloa ja kaks rekorderligia. Joisinko toisen niistä rekoista viel vai en....hmm....?
  7. E

    Huomenna baaariiiiin.....

    Ja katsomaan loistavaa, mahtavaa, energistä PMMP:tä!!!!
  8. E

    Taidetaan me sitten olla aika rikkaita....

    vaikkei siltä tunnukkaan. Aina menee rahat viimeistä senttiä myöten, lähinnä ruokaan. Itselleni en osta juuri mitään, postimyynistä tilailen vaatteita kun tilailen (tilit molemmissa firmoissa), pojalle ostan aina uudet vaatteet kaupasta eli en ole siis kirppistyyppiä, ikinä ei oo ruoka lopussa...
  9. E

    Tätä mä nyt tässä mietin....

    että minkätaähden sille lapselle annetaan se suklaakalenteri jos sille ei anneta sitä suklaata? Eiks olis sit järkevämpää ostaa sellanen kuvakalenteri, tai vielä jos haluaa oikeen tinkiä niin tussilla vaan ruksi almanakkaan tai seinäkalenteriin joka päivä....
  10. E

    En oo enää neitsyt...

    ...nimittäin sub-neitsyt! :p :p :p :p
  11. E

    Multakin pääs kerran puuppa...

    Olin kuntosalilla tekemässä sivutaivutuksia ja just kun sitten siinä taivutin itseäni takas suoraan niin pröööööts......vilkaisin äkkiä että oliko ketään lähistöllä ja vaihdoin sitten paikkaa parin metrin päähän. Juu ja kerran yöbussissa, annoin tosin mennä ihan antaumuksella kun bussi oli niin...
  12. E

    Kieltäydyn kakkaamasta!

    Mä en kestä kun se kakka haisee. Mä en enää aijo kakata. Sit en kestä myöskään kun pissa on sellaista keltasta. En aijo myöskään pissata enää. Ja röyhtäykset kuulostaa kamalilta. Ja pierut. En mä aijo enää röytäillä enkä piereskelläkkään enää.
  13. E

    Siis kuka väitti että Savanna olis nykyään NannaIhana?

    Men kylä usko. Aika virheetöntä suomea kirjottelee.
  14. E

    Mä en tajua tota hakua!

    Yritän hakea eilistä ketjuani. Laitan hakusanaksi "Eims Baum" ja haen ketjuja alkaen 24.11.2008. Ei tuloksia. WTF? TAsan tarkkaan eilen täällä kirjoittelin!!!
  15. E

    Kertokaas nyt niistä reimatecin hanskoista!

    Eli jos on ne ohuemmat reimatecin hanskat, ne missä on sellainen ohuempi vanu, niin onko ne sopivat tälle säälle eli tuulee, on paljon lunta maassa ja pilvistä? Pakkasta about 3 astetta? Onko ne hanskat sopivat lumileikkeihin, pitävätkö pienet kädet lämpöisinä?
  16. E

    Sisu, Matami ja muut alan immeiset!

    Miilaisella säällä ette ulkoile lasten kanssa? Ja minkä ikäinen on ryhmänne nuorin? Miten hän ulkoilee esim. tuulisena ja erittäin lumisena päivänä? Vähän kartoitan muiden käytäntöjä tässä!
  17. E

    Miten erottaa tuotetut ilmeet ja "pakko-ilmeet"?

    Kyseessä yli 1v lapsi. Miten erottaa että tekeekö hän itse tiettyjä ilmeitä ja päristystä vai ovatko ilmeet ja päristys jonkun neurologisen ongelman tuotos? Vai erottaako mistään?
  18. E

    Columbine ysiltä jimillä!

    :'( :attn:
  19. E

    Miksei yhden lapsen äidit saa nauttia lapsestaan?

    Jos on yksi lapsi niin kyllä saa kuulla kommenttia tyyliin "hyvähän sun on kun on vain yksi lapsi, helppo lähteä esim. matkalle" tms....kysyisinkin että miksi näin? Miksi äidit joilla on enemmän lapsia, kommentoivat katkeraan sävyyn yhden lapsen äitien tapaa elää, tehdä esim. matkoja ja retkiä...
  20. E

    Onks kukaan kaivannut?

    En oo pariin päivään täällä ollut? :snotty:

Yhteistyössä