Hakutulokset

  1. N

    Ostatteko vauvalle käytettyä patjaa?

    Mulla kun ois myyntiin lähdössä pinnis, ja siihen tuo patja ja petari. Siis vanha pinnis, niin patja on leikattu itse samankokoiseksi, kun mistään ei saa siihen oikean kokoista. Koko oli joku hämärä 114 x 55 tms. Siis kysymys kuuluu, että siis ostaisitteko itse tämmöisen valmiin paketin?
  2. N

    Onko muita turvaistuimia yli 9 kiloiselle kuin tuo Be safe ??

    Ymmärsin että semmosta vähän tilaa vievää ei ole. Ja mietin että onko mitään järkeä ostaa sitä 450 euron istuinta joka menee neljä vuotiaaksi asti, ja jonka saa siis käännettyä naama menosuuntaan sit kun ei enää mahdu olemaan selkä menosuuntaan? Vai oisko fiksumpaa ostaa semmonen kokonaan...
  3. N

    Mikä avuksi kun lapsi ei suostu pitämään peittoa?

    Onko kellään muulla sitä ongelmaa että lapsi käy ns. niin kuumana ettei pysty pitämään peittoa? Silti välillä kun käyn häntä kokeilemassa on kädet tai jalat todella viileät?
  4. N

    Jos saisit valita kumman ottaisit? (autoasiaa)

    Skoda Octavian perus "karvalakki" versioisen 1.6 litraisen diesel-moottorisen farmariauton, Vai Ford Focus 1.8 litraisen diesel-moottorisen farmariauton lähes kaikilla herkuilla? Kyytiin pitää mahtua kaksi aikuista, lapsi, keskikokoinen koira, ja tarvittaessa sillä tulisi voida vetää...
  5. N

    Pesukoneesta? Apua?!

    Onkohan kellään tietoa mistä tietää että pesukone lahoaa? Onko normaalia että kun kone linkoaa, niin koko rumpu ns. pomppii?? Vaikuttaako tähän se nappula jossa kerrotaan koneen olevan puoliksi täynnä? Auttaisko jos sitä käyttäis, nyt on nimittäin aika vähän tavaraa koneessa.
  6. N

    Minkä ikäisen vauvan/lapsen olette vieroittaneet rinnalta? Miksi? ja onnistuiko helposti?

    Itse mietin täällä, mihin asti kannattaa imettää? Tyttö on 11kk ja kovin äitin perään. Ajattelinkin josko se imetyksen lopettaminen auttaisi lasta päästämään vähän löysemmälle napanuoraa.
  7. N

    Mitä tehdä kirpeistä omenoista (noin 20kg) kun pakastimessa on vähän tilaa?

    Hukkaan en tahdo heittää.. Omenapiirakkaa? Onko kellään semmosta ohjetta millä tekis pellillisen? Entäs muuta? Miten tehdään hilloa? kannattaako se tommosista kirpeistä omenoista? Entäs sitten? Pakkaseen mahtuu ehkä vaivainen 2 kiloa.
  8. N

    Muita yli 10kk ikäisiä jotka syövät öisin?

    Meillä on pieni tytto, joka syö edelleen öisin. On koitettu kaikkea ja en vain saa häntä rauhoittumaan jos en anna tissiä. Monesti meillä taistellaan parikin tuntia, jos siis olen yrittänyt rauhoittaa ilman tissiä. Sit alkaa tyttö oksentamaan huutamisesta, tai vaihtoehtoisesti äitiä alkaa...
  9. N

    10kk ikäisten mittoja?

    Pistäkääs vertailun vuoksi. Kun itsellä on semmonen olo että tuo oma on kovinkin pieni. Ainakin moni ihmettelee hänen liikkumistaan, kun kerran näyttää nuoremmalta kokonsa puolesta. Omani siis 10kk neuvolassa 8450g ja 72,5cm
  10. N

    Vetelä vatsa ja hampaiden puhkeaminen, liittyvätkö toisiinsa?

    Siis tytölle on tulossa kai lisää hampaita, ja mietinkin tässä että voisko vatsan löysyys olla siitä johtuvaa? Kun en ripuliksi sanoisi, kun kerran tulee päivässä, niinkuin normaalistikkin, mutta on vain löysempää tavaraa. Oisko ideoita mistä johtuis, jossei siis hampaista. Mitään uutta ei...
  11. N

    Mitä maksaisitte kirppiksellä näistä äitiystavaroista?

    Housut (farkkupaksuiset)? housut (ohuemmat)? turvavyönalennin autoon? tukivyö (anita)? ostaisitteko käyttämättömiä odotusalusvaatteita? Hinnoittelen kirppikselle, enkä tahtois että jää käteen?
  12. N

    Rajansa kaikella..

    Tulipas eilen bongailtua ensin huvittava, lopulta ahdistava tilanne. Olimme kahvilan jonossa, jossa perheen äidin oli oikeasti todella huvittavan vaikea keksiä mitä hän söisi. Mietti ja mietti. Lopulta päätti, ja kyseli sitten todella tarkkaan että mitä siihen tulee, ja tuleeko päälle vai...
  13. N

    Mistä kaikkialta kannattaa etsiä väliaikaista vuokra-asuntoa pk-seudulla?

    Vainko näistä oikotie ja etuovi hakukoneista, vai jostain muualtakin? Näkeekö kaupunkejen omia vuokra-asuntoja mistään?
  14. N

    Tietääkö täällä kukaan munuaissairauksista?

    Tahtoisin kysellä vähän asiasta, ja sairaalassa osasto josta niiitä asioita pitäisi kysyä on kiinni. Kuitenkin toivoisin että jos jollain on jotain munuaistason ongelmia, niin kertoisi, niin voisin ehkä saada jotain tietoa asiasta. Minulla siis epäillään jonkun asteista munuaisvikaa.
  15. N

    Voinko käyttää kananmunia joissa päiväys 28/05

    ihan vaan pasteijoiden voiteluun?
  16. N

    Onko kellään työsuhdeautona?

    Vuoden 2005 1,9 TD Golffia farmarina?? Tarttis vähän jeesiä
  17. N

    Kuiva silmänympärysiho, mikä avuksi?

    Hei, takia silmänympärys on ihan punoittava ja kuiva, mitä ihmettä siihen voi laittaa?
  18. N

    Atooppinen ihottuma ja vauvauinti?

    Siis minulla on, nyt juuri hyökkäsi päälle, ja mietin että kun tytön kanssa oli tarkoitus aloittaa vauvauinti sunnuntaina, viittinkö mennä kun iho näyttää atooppiselta? Oletteko te mennyt?
  19. N

    Mitä teette 5 kuisen kanssa päivisin?

    Tuntuu että itse teen niitä samoja juttuja vähän väliä, niin ois kiva tietää mitä ihmettä te keksitte lapsen kanssa.. siis jos ainoa.. Ymmärrän etten monilapsisessa perheessä ehdi tämmösiä miettimään. Vinkkejä ;) Ja mitä teijän 5 kuiset tekee? siis mitä ne osaa?
  20. N

    Vain äiti käy?

    tyttö 5kk alkaa olemaan hankala.. Mitä tehdä kun olisi vaan päivät pitkät äidin kanssa. Isän seurassa ja sylissä huudetaan, ja kun vihdoin pääsee äitin syliin, niin huuto loppuu kuin seinään. APUA!

Yhteistyössä