Hakutulokset

  1. M

    HUOM! Mömmön paluulta vielä pakettia haluava!!!

    Laitatko osoitteesi että paketti pääsisi lähteen matkaan. Tai laita tekstiviestinä ******** moderaattori muokkasi: hoidetaampa tälläiset numeroiden jaot yv:llä. Kun koskaan ei voi tietää kelle se numero kuuluu.
  2. M

    Auttakaa koko tumpeloo

    eli onko L mitä koko numeroissa?
  3. M

    Te jotka ette kierrätä tuttipulloja

    otatteko ravintolaan/kaverille yms uudet mukit/lautaset yms kaupasta mukaan?kun ei voi edes omilla lapsilla jotkut käyttää pulloa mihin totta kai tutti osa vaihdettu niin eikö se ole sama noissa astioissakin.. tuossa vaan tuli mieleen kun muutaman kaverin kanssa juteltiin asiasta..
  4. M

    Auttakee mikä helppa niskoihin

    kohta viikon oksentanu ja pyörtyminen ollu lähellä niskat niin kipeet. panadolia,voltareenia,mobilaattia ja lämpöö koittanu ei apua,hieroo ei voi kun menee kahta huonomaks.onkohan tähän mitään muita enää?
  5. M

    Enterorokkoon auttaako mikään tuohon kutinaan?

    jos toi nyt sitä on.kaks lasta raapinu jalkansa ihan ja huutaa. kortisoonia kokeiltiin ja mietin et onko mitään "viilentävää" voidetta olemassa mikä vois auttaa vähentään tota kutiamista.
  6. M

    vesirokon sairastaneet,help..

    tekeekö vesirokko kurkkuun niin ettei pysty laps nieleen kunnolla?
  7. M

    Eipä ollu nokkosrokkoa,ei hajua mitä tää oikein on..

    kuva huono ja tuota on molemmat jalat täynnä ja paljon enemmän,kasvoissa samoiten.rakkulat on vesikellomaisia ja rikkoutuu jää semmonen reikä siihen vain.
  8. M

    vauvarokko/nokkosrokko kuvia jossain?

    pojalla jalat ja kasvot näppyä täynnä muttei rintakehällä/mahassa..noilla muilla oli vauvarokosta just vatsa yms näppyä täynnä..uuh minä olla ummikko :snotty:
  9. M

    VOI STANA!!!

    |O |O |O Sattuu voi perkuleen seittemän sataa.isotaulukoukku siis oikein missä kunnon ne piikit mun jalassa kiinni.en uskalla repiä sitä irti |O :'( |O uppos ihan kunnolla tohon :headwall: |O :'( |O :headwall:
  10. M

    Onko teillä menkkojen aikaan

    sellasta "kiimaista melaamekkoon" oloa? :snotty: Mulle viimesynnytyksen jälkeen josta kohta melkein 2 vuotta jäi sellanen..aina menkkojen aikaan tulee pakko saada melaa mekkoon olo :snotty: Kai se pitää tonne aidalle mennä persepystyssä mouruaan kuten kissat :kieh: Oikeesti sairaan...
  11. M

    siis täällä oikeesti on tärähtänyttä väkee seassa

    :laugh: :laugh: Jessus,sain niin imartelevat yv viestit et en voi kun nauraa sulle joka ne lähetti :laugh: :laugh: taitaa pari mutteria olla jäänyt matkalle :headwall:
  12. M

    Mihin tarvii/saa viedä sängynpatjat?

    kaatopaikalle?vai siis onko jossain jos noi silppuaa niin jotain mihin saa ison joustinpatjan rungon jättää? monen huomannut jättäneen roskakatoksiin mut jos olis joku paikka oikein :wave:
  13. M

    Mikä toi mainos on mikä tunkee tonne

    ketjujen väliin?
  14. M

    Kuinka paljon laitatte kissan hiekkalaatikkoon hiekkaa`?

    ja kuinka paljon teillä menee viikossa hiekkaa yleensä? mulla kaks kissan pentua ja mulla menee säkkiviikossa tollanen 5 kilon..mä taidan laittaa kyllä ihan liikaa tota hiekkaa rupesin tuossa vaan tuumaileen :snotty: :snotty:
  15. M

    Kuinka paljon laitatte kissan hiekkalaatikkoon hiekkaa`?

    ja kuinka paljon teillä menee viikossa hiekkaa yleensä? mulla kaks kissan pentua ja mulla menee säkkiviikossa tollanen 5 kilon..mä taidan laittaa kyllä ihan liikaa tota hiekkaa rupesin tuossa vaan tuumaileen :snotty: :snotty:
  16. M

    onko missään pamppersilla vaippamerkki keräystä?

    mulla noita merkkejä tuosta jonkin verran löytyisi ;)
  17. M

    Muuttoon on niinku vielä n3 viikkoa

    ja mä oikeesti helisen täällä ympäri kämppää et mitä tungen mihinkin :headwall: saadaan viedä jo tavaroita ja oikeesti kolmiosta muuttaes kaksioon rupee ahdistaan jo valmiiks :headwall: vaikkakin suurin osa tavaroista saa luvan lähteä tuntuu et näitä on ihan ihan ihan liikaa |O
  18. M

    Mitä voi tunkea sekajätteisiin?

    mä nyt oikeesti jäin miettii et vetääkö roskakuskít hernettä nenään jos raijaan roskiin kirjoja sun muita juttuja.paperin keräykseen ei noita vissii voi kansien takia laittaa.. ARGH MÄ TULLA HULLU :headwall:
  19. M

    Siis apua auttakee,mihin mä tungen noi vaatteet

    ja muut mitä pitäisi muuton alta hukata pois. roskiin ei varmaan saa vaatteita kantaa?onkohan jotain mikä hakis ne kotoo tai jotain olemassa. mulla menee hermo tota vaatetta ja tavaraa on ihan hirveesti ja kuunloppuun mennessä pitäs olla kämpän tyhjä.
  20. M

    Ihme JA kumma.......

    http://www.youtube.com/watch?v=Du-2gKdpNFM Näinhän se on..

Yhteistyössä