Hakutulokset

  1. T

    Farmvilleen naapureita

    eli siinähän se tuli..Laita nimesi yksärinä niin pyydän kaveriksi. :wave:
  2. T

    Farmvilleen naapureita

    Haluaisin naapureita ko. peliin.Laita nimesi yksärin kautta niin pyydän sinua kaveriksi. =)
  3. T

    Antakaa apua..huutonetti..

    Kuinka saan lisättyä useamman kuvan ilmoitukseen?Kiitti, jos joku jelppaa! :flower:
  4. T

    Vauvan punaisuus

    Mistä voi johtua, että vauvan iho on todella punainen??
  5. T

    Kunhan tuumailen..(huijareista)

    Mitenköhän moni oikeesti huijaa noissa vaate ym. kaupoissa?Tarkoitan lähinnä sellaisia myyjiä, jotka katoavat ku pieru saharaan eli eivät lähetä tavaraa ja eivätkä vastaa viesteihin.Ootteko ajatelleet jos myyjä on vaikka kuollut?Onhan se aika epätodennäköistä, mutta mahdollista.Monien miehet...
  6. T

    Samperi!

    Pakko kyllä sanoa, et aina kun näen tuon siun nimimerkin niin en voi muuta kun :laugh: On kyllä aika hyvä! B)
  7. T

    Kävin kirpparilla..

    Voi kauhee miten likaisia vaatteita oli eräässä boksissa myynnissä :o Ja entäs niitten hinnat!!Entäs mitä hintaluokkaa yleensä barbit ja my little ponyt ovat?Tuolla joku kauppas barbeja 4-5 e ja ponit 5-7 e.Bratz nukke oli 10 e.Eikös nuo ole melko hinnakkaita?
  8. T

    Veljestäni tulee huomenna isä!

    Että näin! =) Ja minusta piiiiiitkästä aikaa täti.
  9. T

    E-pillereistä

    Kävin tänään apteekissa ja huviksenipa kyselen, että minkä merkkistä käytätte?Ja paljon maksaa 3 kk:n satsi?Minun merkki on Yasmin ja satsi on 33 e ja rapiat. :|
  10. T

    Kysynpä huvikseni

    että kuinka monesti täältä tai miksei muualtakin käytettyjä vaatteita ostaessa olet saanut huonompaa tavaraa kuin mitä luulit saavasi?Eli siis että myyjä ei ole sanonut tahroista, rei`istä ym.?Tietenkinhän sitä olettaa että vaate on hyvässä kunnossa, jos ei ole mitään mainintaa. :ashamed:
  11. T

    Brion vaatteet

    Kyselenpä jos joku sattus tietämään..Missä myydään ja mitä maksaa?Lähinnä ulkovaatteita tarkoitan.Mihin merkkiin voisi verrata?
  12. T

    Tuosta Jenkki mainoksesta

    ..tuli mieleen kun eilen käveltiin muksujen kans kauppaan,niin yhellä parvekkeella roikkui kaks tollasta Jenkki purkka pussilakanaa, joita Jysk myy.Minä oon ajatellu et ei varmaan kukaan sellasia osta.. :laugh: Mut näköjään ostaa.. :laugh:
  13. T

    Brio-merkin vaatteet

    Mikä kauppa myy Brion vaatteita ja missä hintaluokassa pyörii ulkovaatteiden(takki ja housut) hinnat?Onko verrattavissa hinnaltaan Lassieen,Reimaan?Thanks, jos joku tietää ja kertoo! =)
  14. T

    Jelppiä haalarin koon suhteen

    Eli minkä kokoinen talvihaalari teillä on ollut noin 2,5 v pojalla? :flower:
  15. T

    Olipa kamala kuunnella kun..

    kaks jotain n.16-18 vuotiasta tyttöä, joista toinen raskaana, olivat Lindexillä vauvanvaateosastolla ja toinen niin jutteli toiselle että ajattele nyt kun joudut lopettamaan tupakan polton ja viinan juonnin ym. ym.Ja niin patisti abortin tekoon.Huh huh!!Ja sanoi että mitä se isäskin sanoo jne...
  16. T

    Kyllä oon vähän kade

    Nimittäin yhdelle mieheni työkavereista..Hän oli eilen illalla ollut baarissa ja siellä ollut porukassa missä oli olleet mäkihyppymaajoukkue ja JANNE AHONEN!!!Olivat kuulemma jutelleetkin..siis Janne ja tämä työkaveri.Voi että.. *kade* :kieh: :ashamed:
  17. T

    On niin kauhea olo

    Oksettaa ihan..tuli ehkä vähän liikaa syötyä suklaata :ashamed: ei enää ikinä..yök... :ashamed:
  18. T

    Hokasin äsken..

    et tää palsta pelittää taas :flower: :flower: Hieno juttu.Rupeskin se saakelin treffimainos ärsyttämään *#¤#¤%!!!
  19. T

    Pyykinpesuaineet

    Olen ajatellut vaihtaa pulverin nestemäiseen.Joten kertokaapas nyt mikä aine mielestänne pesee parhaiten pyykit puhtaaksi?Mulla on nyt Ariel color- pullo ja ihan jo tuon voimakkaan hajun vuoksi en toiste sitä osta.
  20. T

    Ystävänpäivänä tapahtui..

    nimittäin meidän avioliitonsiunaus ja juhlat sen jälkeen.En tiiä, mut jotenkin on sellanen jännä tunne..vois verrata tavallaan synnytyksen jälkeiseen masennukseen :| Vähä yli vuoden kun ajatukset ovat pyörineet häissä ja sit..poks..se onkin ohi eikä ikinä enää tule tapahtumaan...

Yhteistyössä