Hakutulokset

  1. X

    Enterorokko Tampereella

    Meille tuli päiväkodista enterorokko :( Onko muilla Tamperelaisilla samaa vaivaa? Onko tarttunut aikuisiin? Meillä pienimmällä oli kova kuume ja nyt rakkulat käsissä ja jaloissa. Meillä aikuisilla ollut kurkkukipua ja lämpöä, ei rakkuloita vielä ja isosisko myös päässyt vähällä.
  2. X

    Mitä tapahtui Dexterissä torstaina?

    Unohdin katsoa :/ Kertokaa joku mitä tapahtui viime jaksossa!
  3. X

    2 lasta+ 2 aikuista-paljonko rahaa menee ruokaan kuukaudessa?

    Haluaisin tietää miten paljon muilla neljän hengen perheillä menee ruokaan kuukaudessa rahaa? Meillä menee pyöreästi noin 400-500? ja siinä on myös kaikki pesujauheet yms. pesuaineet ja vaipat. Kuulin tuossa vaan että muutama samankokoinen perhe kuluttaa ruokaan yli 1000? kuussa ja olin...
  4. X

    Maalari tarvitsee apua!!!

    Maalaushommista tietävät auttakaa: Maalamme uuden kodin seiniä ja makuuhuoneen tummanpunaisella maalattu seinä on nyt pohjamaalattu valkoisella kerran. Muutamasta kohtaa tulee punaista läpi kuin joku olisi piirtänyt seinään, voisiko olla vaikka vahaliitua joka hylkii maalia? Ostimme AcroStop...
  5. X

    Nivelkivut ja jäykkyys

    Hei! Olen jo raskausaikana nuorempaa tyttöni odottaessani kärsinyt nivelkivuista ja selkävaivoista ja synnytyksen jälkeen tilanne ei ole korjaantunut. Alkuun lääkäri pisti kivut lonkissa raskauden piikkiin, yliliikkuvat ovat kuulema lantionivelet. Sitten kipeytyi toinen kantapää ja ensin vaan...
  6. X

    Kellä ei tee enää mieli viihteelle/baariin?

    Mä olen saanut tarpeekseni baareissa notkumisesta. Menen mielummin nukkumaan kuin baariin ;) Kotona on kiva viettää kavereitten kanssa iltaa vaikka kera punaviinipullon, mutta kuka jaksaa laittautua ja raahautua kaupungille? T. 30v ja kalkkis
  7. X

    Kuukauden päästä omaan kotiin!

    Kuukauden päästä muutetaan omaan kotiin ja olen niin innoissani että lasten päiväunien aikana askartelin keväisen ovikranssin uuden kodin oveen. Ja nyt on sormet ihan pikaliimassa...
  8. X

    Miten saada lapset pysymään sängyssä?

    Siirsimme pikkusiskon jatkettavaan sänkyyn ja nukkumaan samaan huoneeseen isosiskon kanssa muutama ilta sitten. Iltatouhut ovat meillä aina samat, nyt vain nukkumapaikka ja sänky siis pienemmällä vain muuttuneet. Klo 20 aiemmin nukahtivat kiltisti, isompi itsekseen sänkyynsä mutta nyt on yhtä...
  9. X

    Mistä hyvä kotisiivooja Tampereella?

    Onko kellään kokemusta mistä saisi hyvän, halvan ja tehokkaan kotisiivoojan Tampereella? Meillä on ollut nyt kahdesta firmasta siivoojia eikä kumpaankaan olla oltu tyytyväisiä. Joko siivouksen jälki ei ole ollut tyydyttävää tai on velotettu liian pitkästä siivousajasta liikaa. :(

Yhteistyössä