Hakutulokset

  1. H

    täällä palstalla tulee tällainen olo..

    tuntuu että äidit kilpailee siitä kenen lapsi saa eniten lahjoja tai parhaimman laatuisia.. eikö pääasia ole se, että jokaisen lapsella olisi hyvä mieli jouluna, oli lahjojen määrä mikä tahansa? hyvää joulua kaikille!
  2. H

    iltalehden otsikko tänään...

    "äidin suru; sairaus tappoi poikani päivässä" mistähän tossa mahtoi olla kyse? ei löytynyt mitään ilmaisen iltalehden puolelta :|
  3. H

    ketä vielä hereillä?

    :wave:
  4. H

    voi luoja miten rasittavia..

    ..nuo nauravat pukit on! :kieh: pilaa hyvät joululaulut!
  5. H

    miehistä, onko muilla kokemuksia tällaisesta?

    eli siis kun on tällaisia yleisiä mollauksia miehistä ja naisista, esim. "tietäähän sen ku NAINEN on ratissa" yms. yms. yms. olen huomannut monessa miehessä että he ottavat erittäin henkilökohtaisesti ja aina itseensä jos nainen mollaa miehiä, ihan vaan yleisellä tasolla ja ei aina...
  6. H

    joululahja sinulle ja miehellesi!

    "in love" lautapeli, onko kenellekään tuttu? ostettiin tämä pari viikkoa sitten ja tykätään kovasti.. mies vaan meinaa välillä mököttää kun ei voita niin usein ku minä :whistle: :heart:
  7. H

    potkikaa mua persuksille!

    pitäis aloittaa siivoamaan.. täällä vaan töllötän päivien viemää..
  8. H

    tuli tuosta naapusetä-keskustelusta mieleen...

    että haittaako teitä (kerrostalossa asujat) jos joku puistaa peittonsa viikonloppu-iltana pihalla? ja en nyt tarkoita mitään tamppaamista vaan niin että kaksi ihmistä nopeasti ne puistelee ilman meteliä!!!!
  9. H

    kuka putoaa tänään?

    idolssissa siis?
  10. H

    peliä jälleen!

    http://www.gamershood.com/flashgames/6767 onko tää pelattu jo täällä?
  11. H

    antakaahan vinkkejä!

    pitäisi alkaa viimein tekemään joulukortteja, ajattelin panostaa ja tehdä edes muutaman itse. joten vinkkejä kehiin, miten tulisi kivoja? en ole itse mikään taitava piirtämään :ashamed: ja kuvia kannattaa laittaa ;)
  12. H

    tässä vielä muutama arvoitus!

    1. Näyttäytyy kaksi kertaa minuutissa, mutta vain kerran vuodessa. 2. Kun siitä ottaa pois, se vain suurenee. 3. Menee kauaksi, mutta ei liikahda paikaltaan.
  13. H

    arvoitus taas ;)

    kukaan ei sitä halua, mutta jos se on niin kukaan ei sitä halua menettää. mikä se on?

Yhteistyössä