Hakutulokset

  1. J

    voiko mies olla noin omahyväinen p***a

    hitto,kun tekis mieli hirttää munaskuukkeleista tuommoset hyypiöt :ashamed: nyt 8kk siitä kun poikamme kuoli ja senjälkeen aloimme uudelleen seurustelemaan,aluksi kaikki menikin hyvin ja haaveissa oli vauva.no vauvaa ei kuulunut ja sitten mies alkaa mua syyttämään että mussa vikaa kun en tule...
  2. J

    kuolinilmoitukseen tekstiä

    eli nyt olisi haussa lehteen laitettavaan ilmoitukseen teksti pikku-Joonalle :'( olisin kiitollinen jos muistat jotain lapselle sopivia värssyjä,kun en itse oikein löytänyt...
  3. J

    uskaltaisinko vielä vauvaa

    mun edellinen vauva syntyi n.5vkoa sitten,kuolleena ja nyt olemme lapsen isän kanssa viimepäivinä keskustelleet uudesta vauvasta,tai lähinnä siitä että uskaltaisiko vielä yrittää...mikään korvike vauvasta ei olisi tulossa menetetyn tilalle,vaan aikoinaan kun odottamaan aloin,olimme keskustelleet...
  4. J

    jälkivuodosta

    nolona kyselen :ashamed: kun mulla edelleen jälkivuotoa ja määrä vaihtelee päivittäin,joskus näy juuri mitään joskus sitten taas näkyy runsaastikin...onkohan tää enää normaalia,kun synnytyksestä nyt 5vkoa :whistle: kun aikaisemmissa loppunut jo 2-3vkon kuluttua...mitään kipua,outoa hajua ei...
  5. J

    10.4 tuli kuukausi menetyksestä

    4 päivä oli hautajaiset ja kannoin arkun kirkkoon ja haudalle,en tiedä mistä voimia sain.olo ollut tyhjä nämä viikot ja varsinkin nuo 9 ja 10 päivä oli aivan mieli maassa :'( joka ilta olemme käyneet hautuumaalla ja vein sinne eilen orvokkeja,ne kun olleet aina mun lempikukkia.nyt sitten vaan...
  6. J

    saimme enkelivauvan

    meille syntyi tiistaina enkelipoika :'(
  7. J

    ihan lirissä

    pikkuisen alkoi sapettamaan kun kävin tuolla sossussa neuvoa kyselemässä tuon exän takia,selvis ettei sille voi hankkia läh.kieltoa,vaikka nytkin monta kertaa tuolla oven takana vahtailee käytävällä :x samoin selvis se että vaikka mä en haluais tunnustaa isyyttä,tää voi.tosin viivyttäis vähän...
  8. J

    astman paheneminen ja synnytys

    siinähän tuo melkein jo tulikin...eli mulla ollut jo toista viikkoa karmea kohtaus ja joka päivä saaanut käydä tk:ssa hakemassa extralääkitystä,omat vakilääkkeet ei tunnu enää paljoa auttavan...tänään sitten neuvolassa oli puhetta et laittavat mut tuonne äiti- tai keuhkopolille...nyt mä sitten...
  9. J

    ei enää kotonakaan rauhassa...

    koht palaa pinna lopullisesti tuon exän kanssa,nyt kun tässä jäi sille vastaamatta viesteihin,kun ravasin tuolla päivystyksessä,niin eikös tuo sitten eilen pöllähtänyt ovelle rutisemaan,et miks et oo vastaillu.ja kun sanoin et kipee oon ollu,niin se on ihan normaalia raskausaikana olla...
  10. J

    kuvat esim.ircissä

    tyhmiä taas ajattelen,mut tulipa mieleen tämmönen,kun huomasin eilen että toi ex oli tunkenu mun pojan kuvia omalle sivulleen tuolla irc-galleriassa...tyhmänä nyt sitten ajattelen et eikö siihen pitäis lupa pojaltakin kysyä...
  11. J

    astma vaivaa

    ompa ollut pitkästä aikaa keuhkot kovilla :snotty: toissailtana jo piti käydä päivystyksessäkin henkäilemässä spiiralla ja suihkeita saa imeskellä parin tunnin välein kotona.
  12. J

    murkkuikä iski

    koht tält mammalt menee järki ton pian 13v pojan kans...viimepäivät otettu yhteen lähes jatkuvasti
  13. J

    potuttaa kaikki

    tää päivä just semmonen,ettei olis edes kannattanu nousta ylös sängystä.koko yö oli kamalaa närästystä ettei saanu edes nukuttua :x ja nyt päiväl tuo poika näköjään äkkiä kasvanu murkkuikäseks,kamala sanaharkka koulun jälkeen ja kamat lenteli pitkin seiniä ja niin pienest kaikki alkoi ku sanoin...
  14. J

    narsismiako?

    elikkäs eilen oli puhetta tytön kanssa tuosta exästä ja jotenkin jutut siirtyi siihen et saattaako se olla narsisti...esimerkkeinä just nää minä-aiheiset jutut,ja nuo epätodelliset asiat(adoptio),ja nyt kun yrittänyt sekoittaa meidän välejä,kun oli puhunut tytölle yht.huollosta kaikelaista ja...
  15. J

    läksiäisrunoa vailla

    siis apua kaipaisiin johonkin mukavaan runonpätkään,kun työt loppuu ensviikolla :snotty:
  16. J

    4v neuvola

    olipa reissu :snotty: tyttö kävi ja olipa neuvolatäti pikkutarkka,kun kyseli yhdestäkin kuvasta et missä hiiri.ja tyttö vastas kopassa.tuo sit heti oikais et ei vaan korissa :whistle: ja sit kun mittailtiin,oli 102cm ja 17kg,niin oli jo sen mielest aihetta ruveta seurailemaan painonnousua :headwall:
  17. J

    koht pinna palaa...

    kävin eilen tuol sossus juttelemas lastenvalvojan kans,kun pyysi...oli tuo ex sit jo soitellu synnytyssairaalaankin ja pyytänyt ilmoittamaan kun menen sinne,et voi sitten tulla synnytykseen mukaan ja olipa sit jo ruikuttanut lapsen syntymätodistustakin itselleen jne.olivat tuolta sairaalasta sit...
  18. J

    paniikkihäiriökö?

    tai sit menee jo muuten järki :snotty: eli nyt täs viimeaikoina havahtunu et tätäkö noi mun oireet on...esim.joskus tulee tommonen huono olo,tai siis semmonen huimaava,aivan kuin maa keinuisi jalkojen alla.ja joskus tuntuu ettei henki kulje vaan semmoinen ns. pala kurkussa tai tuolla rintalastan...
  19. J

    g:mitä miehelle oot suutuspäissäsi sanonut?

    eli jotain sammakoita suusta lipsahtanu suutuspäissään.....mä joskus yhdelle sanoin ku juovuspäissään jotain öris:et käy kattomas kenen nimi tos uko-oves lukee :whistle:
  20. J

    mitä puolisosi on sanonut ajattelemattaan...

    no niin siinähän tuo suunnilleen tulikin...eli jotain mitä olisi voinut jättää sanomattakin :o tääl esim.lasten isä joskus sanonu et olipa rankka viikonloppu lasten kans,ei noit kyl kerral pitempää jaksais kattoakkaan :whistle:

Yhteistyössä