Hakutulokset

  1. S

    rautahampaiden väri

    Onko teidän lasten rautahampaat harmaamman väriset kuin maitohampaat?
  2. S

    lähihoitajat tai lastenhoitajat

    Kertokaahan millaista teidän työnne on? Onko kovin meluisaa ja onko työ kovin raskasta? Hyviä ja huonoja puolia?
  3. S

    Antibiottikuuri ja sikaflunssarokote

    Lapseni on antibiottikuurilla ja sikaflunssarokote pitäis ottaa. Eli voikohan rokotteen ottaa kuurin aikana? Onko kellään kokemuksia?
  4. S

    Pitkät kalsarit

    Laitatteko pojille lyhkäset kalsarit pitkien kalsareiden alle? Minä laitan. Koska näin pitkiä kalsareita voi pitää kauemmin.
  5. S

    Onko joku huomannut saman asian?

    Nimittäin, että markettien kenkämittari ei pidä yhtään paikkaansa. Jos sen mukaan olisin ostanut kengät niin armotta liian pienissä kengissä lapseni kulkisi.
  6. S

    osterivinokaskapselit ja molluskat

    Onko hyviä kokemuksia molluskojen häätöön osterivinokaskapseleilla? Oletteko antaneet koko kuurin lapselle paketin annostelumäärällä? Paketissa on ohjeistus, että 2 kapselia kolme kertaa päivässä. Lapsi on kolme vuotias.
  7. S

    Herne

    Tietääkö kukaan saako jo torilta herneitä? Niin tekisi mieli.
  8. S

    kerhotädille

    Löytyiskö hyviä ideoita mitä voisin antaa kerhotädille kiitokseksi kuluneesta kerhovuodesta?
  9. S

    vihanneslaulu

    Löytyykö jostain netistä se vihanneslaulu. Eli kukkuu, kukkuu pikku lanttu nukkuu, kellarin pimeässä nurkassa.. jne...
  10. S

    Haalarin rypistyminen

    Täällä puhuttiin tänään toisessa ketjussa jonathan haalarin rypistymisestä pesussa. Minä olen huomannut remun talvihaalarin kohdalla saman ilmiön :o
  11. S

    prinsessapuku

    Pitäis jostain saada 5 vuotiaalle sopiva prinsessapuku. Minkähän hintaisia puvut mahtavat olla?

Yhteistyössä