Hakutulokset

  1. J

    Onko Turussa millaista perhekerho- ja lastenkerhotoimintaa?

    Kirkkoon ei kuuluta joten seurakunnan jutut pois laskuista. Asutaan läntisessä Turussa, onko täällä minkään muun tahon järjestämää toimintaa? Auto kyllä on että periaatteessa voidaan mennä kauemmaskin.
  2. J

    Siis mitä te ostatte kirpputoreilta?!

    Viime aikoina olen jonkun verran kierrellyt Turun kirpputoreja ja mitään en ole löytänyt... Ylihinnoiteltua paskaa pöydät pullollaan. Lähinnä olen katsellut lapsille vaatetta tai sisustusjuttuja ja astioita, mutta eipä ole mitään tarttunut mukaan koska: a) en tajua millä ihmiset saa...
  3. J

    Kukaan ollut suunnitellussa sektiossa yksin?

    Siis ilman tukihenkilöä? Entä synnyttämässä ihan normaalisti? Kokemuksia, kiitos.
  4. J

    Ihana maanantai ja arki!

    I hate sundays.
  5. J

    Mua on alkanut niin korpeemaan muutama ääliö nikki täällä palstalla että on varmaan parempi...

    ...olla viikonloppu tauolla ja maanantaina taas kokeilla josko hermot kestäis :laugh: Ja joo, on mulla omakin elämä mutta muutama viisastelija tai muuten vaan pölö ottaa nyt rankasti päähän :D (Ette varmaan tahdo nikkejä?)
  6. J

    Maksetaanko niille ihmisille jotka esiintyvät Sairaala-sarjassa jotain?

    Vai miksi ihmeessä suostuvat? Nim. Mun synnytystä ei kyllä sais kuvata, eikä kyl muitakaan toimenpiteitä
  7. J

    Oikeastiko jonkun mielestä sairaalalasku synnytysreissusta on kamalan kallis?

    Siis reilu 30e/vrk? Täysihoito, lääkkeet, hoito yms yms Kallis? :o
  8. J

    On toi A-tuubi vaan skeidaa

    tai sit mä oon huumorintajuton nihilisti. :kieh:
  9. J

    Mikä Elopompelon entinen nikki oli?

    Vitsi kun on ihan kielenpäällä mut ei tuu mieleen :D
  10. J

    Ajattelin aina etten ala kenenkään nimiä täällä haukkumaan mutta...

    ... oikeesti hei, Ilse ja Anki... hyh mitä nimiä :$
  11. J

    Hitto millaisiin ihmisiin on tullut viime päivinä törmättyä :O :D

    -Työterveyslääkärii valitti mulle omaa flunssaansa ja kertoi ummet ja lammet omista lapsistaan. Olin kamalassa kuumeessa kesken työpäivän pois töistä lähteneenä hakemassa sairaslomaa. -Poliisi kertoi mulle omasta alatiesynnytyksestään ja 11 vuoden takaisesta rintatulehduksestaan. Olin...
  12. J

    Eiks oo aika hauskaa että Helppo elämä-sarjan perhekin on Mikkosia?

    Tapio (T.A?) Mikkonen Timo T.A Mikkonen :D
  13. J

    Miksi kuulut liittoon?

    Mitä hyötyä siitä saat? En ole keksinyt vielä ainoatakaan syytä miksi liittyisin.
  14. J

    Ostaisitko kaksostenrattaat sisaruksille joille tulee ikäeroa 2v8kk?

    Itse olen kahden vaiheilla, tällä hetkellä tuntuu että taidan ostaa. Helpottaahan ne kulkemista huomattavasti. Millaisia kokemuksia?
  15. J

    Nalle Puh on ihan k***...

    Mä niin näen punaista kun lapset katsoo jotain Nalle Puh-filmiä enkä lue enää Nalle Puheja ollenkaan niille, siis toi herra Puhhan on ihan itsekäs ääliö. Jos ois tollanen kaveri kun Nalle Puh niin mihin enää tarttis vihamiehiä :D Esimerkki Möhköfantin Halloween-filmistä: Nalle Puh syö...
  16. J

    Lempparibiisisi?

    Mikä sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen?
  17. J

    Mitä ihmettä? Kakkosellakin alkaa "Suomen paras kuoro"!

    Ja Nelkulla pian "Kuorosota" Eiks vois keksii jotain ihan omaa?
  18. J

    Kuka on ihanista ihanin palstalainen?

    Jota haluisit silleen?
  19. J

    Turkulaiset ulkoilevat/urheilevat ihmiset huom!

    Länsikeskuksen Intersportissa on ale ja loppuunmyynti, ihan älyttömän hyviä tarjouksia!!! Käytiin lapsen kanssa ja oli vaikka mitä ostettavaa pilkkahintaan!
  20. J

    Moniko täällä on teniili?

    = seniili teini? = mummopissis? Veikkaan että aika moni :laugh:

Yhteistyössä