Hakutulokset

  1. E

    Cross Trainerin käyttäjät !!!

    HEIPPA ! Olen ollut "vannoutunut" twist stepperin käyttäjä aiemmin ;) ja nyt sain "pukilta" tuommoisen hienon Cross Trainerin...Niin minkä pituisilla "treeneillä" sillä kannattaisi aluksi aloittaa ? Tässä on 8 tasoa tai siis "pykälää" ja 7 kg se "painopyörä" =) Anteeksi, en nyt muista...
  2. E

    Painon nousu kuukautisten aikaan ?

    Ajattelin laittaa tämän kysymyksen tälle palstalle, kun ajattelin että "täällä" huomataan nuo painon heilahtelut. :headwall: :kieh: Toisillahan ei kuulemma vaikuta mitenkään vaikka on kierron loppu tulossa mutta minulla ainakin voi heittää 1-2 kiloakin kun kuukautiset alkaa. Nyt sen...
  3. E

    Painonvartioiden myymälät

    Olen lukenut viesteistä, että jotkut ovat ostaneen PV:n tuotteita suoraan PV:n myymälöistä...Eli eivät ole tilanneet netin kautta. Voisiko joku laittaa paikkakuntia, missä niitä myymälöitä on. Esim. täällä Uudenmaan läänissä...Joitainhan tuotteita on ihan tavarataloissa mutta ei kaikkia...
  4. E

    kutiava iho

    Minulla on kohta 2 vuotta täyttävä tyttö. Syö hyvin, mutta neuvolassa pyydettiin nyt paino kontrolliin kesän jälkeen (siis paino ei ollut noussut tarpeeksi)...Nyt olen ruvennut kiinnittämään huomiota tytön raapimiseen...siis raapii käsivarsiaan, reisiään, selkäänsä ym.. On rasvattu...

Yhteistyössä