Hakutulokset

  1. Onnellinenäiskä

    Siellä se mies taas juopottelee!

    Koko päivän ollut teillä tuntemattomilla, voi herranjestas! Mä teen huomenna ison päätöksen, tai olen tehnyt sen jo, mutta sanon sen ääneen miehelle. En jaksa tätä enään, ainaista juopottelua, pe-la. Lapset eivät kiinnosta enkä minä. :( Kolmas tulossa, on tämä rankkaa! Ihan hävettää, kun...
  2. Onnellinenäiskä

    Taas mies lähti otille...

    Ja minä raskaana, yksin, lasten kanssa saunaan lähdössä :ashamed:
  3. Onnellinenäiskä

    Mikä ehkäisy kolmannen raskauden jälkeen?

    Mietin vaan... Pillerit, ehkäisyrengas, ehköisyinjektio kokeiltu.
  4. Onnellinenäiskä

    Paineet oli hyvät :)

    Ei siis raskausmyrkytystä :) Ainakaan vielä! Huh! Hyvillä mielin loppu raskauteen :)
  5. Onnellinenäiskä

    Montako muumi mottia saa kerätä noilla flora välikansilla?

    Tietääkö kukaan? Minulla on 1 muki kansia jo kasassa. Tulee niin nopeaa noita välikansia, eli mietin keräänkö toisen mukin verran.
  6. Onnellinenäiskä

    Neuvola klo 10, toivottavasti paineet ovat normaalit

    Ja pissakin puhdas edelleen. Jännittää vähän :|
  7. Onnellinenäiskä

    Sainpahan tkhon lääkäri ajan

    Yrittäny taas soittaa useampana päivänä, tullut joku ihme vastaaja, että soittavat päivän päätteeksi takaisin. Vaan turhaahan se on, koska tarvitsen lääkäri ajan ja eivät voi antaa sitä seuraavalle päivälle. Sain molemmille ajat kello 13. Toisella varmaan korvissa tulehdus, toisella...
  8. Onnellinenäiskä

    Kuinka kauan sinulla 5 vuotias yksin kotona?

    Öitä ei tietenkään, eikä päivälläkään kauaa. Mutta moni antaa vastuuta jo vähän 5vuotiaalle, esimerkiksi jos äiti käy kaupassa, postissa tms. Onko 30min liian kauan yksin? Jos puhelin käytössä. Itse olen kerran pari pojan jättänyt yksin kun käyn lähikaupassa hakemassa esimerkiksi maitoa...
  9. Onnellinenäiskä

    Mitä tänään ruoaksi?

    Eilen oli perunasipulisekoituspussi, kinkkusuikaleita, ja kermaa sekaisin, uunissa tein :) Sitä syötiin lounaaksi vielä, mutta päivällinen ihan auki???
  10. Onnellinenäiskä

    Tissit kasvaa - raskaana

    Ihan hirveää! Olen pienirintainen, ja taas... Tissit ovat kiinteät ja isot :D Ei mahdu enään mitkään rintaliivit, ajatella sitten kun alkaa maitoa tulemaan, kyllä kait ne taas poksahtaa :snotty: Onhan ne kipeät sitten.. Mieheni hymyili mulle ovelasti yks päivä, että oletpahan itekin...
  11. Onnellinenäiskä

    Tekiskö mieli muuttaa pohjoisesta etelään tai etelästä pohjoiseen?

    Me asumme Oulussa, ja mieli tekisi käydä asumassa Turussa. Siellä asuu ainoastaan mieheni kummitäti ja minun ystäväni perheineen.. Jotenkin vaan tuntuu, että tekisi mieli repäistä :D
  12. Onnellinenäiskä

    Jaaha, pojalla kova yskä ja nyt nousi kuume

    Täytti vasta 5vuotta, toivon mukaan kuumekouristukset ovat menneet ohi, eikä tule enään. Kaksi kertaa on sen saanut, 1v5kk ikäisenä, ja toisen noin 2,5vuotiaana. Annoin heti kuumelääkettä.
  13. Onnellinenäiskä

    Lähtikö synnytys käyntiin supistuksilla vai vesien menolla?

    Mulla mennyt kahdessa eli molemmissa raskauksissa vedet ensin ja sitten alkanut supistukset, jotka olleet heti kivuliaita, ja pojat syntynee nopeaa. Toivon että nytki menis vedet, jotenki se on kivempi niin :)
  14. Onnellinenäiskä

    Raskausmyrkytys

    Neuvola käynti takana, rv 33+1 ja verenpaineet oli 149/94, alko heti epäilemään raskausmyrkytystä, vaikkei pissassa ollutkaan mitään. Perjantaina uus käynti, ja jos verenpaine taas koholla, niin päivystyksenä äippäpolille käymään, vaikka tiistaina mulla olis sinne muutenkin aika. Sanoin...
  15. Onnellinenäiskä

    Rv 33

    Onko kellään sellaista issiäs kipua raskaana? Oikean kankun yläpuolelle sattuu liikkeellä ollessa ja asentoa vaihtaessa paljon. :( Neuvola klo 12, siellä sanon asiasta...
  16. Onnellinenäiskä

    Lapsen flunssa ja samassa silmä vuotaa???

    Jännä kun aina poika niistää, 4vuotias, niin hänellä oikea silmä nenän puolelta samalla vuotaa, tai kuplii, sellaista vaahtoa... Jotenkin se niistäminen ns. painaa sitä tulemaan?? Mistä tää johtuu???
  17. Onnellinenäiskä

    Miten rankaisette 4 ja 5 vuotiasta lasta?

    Kun tekevät ilkeyksiään? Meillä on 3 minuutin jäähynurkka, joskus 5 min. Riippuu vähän mitä on tehny, ja montako kertaa on joutunu ensin sanomaan.
  18. Onnellinenäiskä

    Kela asiaa

    Kun kela tekee päätöksiä, ni miten nopeasti ne pitäis näkyä tuolla omilla sivuilla, netissä, kun kirjautuu???
  19. Onnellinenäiskä

    Äitipolin numero Ouluun? Onko kellään

    Nettisivut eivät toimi, ei saa sieltä...
  20. Onnellinenäiskä

    Hobbyhallin disney sitteri

    Onko kellään, onko hyvä? Ainakin edullinen ja nätin värinen.

Yhteistyössä