Hakutulokset

  1. O

    vasu keskustelu tai mikä lie(päiväkoti/eskari)

    eli mitä tuolla sit niinku keskustellaan??aika olis perjantaina ja koskaa oo missää tollasis ollu ja täten en myöskää tiedä muuta ku et lapsesta ilmeisesti puhutaan,mut liittyykö tää kouluunmenoon vai??tietäs henkisesti varautua :ashamed:
  2. O

    ompeluapua

    ostin noita kukkaron kehyksiä ja nyt kun aloin hakemaan ohjetta ni eipä löydy ja vapaal kädel piirtämisest ei tuu yhtikäs mitää :'( tähänkö tää ny sit kaatu vai löytyykö netistä tulostettavaa kaavaa tai oisko kellään et vois lähettää mul vaik sähköpostii????aivan kaikki muutkin vinkit ym otetaan...
  3. O

    löytäiskö kukaan

    laulettuna yotubesta minun ystäväni on kuin villasukka laulua?
  4. O

    ideapark

    kertokaas mitkä kaupat idea parkis ihan pakko käydä?siis että niinku mitkä o pakko käydä...tietty jasper junior ja se joku lelukauppa,mut muita??täältä pienestä kaupungista ku sinne lähös jouluostoksille ni vähän vinkkiä kaipais :D
  5. O

    joululahjoista

    kertokaas nyt et mitä teidän lapset tulee saamaan pukilta ja eritoten 2,5v ja 5v pojat :xmas: tällä äitillä lyö pää aivan tyhjää :ashamed: :saint:
  6. O

    uusia kasvoja palstalla

    pinottaisko tähän kaikki uudet palstailijat??
  7. O

    APUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    löytäskö kukaa linkkiä siihen ku eilen oli iltasanomis tai iltalehdes et 5 vuotias harhaili yöllä yksin???onko sellast edes ollu ku en löytäny vai oonko tulos hulluks?? :laugh:
  8. O

    mites teidän

    4v pojat eli jos sanot et nyt siivoomaa huonetta(omaansa)ni meneekö vai rupeeko jänkkää vastaa?ja käskettekö siivota ylipäänsä ton ikäste??ku meil mies sanoo et vaadin liikaa :/ jos mä siivoon sen huoneen nyt ni se o 10min pääst samas kunnos ja voin sanoo et vituttaa ihan kympillä ja sen takia...
  9. O

    alesta

    vieläkö on hyvät alet??onko porissa missää pojille mitää ja nimenomaa pienille alle 120cm pojille?jos joku tietää...tarvis huomen men kattelee!
  10. O

    poika meinas kuristuu

    eli oli jo omassa sängyssään menos nukkuu ja luulinki et nukku jo kunnes yhtäkkiä alko ihan silmitön huuto...juoksin sekunni sadasosas ja siel se raukka sängyssä kaiutinjohto n.5krt kaulan ympäri |O |O :'( :'( ja olen tol ukol sanonu sen...
  11. O

    mitäs nyt

    mikähä nyt o ku esikoinen o nukkunu nyt 11h ja kuopus koht 13h :/ harvemmi ne ainakaa yli tota 11h nukkuu ja ainakaa näin kivalla ilmalla ku aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta B) vieläkö teillä muilla lapset nukkuu??
  12. O

    kaverista(tai mikä lie)

    mulla siis tasan 2 kaveria(oikeesti ei muita)toisen kaa nähdää n.kerra 1-2kk aikana ja sillon mennää ilman lapsia shoppaa...nähdään siis yleensä nii et isät voi ol lasten kaa,mut tää toinen haluu nähdä joka vko ja tähän asti oon sitä sietäny,mut tänää meni hermot ku näin sen miehensä siskon kaa...
  13. O

    apua(ihottumasta)

    voiko himpun vajaa 1v puhjeta yhtäkkiä joku allergia??söi eilen maissinaksun ja omena-kaurapuuroa(molempia syöny siis ennenki)ja hetki sen jälkee leuka täynnä punasta näppyä?ja sitä o siis vieläki ja nyt epäilyttää jos jotai allergiaa?ja kakkaki o löysää ja haisee erittäin pahalle :snotty:
  14. O

    meille muuttaa vauva

    jee jee jippii hyppii riemusta ja kiljuu :laugh: :laugh: :laugh: :D :D :D :D meille tulee kisuvauva täs kuukauden sisällä :D väri on ihan vaalee harmaa...melkee valkonen oli se vaa pieni ku käytii kurkistaas tänää :saint: nyt ku vaa jaksais odottaa et saadaa se tänne kotii!!ja...
  15. O

    uunin pesusta

    saako uunista ne sisäritilät irti??jos koittais pestä uunin :laugh: toivottavasti ei kovin myrkyllistä ainetta o ku toi kuopus kuitenki osallistuu :headwall: :headwall:
  16. O

    kertokaa ny mulle ja äkkiä

    et miten saa siivottua ku 1v ryömii perässä joka askeleen ja huutaa suoraa huutoa?? |O |O |O |O siis mun hermot ei enää montaa sekunttia kestä ja pakko olis saada siivottua ku ei tääl näy lattioita enää :'( :'( :'( :'( :'( |O |O |O |O |O |O |O ja ei viihdy missää 5sek.kauempaa et...
  17. O

    hammaslääkäristä tai tarkastuksesta

    tuleeko 1v aika automaattisesti tarkastuksee vai pitääkö se tilata???esikoisel oli eka tarkastus 6kk sit 1v,2v ja 3v,mut täl kuopuksel ei oo tullu yhen ainoota aikaa ja vko pääst 1v :/
  18. O

    mitä teidän

    Mitä Teidän 1v5kk Ikäset Syö Aamulla Ja Illalla??Meillä Aamulla Puuroa Ja Illalla Jogurttia!!Ja Ihan Mielenkiinnosta Mikä On Lempiruokaa??täällä kalapuikot,perunamuusi,jauhelihakastike,porkkanaraaste ja himosilakat =)
  19. O

    jauhelihasta

    voiko käyttää jauhelihaa mis eilinen päivä??
  20. O

    APUA!!

    Poika Sit Meinas Tukehtua Pullan Palaan...Arvatkaa Vaa Onko Syyllinen Olo Ku Menin Antamaan :ashamed: Tosin Välillä On Jo Syönyt Tosi Hienosti Jopa Pullaa!!Miten Muilla?Mitä Annatte 1v1kk Itse Syödä??

Yhteistyössä