Hakutulokset

  1. S

    kalanmaksaöljyä vauvoille

    Käyttääkö joku d-tippojen sijasta kalanmaksaöljyä jo ihan vauvaikäisille? http://www.luontais.info/shop/tuotekortti?tklid=77&tkid=1211
  2. S

    UUSRETRO?

    Mikä on uusretro?tuolla oli paljon keskustelua aiheesta mutta kukaan ei oikein osannut vastata että mitä se tarkottaa...joten jos mulla on nyut vaikka 2 bodya ja toinen niistä on retro ja toinen uusretro, niin mikä ero niillä on?
  3. S

    Mitä teitte/teette äitiyslomalla?

    Mulla alko tänään äitiysloma!Mutta nyt mietin että mitäs sitä sitten tekis,ei kai tässä kuukautta jaksa sohvallakaan makoilla ja kaikki vauvakamatkin on jo järjestyksessä. Miten te muut ootte viettäny lomanne?vai oletteko olleet jo niin väsyneitä että kulutatte sen lepäilyyn?
  4. S

    Hemoglobiinit raskausaikana

    Kuinka usein teiltä otetaan hemoglobiinit?mulla kaveri sano että joka kerta neuvolassa, multa ei oo otettu kertaakaan. Pitäskö mulla vaatia niitä ite erikseen?
  5. S

    Hiivatulehduksesta raskaana

    Halusin tänne kirjottaa omasta tulehduksesta kun täällä palstalla on aiheesta ollut keskustelua ja usein kaikennäkösiä neuvoja ja ohjeita aiheeseen liittyen.Mulla oli kutinaa ja lisääntynyttä valkovuotoa joten menin testeihin (virtsakoe), ei näkyny mitään joten käskettiin käyttää kosteusvoidetta...

Yhteistyössä