Hakutulokset

  1. A

    Joulun jälkeiset alennysmyynnit?

    Koska ne nyt oikein alkavat? heti huomenna jo? Myöhystyykö aleista pahastikkin jos menee vasta uudenvuoden jälkeen? Tänäkin vuonna on kuitenkin vaan kesävaatteita ja bikineitä alessa, mutta olis se kiva käydä edes tarkastamassa :D
  2. A

    Pienoinen tovi vierähtänyt..

    ..Kun täällä viimeksi olen ollut, varmaan muutama kuukaus pois. lieneekö syy uudessa sivustossa. en oo oikein tykänny :|
  3. A

    No nyt sit tuli mullekkin facebookiin uus kuvanlisäys systeemi...

    Joku aika sit joku kirjoitti että on uus kuvanlisäys ja aivan surkea. No joo ei kyl kovin kiva oo et pitää kaikki klikkaa kerralla sieltä kansiosta. Ja se on näköjään sitten kaikissa uusissa albumeissa, ku kerran vanhoihin saa vielä lisättyä niin kun ennen.... Aika surkee on..
  4. A

    hyi hitto mikä olo...*turhaa*

    Aamupäivästä saakka oksettanu ja huimannu ihan törkeesti :x Mikä ihme mulla on... Kai jotain vatsatautia sit on liikkeellä.. :( Kiva kun pitäis täs nyt päättää meenkö illalla töihin vai en. En kestä jos koko sakille tulee taas joku vatsatauti episodi... huoh.
  5. A

    aika sairasta...

    http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/06/1142387 Hyh ku meni ihan kylmät väreet ku tota luki... ällöttävää.
  6. A

    Käykäähän palstalaiset katsomassa :)

    Jos täältä löytyy yhtään pianomusiikin ystäviä! :wave:
  7. A

    Käykäähän palstalaiset katsomassa :)

    http://www.youtube.com/user/000rocketqueen000
  8. A

    Koska aloitetaan lehmänmaito lapselle?

    Sehän on 12 kuukauden ikäisenä? vai onko? Muutama ystäväni on nyt viime aikoina väittänyt että uusien suositusten mukaan lehmänmaitoa saa alkaa antamaan jo 10kk iässä? Meillä 10kk neukku kohta puoliin, mutta uteliaisuudesta kyselen täältä miten on, onko kukaan aloittanut jo aikaisemmassa...
  9. A

    2009v äitiyspakkauksen kestovaipat, pistin kirpparille myyntiin. Onko hyvä hinta?

    4euroa neljä kestovaippaa ja 2euroa 1 kuorivaippa, kuoret laitoin erikseen, niitä kaksi Kun periaatteessahan noi oon saanut ilmaiseksi, niin ostaakohan porukat kun tietää että ne on äitiyspakkauksesta? :)
  10. A

    Pankista n. 3;n vuoden takainen kuitti?

    Onko mahdollista saada? autokoulu hommeleita varten tarvitsen tositteen maksetusta laskusta. En vaan enää löydä sitä mistään, muinoin sen pankista kävin hakemassa ja nyt alottelemassa autokoulua uudelleen pitkän tauon jälkeen. en verkkopankista myöskään löytänyt 2008 vuotta vanhempia...
  11. A

    Palstailua kännykällä. :)

    Sain äitienpäivä lahjaksi hienon kosketusnäyttö puhelimen, ja pitihän sitä testata kuinka palsta tällä toimii :D zoomata saa ainakin niin pirusti,jos meinaa jotakin nähdä :p seuraavaks voiskin tsekata iltapäivä lehtien lööpit!
  12. A

    vauvalla kokonaisia ruoan paloja kakassa? normaalia?

    Tulee niin porkkanaa, herneitä ku maissiakin läpi kokonaisina. Muutaman kk ajan ollu tämmöstä. muutenkin kakkailee pitkin päivää melkein 5;kin kertaa, löysää ei ole mutta kuitenkin. Iho oireita on vähän, atooppisen tyyppistä, eli punaisia tosi kuivia kolion kokoisia läiskiä. Ollaan menossa...
  13. A

    Lähihoitajan psykologisen testin maksu, tarviiko mun maksaa?

    Elikkä huomenna olis pääsykokeet, ja testi maksaa 55 euroa. olen kuitenkin käynyt pääsykokeissa 2008 vuonna jolloin maksoin tuon summan. kuitinkin sain jota en nyt tietenkään tähän hätään löydä. Mutta muistan että silloin sanottiin, että säästä kuitti ettei tarvitse tulevaisuudessa maksaa sitä...
  14. A

    G; paljonko teidän paikkakunnalla maksaa kirpparipöytä viikossa?

    täällä päin n. 25-27 euroa viikko... tuntuu aika kalliilta?
  15. A

    jelpatkaas vähän, kotihoitotuesta ja työstä asiaa

    Äippäloma loppus ja nyt eleltäis sit kotihoidon tuilla. Olis työpaikkakin tiedossa, saisin sieltä vähillä vuoroilla n.300 kk miinus verot. Voinko siis tehdä töitä ja saada samalla tuon tuen? Jos tulot ovat kuitenkin pienet?
  16. A

    Pop&jazz konservatiorioon hakeneet/opiskelleet, hellp!!

    Olisiko täällä ketään joka olis joskus hakenut kyseiseen kouluun, tai jopa opiskellut itselleen ammatin? Olen hakemassa muusiikkialan perustutkintoa, muusikoksi Ja haluaisin tietää että mitä sieltä vaaditaan soittajalta? Itse pääinstrumentiksi valitsisin pianon. Olen soittanut n.13-14...
  17. A

    paljon maksaa kaulaketjun lyhennys?

    en nopeesti katsottuna netistä löytänyt... kyseessä hopeinen 8mm papuketju. jos sillä on jotain merkitystä! :)
  18. A

    mokkapalojen teko, sokeri loppu!

    voinko käyttäää vain tomusokeria ? tavallinen on loppu :)
  19. A

    marjoja vauvalle naposteltavaksi?

    Minkä ikäisenä olette antaneet vauvan maistella marjoja? Esim mustikkaa, mustaherukoita ja vadelmia? Minulla on 6,5kk ikäinen vauva joka kovin jo harjoittelee pinsetti otetta, olen antanut sellasen kumisen tekoviinirypäleen, mutta sehän menee aina tietysti suuhun ja joudun sen ottamaan pois...
  20. A

    Bikinejä/uimatoppi-asuja netistä?

    Tietäisikö kukaan nettisivuja jotka myy bikinejä, uimapukuja yms suht edullisesti? Hakusessa olis uimatoppi ja alaosa, tai sitten bikinit "leveillä" yläosilla, ei mitään nirunaruja :) Sivut joissa olen jo käynyt pällistelemässä; ellos, netanttila, h&m, nelly...

Yhteistyössä