Hakutulokset

  1. N

    Kierron heittely km:n jälkeen

    Ihan alussa meni kesken ja ihan itsestään ilman apuja 6. viikko oli aluillaan. Nyt tuntuu että kierto on lyhentynyt. Samoin kuukautiset olivat aika niukat viimeksi ja eilen alkoi taas, väliä oli 22 päivää. Elättelin toiveita uudesta raskaudesta, mutta kuukautiset tuli ihan puun takaa ja kyllä...
  2. N

    Kuukautiset ja raskaus?? kokemuksia?

    Utelen täältä, kun on niin omituinen tilanne. Eli Raskaana ollaan useamman testin perusteella ja viivat ovat nyt vahvistuneet. Digi kertoi raskaana 1-2 vko. Kp 23 alkoi kirkas vuoto alkuunsa aika runsaana ihan kuin kuukautiset. Aloi siis ennen kun kuukautiset olisi pitänyt alkaa. Vuoto on...
  3. N

    Mitä ihmetystä!

    Ihan tyystin sekaisin on mun kroppa. Tänään on kp 23/26-29. Oviksen bongasin hieman varkain saman päivänä kun aloin testata kp12 odotin sen tulevan myöhemmin. Tänään prisman r-testi negaa (ehkä harmaa viivanpaikka) vessakäynnillä tippui veripisara, laitoin tampponin. Jostain ihmeen syystä tein...
  4. N

    Oireetonta odotusta onko muilla??

    Täällä kun lueskelee näitä keskusteluja niin kauhean monella on oireita vaikka kuinka ja minkalaisia. Aika kuluu hitaasti, kun odottelee kierron loppua. Tietysti tulee kytättyä kaikki nippasut ja vihlasut. Jos nyt kuitenkin ihan rehellinen olen niin minä nyt en ole huomannut vielä mitään...
  5. N

    Ovulaation metsästystä

    Kirjaimellisesti. Nyt on menossa kuudes tikutus päivä. Hitaasti, mutta varmasti testit on tummuneet. Onko kellekään käynyt niin, että tulokset on luettavissa kuitenkin vasta n. 15 min. jälkeen?? Ohjeessa sanotaan, ettei kannata lukea 10 min. jälkeen, mutta testistä näkee ihan selvästi ettei ole...

Yhteistyössä