Hakutulokset

  1. B

    Löytyykö KANGASALTA vaunuilukaveria?

    Esikoisen mennessä hoitoon olis kiva saada silloin tällöin vaunulenkkiseuraa! Myöskin puistotapaamiset yms. olis mukavia sillä meillä ei ole liikaa tuttuja täällä Kangasalla! Meillä pojat 2v ja 6kk ja itse oon kolmekymppinen :) . Ja asustellaan tässä kirkkoharjun kupeessa. Laita viestiä...
  2. B

    Onko kukaan aloittanut kiinteitä ennen 4kk?

    Jos niin miksi? Milloin? Millä? Minä täällä vaan pohdiskelen, vauva vasta 2,5 kk. Ja aika herkkävatsainen etten tiedä kannattaako. Mutta rintamaidolla kasvaa aika nihkeään (tiedän että soseilla ehkä hitaamminkin) eikä pulloa huoli. Meillä vaan esikoisen kanssa kävi niin, että saatiin...
  3. B

    PIKA-APUA!!! Maito loppui-miten vauva pullolle heti?

    Maito vain tuntui loppuvan, on imenyt pikaimaisuja pitkään ja heruminen hidastunut ja nyt ei alkanut ees vartissa herua! :'( No poika 2,5 kk eikä osaa syödä pullosta, nyt pitäs pikapikaa saada pullolle on ollut syömättä melkein eilisillasta asti ja alkaa lurpsahtaa...
  4. B

    Muita hitaasti rintamaidolla kasvavia vauvoja?

    Meidän sirpukka poika kasvaa hitaasti rintamaidolla. On tooooodella pieniruokainen eli syö aika harvoin ja tosi lyhyesti, harvinaista jos 5 min syö. :laugh: No kuitenkin, ei huoli enempää eli turhaa tuputan tai tarjoan liian usein. Pumpulle en heru eli ei maitoakaan mitään ylituotantoa ole mut...
  5. B

    Herkkämasuisen kiinteiden aloitus. Millä? Milloin?...

    Milloin olette aloittaneet ja millä? Tuliko vaivoja? Meillä ollut vatsavaivoja enemmän ja vähemmän ja rintamaidolla mennään. kiinnostaisikin millä aloititte kiinteät, milloin ja tuliko masuvaivat takasin/lisääntyikö/tuliko mitään? Meillä poitsu vasta 2,5 kk mutta kasvaa rintamaidolla aika...
  6. B

    Milloin teillä maitoallergia mennyt ohi?

    Just testasin pojalle maidon, teelusikallisesta raejuustoa/jugurttia päivässä meni vatsa ihan löysälle. Eli vielä ei ole helpottanut allergia, tuntuu että vaan herkemmin reagoi kun vauvana... Ja ikää 1v 7kk. Mielenkiinnosta kysyisin milloin muilla helpottanut?
  7. B

    Kangasala

    Onko täällä kangasalalaisia ja mistä päin? Olisi kova tutustua. Täällä reilu 1v pojan äiti ja toista odottelen, Pikkolasta.
  8. B

    Onko muita joille sopii joku kotimainen vilja mut ei kaikki?

    Meillä poika 1v 2kk, allerginen maidolle, munalle ja soijalle. Sopivia ruoka-aineita on muistaakseni 27 eli oikein hyvin. Vehnä kokeiltiin 1-vuotis juhlien jälkeen, eli on kohta 2kk sopinut hienosti. Nyt viikonloppuna tuli testattua ruis, vaan ei käy alkuunkaan! Parista teelusikallisesta kovat...
  9. B

    Kangasalan noin 30 v mammat!!

    Löytyisikö kaveria melkein 30v äidille ja vajaa vuoden ikäiselle pikkumiehelle??? Olisi kiva lenkkeillä, puistoilla, kyläillä ym! sanna.76@luukku.com
  10. B

    Maitoallergiasta tietävät APUA!!

    Olen täällä kirjoittanut että puolivuotiaallamme on muutaman viikon ollut ripuli. Jouduimme nyt uudelleen testaamaan Neocatea (tähän asti käytössä Almiron pepti) sekä tuplasimme relatippojen määrän eli niitä annetaan 5 aamuin illoin. Lisäksi ruokavalioon otettiin riisi. Lääkäri epäili että...

Yhteistyössä