Hakutulokset

  1. J

    puutarhaihmiset!

    Mulla on kivimuurin vieressä villiviiniä. Oon käsittänyt, että se tekee lehtiä niihin edellisvuotisiin "oksiin". Nyt kuitenkin kasveissa näkyy vaan pari hassua silmua siellä ihan juuressa. Onko mulla ihan väärä käsitys vai onko noissa mun villiviineissä jokin pielessä? Esim. kasvupaikka?
  2. J

    Onko huomenna tiedossa lumitöitä?

    Aamupäivällä tein lumityöt ja huomenna näköjään jatkuu. Siinä vierähtääkin iloisesti tunti, kun tuota meidän pihaa kolailee.
  3. J

    Miltähän se aktiivipalstailu oikein tuntuu?

    Pakko kokeilla nyt oikein tosissaan palstailua, että tietää mitä se on ;) Lapset nukkumassa ja mies töissä, joten katsotaan nyt Postia pappi Jaakobille alkamiseen asti koukuttuuko sitä kovinkin pahasti vai miten käy.
  4. J

    Miten tää on mahdollista?

    http://www.elisanet.fi/wfan/visual06.gif Nyt ei aivo toimi ei. Valaiskaas mua vähän, pliis. Ei voi muuten mennä nukkumaan :headwall:
  5. J

    kuva-apua kaivataan!

    Olisiko arvon palstamammoilla linkkiä tämmöisen pulman ratkaisuun? Eli siis etsin sellaista kuvaa, josta eri tavoin katsomalla näkee kaksi ihan erilaista asiaa. Jos kukaan tietää mistä puhun... Ainakin tää kynttilänjalka/kahdet kasvot on monesti jossakin esillä.
  6. J

    Ajankulua niminikkareille

    Keksitään oikeita satunimiä eli sadunomaisia nimiä, joita väestörekisterikeskuksen mukaan on oikeasti annettu. Tässä mun: Keiju Liljankukka Metsämansikka
  7. J

    Testaisko tuon crosstrainerin

    Varovasti pitää kuulemma aloittaa, joten josko sitä nyt sen 10 minuuttia koittaisi veivata. Saas nähdä kuinka akan käy. :wave: varmuudeksi.
  8. J

    Oon tyytyväinen aleshoppailuuni :)

    Ihan vaan H&M:ltä shoppailin, mutta silti. Satasella sain ittelleni syystakin, kahdet rennot housut, kaks lyhythihaista paitapuseroa, topin ja yöpaidan sekä ihanan juhlamekon. :D
  9. J

    Te jotka olette pettäneet puolisoanne

    Oletteko tarkoituksella lähteneet etsimään seuraa vain onko ns. tilaisuus tehnyt varkaan? Ja ei kiitos moraalisaarnoja tähän ketjuun.
  10. J

    Mustaherukkahyytelön ohje?

    Olisiko kenelläkään hyväksi todettua ohjetta mustaherukkahyytelön tai "kiinteän" hillon tekemiseen?
  11. J

    Hei kaikki!

    Ilmoittaudunpa mukaan keskusteluun ihan virallisesti. Taustaillut olen vuodesta 2004 aina silloin tällöin ja tuttuja nimimerkkejä näkyy olevan :wave: . Mies lähti reissuhommiin, joten nyt on aikaa istuskella illat teidän seurassanne :)

Yhteistyössä