Hakutulokset

  1. N

    vatsavaivat ja pulauttelu

    Hei, kysyisin neuvoa... 2kk ikäinen poikamme sai vatsavaivoja kun vaihdoimme semper korvikkeen väliaikaisesti tutteliin. Samalla lisääntyi myös pulauttelu. Eilisen ja tämän päivän aikana pulautellut oikein kunnolla ja tänään syönyt todella vähän :( johtuuko tämä kaikki nyt siitä tuttelista ja...
  2. N

    Keskenmenon jälkeen raskaaksi

    Hei, Ajattelin kysellä, että monellako on keskenmenon jälkeen raskaus sujunut ilman ongelmia. Itse koin kesken menon syyskuussa ja nyt on menossa toinen raskaus. Esikoista yritetään. Pelko on koko ajan kamalan suuri, että kesken tämä menee. Itselläni on ihan erilainen olo tämän raskauden...
  3. N

    Keskenmenolainen

    Eilen se sitten meni kesken :'( Viime viikosta asti oli sellanen olo, että ei hyvin käy. Viime viikon keskiviikkona alko menkkamainen vuoto joka tosin oli niukempaa. Missään vaihessa ei juurikaan ollut kipuja. Eilen sitten, melkein viikon vuodettuani, tuli alavatsaan sellanen paineen tuntu...
  4. N

    Alkuraskauden verenvuoto

    Olen viikoilla 6+5. Tämä on ensimmäinen raskauteni. Edellis viikolla tuli todella niukkaa ruskeaa vuotoa, josta säikähtäneenä menin ensi apuun. Lääkäri teki gyne tutkimuksen ja kaikki näytti hyvältä. Pääsin seuraavana päivänä vielä äippäpolille ultraan. Ultrassa kaikki oli ookoo. Mitään ei...
  5. N

    Varhaisultra

    Olen keskiviikkona menossa ultraan ja viikkoja on kaiketi 6+3, jokohan voi toivoa että sydän siellä sykkisi?
  6. N

    Raskaus oireiden katoaminen

    Viime yön aikana omat oireeni katosivat! illalla oli nipistelyä vatsassa, aamulla ei enää mitään! Eivätkä rinnatkaan enää arista. :/ Nyt sitten pelätään pahinta. Neuvola ei ota vastaan, yksityisellä ei ole gynepaikalla ennenko keskiviikkona. Voi hitto! Mitään vuotoa ei ole vielä ole ollut...
  7. N

    sikainfluenssa rokote

    Olen lähdössä Kreikkaan syyskuun puolessa välissä ja olen miettinyt pitäisikö minun pyytää tuota rokotetta jos se on siiheksi suomeen saatu. Raskaana olevana kuuluun riskiryhmään mutta Kreikka ei ole riski maa?? Kellään samaa mielessä, tai kokemuksia?
  8. N

    Ylipainoinen odottaja

    Olisi mukava kuulla muista ylipainoisista odottajista. Itsellä BMI 32,4 elikkä aikamoinen :/ Pikkaisen olen paniikissa, että miten kaikki menee. Olis mukava kuulla muiden ylipainoisten odotuksesta ja synnytyksestä.
  9. N

    jomotusta alavatsassa

    Heippa! Olen uusi täällä ja koitan selvitä tästä foorumi "viidakosta" :) Olen rv 5+5. kaikki on ihan kunnossa mutta välillä ns jomottaa alavatsan vasenta puolta. Onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia? Pelkään, että on kyseessä alkuraskauden kesken meno :| Varhais ultra on vasta...

Yhteistyössä