Hakutulokset

  1. H

    Minkäs ikäisiä

    ootte ruvennu totutteleen pinniksestä isojen sänkyyn? Meillä tuo 1v7kk ei innostu yhtään moisesta, jätettiin siksi pinnis vielä isojensängyn viereen, ja siinä se nukkuukin yöt ja päikkärit. Mietiskelen vain et oisko kuitenki viisain viiä tuo pinnis kokonaan pois.
  2. H

    Kht

    Eli olen nyt kht:lla johon saan myös täysimääräisen hoitolisän. Jos nyt menisin töihin tekemään tuurauksia esim. pari vuoroa viikossa, ja lapsen hoito järjestyy edelleen kotona, niin laskeeko kht mun lisätulojen takia?
  3. H

    Häälahja kyssäri

    Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että te jotka ette vielä naimisissa ole tai ootte menossa tai mitä nyt vaan, niin millaisia lahjoja itse toivoisitte? Meillä ei häät oo ihan vielä ajankohtainen asia mut oon kyllä tosi kauan jo halunnu valkoisen teema- astiaston 6 hengelle.. että varmaan...
  4. H

    No kertokaapas nyt tiedonhaluiselle

    että millainen käynti on ammatinvalintapyskologin luona? Mitä siellä tehdään?
  5. H

    Mistä aftat tulee?

    Onks se jotain mikä on kaikilla, vai virus joka voi tarttua esim. suudellessa? Piileksii sitten loppu elämän ja joskus tekee sen rakon?
  6. H

    Satusiivet

    paketti saapui eilen, ja kyllä olen tyytyväinen! :) Innolla odotan seuraavaa.
  7. H

    Paljonko 1,5v

    tarvitsee unta? Yöunet, päikkärit? Meillä yöunet n.11h ja päikkärit 2h. Toisinaan näyttää että pärjäis varmaan jo vähemmälläkin. Päikkärit mieluusti vielä pitäisin rutiineissa et pitäskö sit antaa illalla valvoa pitempään?
  8. H

    voiskohan viel palauttaa

    H&M:lle takin, joka tuli paketissa n. 3 viikkoa sitten. Eilen ekaa kertaa päällä ja huomasin et kainalossa reikä. Kait sen voi vielä palauttaa?
  9. H

    ette usko

    kuin juippii. Oonkin jo monta kertaa maininnu siitä kuinka vähän meillä isä viettää aikaa kotona. No nyt kun se sitten täällä on, niin ei oo koko viikonloppuna puhunu mitään, huomannu mua ja lasta ollenkaan. Me herättiin muksun kanssa aamulla klo 7, mies nukku 10 asti. Sillä aikaa kun...
  10. H

    Aamukaffetta!

    Ja mummin leipomaa ruisleipää. Isäntä jäi vielä nukkumaan, 1,5vee mussuttaa viinirypäleitä. Ihanan hiljasta. =)
  11. H

    täällä on jokseenkin

    hiljaista tänään. missä kaikki vakkarinarrit?
  12. H

    Ennen

    Neuvolakäynti 30v sitten: Esikoisella on heikko näkö toisessa silmässä. Täti kirjoittaa korttiin "Erkillä heikko näkö toisessa silmässä, vasemmassa." Kuopus ei osaa pinota palikoita. Täti kirjoittaa korttiin "Pekka ei vielä pinoa palikoita." Neuvolakäynti tänään: Lassella on heikko näkö...

Yhteistyössä