Hakutulokset

  1. P

    sf-mitasta

    Mikä sinulla yhtä lasta odottava on sf-mitta ollut rv30+ ? Entä kaksosia odottavalla samalla viikolla? Mulla oli sf 29 rv 29+6.
  2. P

    Menkkakipua vaikka raskaana?!

    Kuinka monella teistä raskautuneista on ollut ennen plussaa voimakkaita menkkakipuja? Kiitos jo etukäteen.
  3. P

    Tietämystä ja kokemusta kaipaan teiltä

    Onko kellään ollut alkuraskaudessa viikkoja kestänyttä kellertävää valkovuotoa? Menkkojen pitäis alkaa näinä päivinä. Nyt vuodon mukana hitusen verta. Menkkakipuja ollut monena päivänä, välillä poissa, jotta voivat taas palata. Ikinä ennen ei mulla ole ollut vastaavanlaista vuotoa. Kp 36/30-40...
  4. P

    Kiinnittymisestä!!

    Millaisia oireita teillä on ollut munasolun kiinnittymisen aikoihin? Kiinnittymisvuodon olen itsekin raskauksissani kokenut, mutta muita oireita? Mulla nyt kp19/30-40 ja munasarjojen kohdalla jomotusta ja särkyä ja oksettava olo.
  5. P

    Mietityttää.....

    Onko ketään, jolla ovulaatio olisi ollut heti kuukautisten loppumisen jälkeen? Itselläni kierto sekaisin kolmannen lapsen jälkeen ja sitä vaan miettii kaikenlaista.
  6. P

    Raskaustesteistä

    Alkaa olla jo epätoivo tän asian suhteen. Viime torstaina testasin Predictorilla selvän haamun. Eilen aamulla Apteekin omalla tuli nega. Tänä aamuna Predictorilla samanvahvuinen haamu kuin torstaina. Testasin tänään vielä Clear Bluella, koska lupaa, että voi tehdä jopa neljä päivää ennen...
  7. P

    Raskaustesteistä

    Testasin torstaina aamupissasta Predictorilla ja sain selkeän haamun. Tänä aamuna testasin Apteekin omalla ja sain negan. Onko kenellekään muulle käynyt näin? Menkat on nyt neljä päivää myöhässä. Huomenna ajattelin testata uudestaan Predictorilla.

Yhteistyössä