Hakutulokset

  1. Bruschetta

    Etanapostia!

    Hei Olisi kiva saada pitkäaikainen kirjeystävä, joka tykkäisi kirjoitella puolipitkiä kuin pitkiäkin kirjeitä. Itselläni on kaksi poikaa 4v ja 7v, lisäksi tietysti mies ja kohta 10v koira. Harrastan koiran kanssa ulkoilua, piirtämistä, kirjeenvaihtoa, muksujen kanssa touhuamista ja...
  2. Bruschetta

    Laitetaanko etanapostia liikkeelle?

    Hei! Olen kahden pojan äiti etelä-savosta ja haluaisin mukavia kirjekamuja jotka eivät jätä kirjoittelua kesken. Sydäntäni lähellä ovat: lapseni, eläimet (koira), ruoka- ja leivonta, luonto ja valokuvaaminen omaksi iloksi. Laitathhan minulle yv.tulemaan, niin vaihdetaan osoitteemme. =)
  3. Bruschetta

    Kivien maalaaminen

    Olen vanhemman (6v) poikamme kanssa innostuneet kivien maalaamisesta. Meillä on tällä hetkellä 6kpl leppäkerttuja maalattuina, mutta nyt olisi sitten tarkoitus maalata muitakin hahmoja, esim: norpan naama ym. Olisiko kellään hyvää vinkkiä tähän norpan ym naamojen maalaamiseen, olisi kiva...
  4. Bruschetta

    Kirjeystäviä

    Etsin pitkä aikaisia kirjeystäviä, jotka jaksavat kirjoitella niin lapsista, eläimistä ja kaikesta muusta mahdollisesta. Tykkään itse kirjoitella lyhyitä kuin pitkiäkin kirjeitä. Samalla voisin vaihtaa kirjepapereita ja kuoria, keräilen niitä innolla. Itselläni on kaksi poikaa vm-04 ja...
  5. Bruschetta

    Nyt kokkaamaan kerho kaipaa

    Teitä ihania ihmisiä jotka olette jo jäseninä kirjoittamaan kerhoon lisää herkullisia reseptejä. Myös kaikki halukkaat saavat tulla kerhoon. Kerho on jokseenkin mennyt niin hiljaiseksi, että eiköhän laiteta kerhoon uutta potkua. :attn: Nyt kokkaamaan on kerhon nimi ja jätät vain...
  6. Bruschetta

    Nyt kokkaamaan kerho

    tarvitsee uusia jäseniä ja ihania reseptejänne!!!! :wave: Olisitko kiinnostunut tulemaan jakaa kanssamme reseptejä? Kerhot löytyy etusivulta oikeasta laidasta. Sieltä sitten etsit kerhon jonka nimi on Nyt kokkaamaan ja jätät hakemuksen.
  7. Bruschetta

    Tervetuloa

    kaikki kerhoon nimeltä: Nyt kokkaamaan Olisi kiva saada sinne myös laihdutus vinkkejä ja reseptejä kevyempään ruokaan.
  8. Bruschetta

    Tervetuloa

    kerhoon nimeltä Nyt kokkaamaan. Kaikki jotka haluavat jakaa hyviä ja ei niin hyviä reseptejä, niin tervetuloa kerhoon. =)
  9. Bruschetta

    Neuvoja pöntöllä käymiseen

    Eli vanhin poikamme on nyt 4vuotias, eikä halua käydä pöntöllä ja pottaan ei enään mahdu. Vaippa on ollut nyt koko ajan käytössä ja isompia vaippoja ei enään osteta. Pojalla on käytössä lidlin vaippa koko 5. Ne mahtuu pojalle just ja just. Olisin todella innokas saamaan vinkkejä, millä...
  10. Bruschetta

    Tervetuloa

    mukaan kerhoon jakamaan hyviä reseptejänne. Kerhon nimi on: Nyt kokkaamaan
  11. Bruschetta

    Onko teillä muilla lapsia

    jotka ovat HYPER vilkkaita? Meidän poika on oikein hyper vilkas. Siis ihan lääkäri todennut.
  12. Bruschetta

    Mistä löytää Aakkoset

    Siis semmoiset hyvät aakkoset, mistä lapsemme voisi harjoitella niiden kirjoittamista? Saa olla tikkukirjaimilla ja teksti kirjoituksella.
  13. Bruschetta

    Pampersin tarjouksesta

    Olen nyt aivan sekaisin noista vaippa pakkauksista että olla ja osaa. :D Mitkä ne oikeat pakkaukset on, mitkä siihen kuuluu? Mun pitäisi ostaa neljä pakettia ja saan sitten 20? takaisin. Kiitos jo etukäteen.
  14. Bruschetta

    kamalaa

    http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/93691.shtml Miten ihmiset voi olla niin julmia
  15. Bruschetta

    Toukovauvat 2007

    Tervetuloa kerhoon kirjoittelemaan. Mukavaa olisi saada porukkaan lisää mammoja juttelemaan. Kerhon nimi on: Toukomasut 07 Jätä kerhoon hakemus, niin lähetän sinulle salasanan ja pääset kerhon jäseneksi. Voit myös täällä ilmoittaa jos haluat osallistua kerhoomme. Siis kaikki joiden...
  16. Bruschetta

    Mielestäsi paras briejuusto

    Mun mielestä on Euro Shopperin briejuusto, se on ihanan pehmeää ja ei niin kitkerän makuista kuin jotkut toiset.
  17. Bruschetta

    Graco Mosaic matkarattaat

    Kuinka monella on kyseiset matkarattaa ja onko hyvät? Tuli tänään ostettua semmoiset. Aluksi meinasin ostaa Emman BMX tai Micot tai Gracon Miraget. Kertokaa hieman noista mosaiceista!
  18. Bruschetta

    Miksi, miksi miksi

    Miksei suomi24 sivu toimi ollenkaan. Siellä on aina jotain vikaa, ettei sivut toimi. Olen koittanut tänään jo miljoona kertaa päästä sinne, mutta aivan turhaan. No eipä tule katottua sähköpostiakaan. |O
  19. Bruschetta

    Karitan putkiluupaisti

    Osaako kukaan antaa mulle hyvää ohjetta karitsan putkiluupaistille? Ekaa kertaan koitan sitä tehdä ja tarvitsisin vinkkejä sen tekoon. Googlettamalla en oikein löytänyt mitään järkevää.
  20. Bruschetta

    Nyt kokkaamaan

    Onko halukkaita osallistumaan kerhoon jossa voit jakaa lempi reseptejäsi ja muitakin maukkaita ruoka- ja leivontaohjeita. Kerhon nimi on: Nyt kokkaamaan ja jätä hakemus, niin hyväksyn sinut kerhoon. :wave: :p

Yhteistyössä